stringit vai hipsterit?
Kommentit (23)
jos noista pitää valita.
Hipsterit ei tälle mun isolle ahterilleni vaan käy. :( Yritetty kyllä on, useampiakin malleja ja kokoja. Mutta siis joko ne jää liian alas tai sitten "lahkeet" nousee peppuvakoon. Ei istu ei...
Stringejä ja tai-mallisia on käytettävä.
suostunut laittamaan stringejä päälleni,inhottava naru persvaossa;/ hyi helvetti!
Vaikea valita, sillä se riippuu paljon tilanteestakin kummat näyttää paremmalta. Mutta jos jompi kumpi pitää sanoa, niin sanon hipsterit.
-M26-
minkä ikäinen olet jos saa kysyä?
vastaa "hipsterit näyttävät paremmalle
stringit ovat nin 90-lukua" -mies
Se riippuu niin tilanteesta. Jos on vaarana että saumat näkyvät housujen läpi stringit. Mutta yleensä hipsut tai tait.
Mieheni pitää stringeistä. Olenkin yrittänyt etsiä sellaisia tosi naru stringejä koska ahterini on sanoisinko rehevä. Olen huomannut että mieheni tykkää katsella tumblr-kuvia joissa naisilla on takana vain narut jotka muodostavat y:n. Korostavat kivasti pepun kaarta. Tietäänkö joku mistä voisi tilata?
Hipsterit näyttävät yleensä paljon paremmilta.
En ymmärrä tätä muotia jossa naisten pitää yritää käyttää miesmäisiä kalsareita. Käyttömukavuudesta en tiedä, mutta stringit tai tait näyttää ehdottomasti paremmilta ja sexyimmiltä kaunissa naiskropassa. Multa lähtee ainakin himot jo näen naisen pukeutuneen mummokalsareihin, joihin nuo ihme hipsteritkin lukeutuu.
Tai siis sitten kun on joku 50+ niin ymmärrän, muutoin toivon että tämä hipsterimuoti menee nopeasti ohi...
M36
http://www.halens.fi/naiset-alusasut-alushousut-578
Tiedätkö mitkä on hipsterit?
Stringit on mun mielestä sekä käyttömukavuudeltaan että ulkonäöltään kamalat. Tosi häiritsevän tuntuiset ja hiertää. Ja näyttävät tosi noloilta, vähän sellaiset ysäri-whitetrash-housut.
on kuitenkin hieman jo tuollaista kalkkisosastoa.
lähelle mummo- tai menkkapäiväosastoa menee. Ei mitenkään kovin sexyn näköiset ja mun mielestä sopii ulkonäöllisesti huonosti naisvartalolle. Seuraava muotioikku naistenlehdissä tulee varmaan olemaan jotkut lahkeelliset boxerit..
Naiset, pienenä vinkkinä, jos haluatte näytää hyviltä miesten silmissä, niin kysykää mielipidettä myös tältä suunnalta. Itse ainakin äänestän ehdottomasti tait tai stringit!
... alusvaatteita vaihdetaan tilanteen mukaan. Normipäivänä käy vaikka mummokalsarit ja makuuhuoneessa sitten miehen nähden stringit.
pöksyt naisella on jalassa,kun ne kuitenkin otetaan pois,kun aletaan seksiä harrastamaan,vaikka olis beigwenväriset pitkälahkeiset pässinpökkimät jalassa!Pukeudun itse ainakin sään mukaan ja käytännöllisesti!Ja kuka mua muutenkaan enää kattelin alushoususillani..??Ed.panokerrastaki kohta vuosi;(
Siis on sillä aika kummasti väliä - en ihmettele jos sinulla edellisestä kerrasta on yli vuosi..
Itselleni hyvä rakastelu tarkoittaa myös estetiikkaa ja sopivaa eroottista lautausta esileikkeineen. Ei mitään teknistä suoritusta tai pikaista virka-aviopanoa pimeässä makuuhuoneessa.
Kauniit ja seksikkäät alusvaatteet naisella on kaiken a ja o.
Lola Wallinkoski on asian hyvin kiteyttänyt: nainen, älä suotta osta miehellesi lahjaksi uusia boksereita, vaan anna mieluummin lahjaksi itsesi seksikäässä uudessa alusasussa.
Juuri näin! Ja samoin kannatan myös tuota string linjaa, ei liian mummomaisia hipstereitä tai mieskalsareita.
m39
Näin tänään itsekin IL:sa lolan kuvat ja en pitänyt itse yksistäkään niistä alusvaatteista,joita sen turvokkeen päällä oli;/ Eivät vaan olleet minun makuuni!Jos ei miestä kiinnosta seksi ilman alusvaatteista eli alasti,niin olkoon ilman!!Sellaisia miehiä varmaan löytyy tästä maapallolta,jotka haluavat ja pitävät alastonta naisvartaloa ilman mitään pitsihepeniä kauniina asiana!!
laittaa myös (miesten) stringit jalkaan jos vaimo niin pytää/haluaa, eikö? Katsos kun meille naisillekin tuo visuaalisuus on aika tärkeää. Mieluummin katselisin noita stringejä kuin boksereita Homerin kuvalla.
stringit ovat nin 90-lukua