Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Homo- ja lesbovastainen liike tarpeen...

Vierailija
23.03.2011 |

Homo- ja lesbovastainen liike on tarpeen…22.3.2011

Ollaan menty jo liian pitkälle. Maasta on tullut pelkkien pellejen maa ja pellet riehuu politiikassa ja vedättävät sitä. Ei ole tarpeen puhua näin paljon seksuaalisesti poikkeavien seksuaalisesta käytöksestä. Tätä sirkusta ei kukaan normaali ihminen enää jaksa kuunnella!

Jos kukaan hetero ei huuda mitään, niin voidaan kohta sanoa, että sellaiset ovat joutuneet vähemmistön asemaan ja syrjityiksi. Tässä maassa alkaa jo olla sellainen fiilis, että jos ei anna panna kakkosreikään ja ole jotenkin seksuaalisesti poikkeava, niin syrjitään eikä ole hyvä olla normaali nainen ja lasten synnyttäjä. Mitä paskaa tämä kaikki oikein on?

Lähetinkin Marja-Sisko Aallolle, joka on mies, mutta esittää olevansa tämän maan ykkösnainen, että panisi alapäänsä kuvan vauva.fi aihe vapaa nettipalstalle. Siellä ovat jotkut kuulema näyttäneet kuvia alapäistään! Jos hän todella on nainen ja kilpailee alapäällään meidän muiden naisten kanssa, niin tämän haluan ainakin minä nähdä! Jos hänellä on penis mitä näyttää, niin pankoot housut jalkaan ja menkööt miesten reviirille! Asiasta ei ole mitään keskusteltavaa. Ja jos Presidentti Tarja Halonen ja Piispa Irja Askola kuuluvat samaan porukkaan, niin pankoot hekin kuvat alapäästään näytille sinne vauva.fi keskustelupalstan kuvagalleriaan. Hehän pitävät taiteesta ja on taiteilijoita, jotka ovat tosiaan tehneet runsaasti taideteoksia "kauniista" alapääsykeröistään.

Minä en enää jaksa kuunnella tätä kaikkea seksuaalista paskaa homoista ja lesboista ja seksuaalisista vähemmistöistä, niin kuin tässä elämässä ei olisi mitään muuta. Tästä on tultava loppu! Lähetinkin asiasta viime viikolla sähköpostin Marja-Sisko Aallon, Tarja Halosen ja Irja Askolan lisäksi evankelisluterilaiselle kirkolle. Jos en näe kuvia näiden Suomen parhaiden "naisten" alapääsykeröistä ja pidä heitä todellisina naisina pian niin luulenpas, että tässä on syy miksi eroan kirkosta ja minäkin siis eroan, mutta kovaäänisesti ilmoittaen syyn eroamiseeni!

Olen myös alkanut olla sitä mieltä, että koko feminisminen liike on lähinnä rikollinen liike, yksi ismi lisää. Ei pidä paikkaansa, että naisia olisi kaikissa piireissä ala-arvostettu ja pidetty miehiä alempiarvoisempina. Alkaa olla opittua käytöstä tämä naisten pitäminen itseään aina miesten uhreina. Naisella on paljon vaikutusvaltaa, vaikka se on useimmiten välillistä valtaa. Miehillä alkaa olla oma rooli ihan hakusessa ja kukaan ei heitä puolusta! Käy oikein sääliksi oman sukupolveni miehiä, jotka ovat menettäneet isänsä sodassa ja kasvaneet vain akkavallan alla ja ilman isämallia. En juuri nyt jaksa tässä kehitellä näitä ajatuksiani. Tyydyn vain ilmaisemaan sen, että alkaa olla aika, että normaalit ihmiset lähtevät barrikaadeille ja puolustamaan omaa tasa-arvoaan ja omia heterosuhteitaan omien miestensä kanssa!

Tuntuu siltä kuin jotkut tosi dorkat olisivat vetämässä tätä Suomi Ihmelandiaa ja sen evankelisluterilaista kirkkoa! On oikein, että papitkin jättävät kirkon! Perustakoot homot ja lesbot itselleen oman kirkon tai pitäkööt hyvänään Suomen ev.luterilaisen kansankirkon, jos sen nyt itselleen haluavat vallata!

Minua eivät seksuaalivähemmistöt häiritse, jos elävät tavallaan omissa ympyröissään ja pitävät vähän pienempää ääntä poikkeavuudestaan ja ovat tyrkyttämättä elämäntapaansa muille! Sellaiseksi millaiseksi nämä jutut ovat menneet, niin nämä ovat jo menneet aivan liian pitkälle ja nyt on tultava joku muutos ja loppu tähän. Tämä on kuvottavaa!

Ja sekin vielä, että tämän maan isät, veljet ja aviomiehet taistelivat maamme itsenäisyyden puolesta ja halusivat antaa itsenäisen Suomen naisilleen ja lapsilleen. Tuskin he tällaisen jälkeläisporun edestä ovat taistelleet kuin millaisiksi tämän maan vetäjät ovat tämän maan nyt muokanneet! Homojen ja lesbojen Suomen! Tuskinpa!

AMEN!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tämä seksuaalinen vapautuminen on hyvä asia, että homot ja lesbotkin saavat samat oikeudet kuin muutkin, ja mitkä heille kuuluukin!

Ei sillä ole väliä minkälainen alapääsykerö jollakulla on, se ei tee kenestäkään enemmän tai vähemmän naista. Naiseus on identiteetti, ei ruumiin rakenteen määräävä asia. Itse en haluaisi nähdä Tarja Halosen tai kenenkään muunkaan alapäätä. Jokaisella on yksityisyyden suoja, eikä sitä tarvitse revitellä julkisesti. Kuten sanottu, se minkälainen alapää kenelläkin on, ei määrää häntä ihmisenä!

Vierailija
2/7 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisen ja miehen identiteettiin kuuluu oleennaisesti sekin minkälainen on alapää...etkä todellakaan ole seurannut tämänkin palstan keskusteluja...jos miehellä ei ole pituutta, niin hän tekee mitä vain saadakseen penikseensä pituutta...ja jos nainen kuvittelee, että hänellä on ruma sykerö niin hän on valmis menemään kauneusleikkaukseen vaikka minne...sellaisiinkin paikkoihin, joissa hänen sykeröstään poistetaan klitoris vedoten siihen, että se on ruma...ja YMMÄRTÄMÄTTÄ ALAPÄÄSTÄ YHTÄÄN MITÄÄN...

Kyllä sellainen nainen, jolla on kunnon vittu on huudossa...sähän olet ihan siltä ajalta joka oli ennen luolamiesten ja -naisten aikaa...vai oletko jo mummoutunut...Kyllä mä ainakin haluaisin nähdä minkälainen alapääsykerö on Marja-Siskolla! Taitaa olla pelkkä sirkuspellemies, joka on soluttautunut Suomen naisten "haaremiin" saadakseen naista...onko pelkkä fusku, siis...ja jos lesbolla on niin huono vittu, että ei viitsi / kehtaa edes sitä miehelle näyttää niin ymmärrän kyllä lesbouden...

Heh, heh...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerää ja sekopäistä ettei tätä viitsi edes sen kummemmin kommentoida. Ap:lle suosittelen että otat lääkkeesi tai osasto kutsuu hyvin pian, jos olet ruvennut ihmisille jotain sekoboltseja törkyviestejä lähettelemään.

Vierailija
4/7 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään modet haluaa kannustaa sairaiden ihmisten mellastamista...

Vai oikein "normaali" mies tai nainen...Hohhoijaa, mikä käsite.

Vierailija
5/7 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mennyt liian pitkälle tämä naisten tasa-arvoisuus. NAINEN VAIETKOON SEURAKUNNASSA!

Vierailija
6/7 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Suomessa olisi tukalaa olla hetero. Johtuu ehkä siitä, että minun sukupuolinen tai seksuaalinen identiteettini ei ole niin heikko, että sitä horjuttaisi toisten erilainen identiteetti tai se, että toisenlaisesta identiteetistä keskustellaan.

Vierailija
7/7 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ooon samaa mieltä!!Mua ärsyttää noo homojen vouhottamiset ym.tässä maassa o kun on suurempiaki ongelmia!Onneksi tajus väistyä Imatralta!!Jos paimen ei edes tiedä onko mies vai nainen,ei voi olla sopiva srk johtoon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi