Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hormooni-kierukan omaavat?

15.11.2005 |

onko mitään negatiivista sanottavaa??kauanko kesti tiputtelu-vuoto laiton jälkeen?itse kävin juuri laitattamassa...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hups..no ymmärsitpä kuitenkin mitä tarkoitin?vai jäikö hakuseen?

Vierailija
2/10 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt laitosta on jo 2 vuotta ja kuukautiset on jääny kokonaan pois :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin jo harkita kierukan poistamista, mutta samoihin aikoihin vuoto loppui ja sen jälkeen olen ollut todella tyytyväinen. Kierukka on ollut mulla nyt 9 kk.

Vierailija
4/10 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut ei kaikilla oo näin pitkään, yleensä sellainen puoli vuotta. ja naama rupes mulla kukkimaan ku milläkin teinillä, se on onneks vähän rauhottunu. en raaski ottaa pois kun meille ainoa ehkäsy..

Vierailija
5/10 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt tiputtelee kuukautisten yhteydessä ja koko laitos on ihan perseestä. Ikävä kuparia, runsaista kuukautisista huolimatta, ne oli ainakin ohi 5:ssä päivässä, toisin kuin nyt.

Vierailija
6/10 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tiputteli kans kolmisen kuukautta. Sen jälkeen jäi menkat kokonaan pois, mikä oli pelkästään positiivista. Negatiivista oli, että hormonikierukka vei kyllä myös seksihalut.

Vierailija
7/10 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen kuullut kavereilta pelkkää plussaa hormonikierukasta,kaikki ei tietysti sovi kaikille.katsotaan nyt miten toimii mulla..ois vaan aikahuoleton ehkäisy,mikään muu kun ei oikein toimi meillä.olen orjentoitunut 3kk.n että saattaa vuotaa..sen aikaa täytyy ainakin sinnitellä.kyllä sais miehille olla kans jotkut kierukat..ettei tarvis aina itse juosta laitattamassa ties mitä.. :)

Vierailija
8/10 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kävi niin pillereistä..mielialan vaihtelut oli pelkkää vuoristo rataa,seksi ei kiinnostannu yhtään..eli tosi varma ehkäisin!

Vierailija
9/10 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollu useampia vuosia. Ainoat haittapuolet( ja nääkin yksilöllisiä): Koskaan ei tiedä, milloin sitä vuotoa -minimaalista- tulee, satunnaiset alavatsakivut, yhdynnän jälkeinen jomotus. Ja tämmösenä vainoharhaisena tietty se, että onko kierukka paikoillaan. :) Muuten todella hyvä ehkäisykeino: Ei " oikeita" menkkoja, ei muistamista, kuten pillerin kanssa. Taitaa tulla halvaksikin, vaikka kertamaksu on iso.

Vierailija
10/10 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja naama alko kukkii.nyt k ollu 7 kk menkat rtosi runsaa lahes samat ku ennen kierukan laittoa mut naama on jo rauhottunu...saa nähä sanovat et voi vuosikin mennä ennenku tasaantuu tv: toiveissa et menkat jäis pois kokonaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä