Suomen rumin ja juntein paikkakunta
Mikä se on mielestäsi?
Itse äänestän Seinäjokea.
Kommentit (501)
Kuopio on kesällä kiva kaupunki etenkin satama-alueen takia. Kaupungissa myös riittävät palvelut. En kuitenkaan missään muualla ole nähnyt niin paljon juntteja kuin täällä. Tuijotetaan, möllötetään suu auki, juorutaan ja arvostellaan muita, puhutaan p*skaa ja vihataan kaikkea mikä poikkeaa "tuulipukukansasta". Suurin osa fiksuista ketä tavannut on muualta Suomesta.
Miten Mäntsälää ei oo vielä mainittu...
[quote author="Vierailija" time="20.12.2012 klo 20:13"]Mikä se on mielestäsi?
Itse äänestän Seinäjokea.
[/quote]
Seinäjoki, lakeuden rumin
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 21:34"]
Kankaanpää on kyllä aika paha.
[/quote]
AMK:ssa meille tuli Kankaanpäästä joku luennoitsija, oli vissiin kaupungin arkkitehti? Sanoi, että Kankaanpäässä vainotaan sen amk:n taideopiskelijoita ja kaikki mahdolliset kaupungin viihtyisyyttä lisäävät hankkeet torpataan asukkaiden toimesta. Sanoi suoraan häpeävänsä Kankaanpäätä ja sanoi sen olevan yksi Suomen pahoinvoivimpia paikkoja.
Joten uskallan epäillä että KP on Kemiäkin pahempi persreikä.
Rumia ovat Haapajärvi , Ylivieska ja Nivala. Siis näiden kuntien keskustat. Siis käsittämättömän rumia. Ja sitten ne vielä itse kehuu niitä kauniiksi. Junttiudesta en tiedä, mutta Nivalassa ainakin Junttila on yleinen sukunimi ja paikan nimistä lyötyy myös Junttila, Junttikangas ja jopa Junttilan koulu. Voit siis olla JUnttila junttikankaalta ja käynyt junttilankoulua. Onko tarpeeksi junttimaista??
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 21:16"]
Kankaanpää on kyllä aika paha.
[/quote]
AMK:ssa meille tuli Kankaanpäästä joku luennoitsija, oli vissiin kaupungin arkkitehti? Sanoi, että Kankaanpäässä vainotaan sen amk:n taideopiskelijoita ja kaikki mahdolliset kaupungin viihtyisyyttä lisäävät hankkeet torpataan asukkaiden toimesta. Sanoi suoraan häpeävänsä Kankaanpäätä ja sanoi sen olevan yksi Suomen pahoinvoivimpia paikkoja.
[/quote]
millaiset hankkeet? harmi jos näin, koska kyllähän kaikki "turha" toiminta, kuten musiikki, taide, jne. lisää asukkaiden viihtyvyyttä ja vähentää junttiutta.
Mielestäni koko Suomi on junttimaa. Olen asunut ulkomailla (saksa, ranksa, espanja, turkki) ja täytyy sanoa että junttejä kyllä riittää täällä. Kaunis Suomi kyllä on, mutta ihmiset voisi kyllä vaihtaa.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 21:19"]
[/quote]
millaiset hankkeet? harmi jos näin, koska kyllähän kaikki "turha" toiminta, kuten musiikki, taide, jne. lisää asukkaiden viihtyvyyttä ja vähentää junttiutta.
[/quote]
Juuri kaikki kulttuuriin sekä viheralueisiin liittyvät hankkeet. Ja minä vielä joskus haaveilin opiskelevani KP:n taidekoulussa... Onneksi en päätynyt sinne! - 319
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 21:56"]
"Nivala-Oulainen-Haapajärvi-Haapavesi-Kärsämäki-Siikalatva"
Mutta onneksi meillä on kuvankaunis Ylivieska, joka pelastaa tilanteen!
[/quote]Nää muut on kyllä kuvottavan rumia, mutta Haapavesi ei. Haapavesihän on pohjanmaan Helmi. Ylivieskan voittaa rumuudessaan vain Haapajärvi. Ja hyvänä kolmosena tulee Nivala.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 20:36"]
Turku, ei tarvi perustella
[/quote]Turku on ihana kaupunki.Siellä tuli aikoinaan asuttua ja vieläkin kadun,että muutin sieltä pois. Aina joskus nään unta,että olen taas Turussa ja aina silloin ajattelen,että nyt en enää muuta täältä pois.Kerran kyllä siinä unessa tajusin,että siinä minun asunnossa asuikin nyt vieraita ihmisiä. Tuli ihan ulkopuolinen olo:(
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 21:22"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 21:19"]
[/quote]
[/quote]
Juuri kaikki kulttuuriin sekä viheralueisiin liittyvät hankkeet. Ja minä vielä joskus haaveilin opiskelevani KP:n taidekoulussa... Onneksi en päätynyt sinne! - 319
[/quote]
millaisia hankkeita viheralueisiin voi liittyä? sori jankkaus, mutta mua kiinnostaa :) on kyllä kiinnostavaa, miten tämä junttius ja rumuus syntyy ja mitä seikat ylläpitää sitä ja mitkä taas vie jotain paikkakuntaa viihtyisämpään suuntaan.
miten seinäjokea voisi saada vähemmän rumaksi ja juntiksi?
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 21:39"]
Vantaa
[/quote]
Muusta Vantaasta olen täysin samaa mieltä, mutta Ala-Tikkurilan alue Kehä 3:lta Keravanjoelle on oikein nättiä ja siellä asuu melkeenpä fiksunoloista porukkaa! Muu Tikkurila onkin sitten jo hyh..
seinäjoki näyttää olevan aika ylivoimainen voittaja :D
Jokin aika sitten uutisoitiin luonnon läheisyyden vaikutuksesta ihmisen hyvinvointiin. Todettiin kiistatta luonnon vaikuttavan positiivisesti. Eikö tältä pohjalta voi sanoa sillä olevan joku yhteys, että karujen kylien asukit ovat karuja myös käytökseltään? Loputon asfalttihelvetti on helvetti siinä missä moni muukin ikävä paikka. Sisä-Suomessa on paljon näitä karuja paikkoja. Pitäis joskus muuttaa ja kokeilla :) aina olen asunut rannikolla ja ihmiset on perusilmeeltään ihan tyytyväisiä.
Helsingistä teininä Seinäjoelle muuttaneena olen ollut melko tietämätön tästä maakunnan suuresta junttileimasta (kupla), mutta allekirjoitan kyllä monia asioita joita täälläkin on Seikäjoesta sanottu! Aina oppii uutta :D
Terveisin Sydämeltään juntti 25 wee
Kauhajoki sielä ei oo mitään ja hulluja huumehörhöjä
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 14:44"]Tuuri. Mukaan lukien ostoksille saapuva materiaali. Meinasin saada sydärin, kun kävin kääntymässä Kyläkaupassa.
[/quote]
Se on ihan tavallinen kauppa missä myydään samaa tavaraa kun muuallakin. Mikä siinä siis on niin kauheata?
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 17:50"]
kyllä se on Seinäjoki. varmistui eilen kun jouduin poikkeamaan.
[/quote]
Justiinsa nuan. Nimim. Kansaanvälinen seikkaalusankari Nurmoosta