Suomen rumin ja juntein paikkakunta
Mikä se on mielestäsi?
Itse äänestän Seinäjokea.
Kommentit (501)
Jyväskylä ja se hankala murre. Ja monet muut paikat. Tampereella löytyy kohtia joita korjaisi mielellään, jos joku pilannut, luonto kaunis muuten. Hyönteisiä en niin kaipaa, paitsi kauneimmat.
Itäkeskuksessa on vastenmielisen näköistä porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Perho voittaa tämän skaban! Minä ja mun 100 ystävää annetaan ääni Perholle!
Täältä tulee yks lisä-ääni!
Vierailija kirjoitti:
Kuka ihme Poria ehdottaa (satakuntalaista huumoria vissiin), sehän on kaunis kaupunki etenkin kesällä. Keskusta ihan ok, palvelut jees ja kaupunki selvässä nousussa toisin kuin moni muu samankokoinen. Olkaa porilaiset ylpeitä kaupungistanne!
Kuolisin mielummin kuin muuttaisin Poriin. Asuin siellä 4 vuotta. Kaunis kaupunki kesällä, muuten tylsä. Suurin ja ainoa syy, etten muuta sinne koskaan, on ihmiset. Kamalia sekopäitä ja sivistymättömiä. Ihan ahdistaa.
Mäntsälä. Keskusta on niin ruma että sen läpi on ajettava silmät kiinni.
Lahti ja Kemi ovat yllättävän kivoja, varsinkin ranta-alueet. Kemissä hieno rantapromenadi jossa kahviloita ja ravintoloita. Lahdessa tiivis keskusta, Vesijärvi, satama, Ankkuri yms . Ja asunnot 30 % Hesan hinnoista.
Orivesi aika vahvoilla. Liian kaukana Tampereesta niin ei sinne kukaan muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä missään muussa kaupungissa tavannut yhtä epäkohteiliaisiin ja tylyihin ihmisiin kuin Helsingissä!
Aivan kamala paikka.
Juupajoki, Pirkanmaan pienin junttila. Ruma ja huono. Kaikki tuntevat toistensa. Kauheaa kyyläystä, jos olet muualta ohimatkalla.
Jämijärvi, alle 2 000 asukkaan kunta. Kaikki tuntee paremmin sinua kuin sinä itse. Suurin osa juntteja, juoruillaan apteekissa, kaupassa jne.
Huittinen. Satakuntalainen maalaispitäjä. Hullu mies Huittisista -kilpailu kertoo paljon. Asuinalueena mm. Junttila... lähes kuollut keskusta.
Ylöjärvi. Perussuomalaisten junttila. Hyvät ulkoilualueet, mutta muuten esim. Ruma keskusta jne. Kannattaa vaan ajaa ohi!!!
Helsinki. Täynnä takapajuisia vuohi-paimenia vailla mitään ymmärrystä tasa-arvosta ja naisten oikeuksista.
Vierailija kirjoitti:
totuuden että alkuperäiset helsinkiläiset on mukavaa ja reilua porukkaa ja minua he eivät ole ikinä katsoneet kieroon kun puhun reilusti omaa Oulun murrettani. Sen sijaan jostain korvesta Helsinkiin muttaaneet on niin leuhkaa ja kaupunkilaista että. Niin ja se juntein paikka Raahe.
Paljasjalkaiset stadilaiset ovat pahimmillaan juntimpia kuin kukaan muu. Puhun tyypistä, jonka elämän suurimmaksi, ellei ainoaksi saavutukseksi on jäänyt Helsingissä syntyminen. Sitten tätä ja "polvisuutta" hierotaan jokaisen vastaantulijan naamaan heti tavatessa. Tarkoituksena tietysti kertoa: "olen parempi kuin sinä". Nämä tyypit ovat yleensä varsin vaatimattomia älynlahjoiltaan, ja tynnyrissä kasvaneita. Leimaavat stadilaiset typeriksi, leuhkoiksi junteiksi kautta maan.
Kannus