Naapurista tappelun ääniä, ovessa suomalainen ja ulkomaalainen nimi
Fyysistä tappelua ja huutoa englanniksi.
Ilmeisesti joku ähly (mies) joten en soita poliiseja. Poliisit soitan vain jos kuuluu selkeästi suomenkielellä apua-huutoa.
Ovat onnensa ansainneet!!!!!!!!!!
Kommentit (11)
heitteillejättöön.
Asuvat yhdessä, katto pään päällä. Miten niin heitteillejättö jos ei huudeta apua suomeksi eikä englanniksi.
Soittaisitko siis jos molemmilla olisi suomalaiste nimet?
Olen varma että tuo äijä hermostuisi jos soittaisin poliisit ja saisin pelätä jatkuvasti.
Toivottavasti sinun suomi-junttisi hakkaa sinut joku päivä kunnolla eikä kukaan auta!
joten toiveesi ei toteudu.
ps. suomalainen mies ei ole minua koskaan hakannut sen sijaan yksi ählämi on
Toivottavasti sinun suomi-junttisi hakkaa sinut joku päivä kunnolla eikä kukaan auta!
joten toiveesi ei toteudu.
ps. suomalainen mies ei ole minua koskaan hakannut sen sijaan yksi ählämi on
Noin ärsyttävä persoona voi hyvinkin saada jonkun suomalaisen hermoheikon vaikkapa taksijonossa hermostunaan ja lättysi lätisee. XD
Taitaa olla niin päin, että kukaan ukko ei huoli sinua.
Ei se nyt ihan pahimmasta päästä mamu ole, kun englantia osaa. Ties vaikka työssä käyvä ulkomaalaissyntyinen äijä, joka on väsynyt suomirenttumuijaan, siihen persumirjaan.
No jaa. Mutta hyvä että teillä kerrostaloihmisillä on naapurin elämä mitä seurata.
Saatat olla meidän naapuri! Me tapellaan miehen kanssa tooooosi äänekkäästi! :D Ja on siis ulkomaalainen mies(ei liity asiaan tosin mitenkään). Eiköhän ne omat asiansa hoida ilman naapureiden apua. Tee isännöitsijälle ilmoitus jos häiritsevät. Tappelee ne suomalaisetki. Ystävän alakerrassa paritsa tappelee ja mies aina itkee kovaan ääneen.
jos meidän alakerrasta kuuluisi huutoa. Ne nimittäin huutaisivat ruotsiksi. Sukunimi on ruotsinkielinen. Järkkyä, joo.
Sä olet ap tyhmä!
kun miehen kanssa tuli riitaa ihan tyhjänpäiväisestä asiasta. Onneksi asumme omakotitalossa ja ei ole lapsia kotona.
heitteillejättöön.