Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinusta pedofiilejä kohtaan tunnettu hysteria mennyt liiallisuuksiin?

Vierailija
16.02.2012 |

Minuakin varmaan epäillään pedofiiliksi aloitukseni takia.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole vain marginaalinen osa. Itse olen joutunut neljän eri pedofiilin uhriksi 5-11- vuotiaana, yksi näistä oli pariskunta, loput miehiä. Eivät tunteneet toisiaan. Joko mulla on ollut helvetin huono tuuri tai sitten todellakin tuo 20% voi olla totta.

Pedofilia ei näy päällepäin. Nuokin olivat ihan "normaalin" oloisia, yksi heistä oli tädin mies. Muistakaa että pedot hakeutuvat ammatteihin jossa pääsee lasten lähelle.

Itse olisin lapsuudessa toivonut että näistä asioista puhutaan. Ehkä olisin uskaltanut kertoa jollekkin silloin.

Vierailija
2/37 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus nettikirjoituksesta:

"Ajallemme on merkillistä se kuinka ns. seksuaalinen vapautuminen noudattaa kaksoisstandardia. Homoseksuaalinen rakkaus näytetään nostetun poliittisesti korrektien asioiden listan kärkisijoille. Siitä on tehty lähes hyve ja ”edistyksellisyyden” mitta. Tämä näkyi mm. Suomen vuoden 2012 presidentinvaaleissa. Sen sijaan rakkaus alaikäiseen on itse asiassa – jos huomioimme moraalikoodiston yleisen muutoksen länsimaissa - jopa hämmästyttävässä määrin homorakkauteen peilattaessa yhä tabu. Aikuisen ja alaikäisen välinen intiimi suhde on eräs länsimaisen kulttuurin viimeisiä tabuja ja tällaisten tapausten käsittely erityisesti mediassa saa usein lähes groteskeja noitavainomaisia piirteitä."

http://pelontorjunta.suntuubi.com/fi/Blogi/#notes_on_a_scandal

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pedoa joten vaikea ottaa kantaa. Iät ja ajat on päristelty homoista, nyt kun se ei enää pure niin on pitänyt keksiä astetta pahempi äimistelyn aihe. Loppujen lopuksi "oikeita" pedoja on esim. Suomessa vain kourallinen joten tämän pahuuden kitkeminen pois yhteiskunnasta onnistunee melko helposti.

Vierailija
4/37 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joskus seurustelin miehen kanssa, joka sai diagnoosiksi pedofiili. Hän sanoi joskus, ettei tapa minua eron takia, sillä teen joskus lapsia...

Nyt minulla on lapsia, aikani pelkäsin, mutta nyt olen rauhoittunut. Tosin en päästä lapsiani yksin kotipihaa pitemmälle, enkä jätä koskaan yksin kotiin. Tiedän kun olen nähnyt miten pedofiili toimii. En uskalla ottaa riskiä ja tarjota heille lapsiani ilmaiseksi saaliiksi.

Sen verran varovainen olen, mutta aika monet vanhemmat on uhkarohkeita, ja jättää lapsensa yksin kotiin.

Vierailija
5/37 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää muistaa että pedofiilejä on oikeasti ihan todella pieni joukko ihmisistä.

Vierailija
6/37 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteeko joku yhtään pedofiilia? Millaisia ihmisiä he oikein ovat? Eikö heistä muka mitenkään huomaa, että joku mättää?

Vierailija
7/37 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteeko joku yhtään pedofiilia? Millaisia ihmisiä he oikein ovat? Eikö heistä muka mitenkään huomaa, että joku mättää?

Vierailija
8/37 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämmöisiä jotka katselee ja ehkä tilanteen sattuessa koskettelee.Eräs sukulaismies on kuulemma ahdistellut isääni seksuaalisesti kun tämä oli alle 5v,kuulin tästä vasta äskettäin.Muistan kuinka minua pienenä jotenkin pelotti se ukko,sillä oli tapana kaapata lapsi syliin eikä se päästänyt irti..hyi kun puistattaa vieläkin.Yksin minua ei sen kanssa koskaan jätetty vaikka se kovasti pyytelikin lapsia kylään,en usko että sen vaimo edes tiesi moisesta taipumuksesta ja luojan kiitos he eivät saaneet omia lapsia!

Vierailija
9/37 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miettikää vaikka sitä Auerin tapausta. Ketä se on hyväksikäyttänyt. Ajatelkaa, jos on käyttänyt lastensa kavereita. Ei olisi kyllä kukaan äiti ollut peloissaan ,kun sinne lapsensa yökylään lähettää, kun se on sentään tunnettu pullantuoksuinen kotiäiti. (En kyllä tiedä, ketä on käyttänyt.)

Miettikää katolisia pappeja tai lestadiolaisia. Ei olisi ikinä uskonut. Nehän ovat juuri sellaisia, joihin luottaa.

En nyt suorastaan syytä, mutta mietin, miksi yksi tunnetuista lastenpsykiatreissta niin kovasti mainostaa lasten oikeutta seksuaalisuuteensa. Siitähän joku lasten hyväksikäyttäjä voi saada perusteluja teoilleen.

Vierailija
10/37 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalinen poikkeus se on sekin. Sitä pidettäisiin nykyään ihan hyväksyttävänä seksuaalisena suuntauksena, jos siitä ei olisi lapsille haittaa.

Eli heitä on paljon enemmän, kuin uskoisi, koska he ovat hyvin piilossa.

Pelottavaa minusta. Ei hyssytteltävää.

Vierailija
11/37 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taipumusta pedofiliaan, mutta sosiaaliset normit estävät sen toteuttamisen. Ne joilla on huonompi itsekontrolli päätyvät sitten ahdisteluun ja raiskauksiin. Naisiakin on mutta paljon vähemmän mitä miehiä.

Suurin osa tapauksista tapahtuu juuri perheenjäsenten tai muiden lähisukulaisten kesken. Esim. mies voi isoisäkis tullessaan toteuttaa pedifiilisia haluja, vaikka omat lapset olisikin säästyneet tältä.

Vierailija
12/37 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella hyvä, että asiasta puhutaan ja sitä pidetään esillä, vanhempia neuvotaan miten lapsia voi suojella ja opettaa suojelemaan itseään, verrattuna "vanhoihin aikoihin" jolloin asiasta vaiettiin eikä lapsilla juuri ollut oikeuksia.

Ottaen huomioon, miten hirveät seuraukset lasten hyväksikäytöllä on, on vaikea nähdä miten lasten suojelemista pedofilialta voisi liikaa korostaa.

Liiallista hysteriaa on esim. jos katsotaan että pikkulapset eivät voi mennä saunaan omien vanhempiensa kanssa, tai jos lasta ei päästä vaikkapa miesohjaajan vetämään harrastusryhmään. Vai mitä tarkoitit hysterialla?

Vierailija
13/37 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin epäilen, että sellaisia pedofiileja on todella paljon, jotka kiihottuvat lapsista, mutta joilla on sen verran moraalia ja itsehillintää, että eivät pane pedofiilisia fantasioitaan täytäntöön.

Pienen lapsen hyväksikäyttö on vähän verrattavissa raiskaukseen siinä mielessä, että ei naisista tykkäävistäkään useimmat koskaan raiskaa, mutta tykkäävät naisista silti. Pedofiilejakin voi olla paljon, mutta silti harva hyväksikäyttää lasta.

Aika kamala ajatus, mutta epäilen, että noin se on.

SINÄNSÄ on ihan totta, ap, että media rikosuutisoinnillaan lisää kansalaisten pelkoa. Jos ihmisiltä kysytään, he yleensä arvioivat väkivaltarikokset ja turvattomuuden paljon isommiksi ongelmiksi kuin mitä rikostilastot viittaisivat. Eli yksittäistapauksista kertovat uutiset antavat lukijoille (tyhmemmille sellaisille) vaikutelman, että kyseinen rikos on yleinen ja "turvattomuus lisääntyy", vaikka todellisuudessa rikoksien määrä saattaisi laskeakin.

Mutta paha sanoa, onko pedofiileja oikeasti enemmän vai vähemmän kuin mitä luulisi.

Vierailija
14/37 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajusin kahdenkin tyypin olleen tällaisia. Toisella oli vielä omia lapsia ja vaimon on täytynyt tietää, kun meistä satunnaisista vierailijoistakin käytös oli outoa. Hiplailua ihan aikuisten silmien alla. Yöks.

Vierailija
15/37 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaen huomioon, miten hirveät seuraukset lasten hyväksikäytöllä on, on vaikea nähdä miten lasten suojelemista pedofilialta voisi liikaa korostaa.

Kuten itsekin sanoit, jos aina pelkää pedofiilia, rajoitta omaa ja lastensa elämää. Lisäksi kyse on lapsen perusturvallisuuden tunteesta - liika varoittelu ja pedofiiliriskin korostaminen voi olla traumaattista lapselle.

Mutta siinä olen samaa mieltä, että nykymaailmassa on hyvä ainakin vanhemman tiedostaa se riski. Ja meillä on lapsille (alakoululaisia) kerrottu kouluunmenon yhteydessä (kun ovat alkaneet liikkua yksin), että pieni osa aikuisista on sairaita mieleltään ja sellaisen aikuiset voivat tehdä lapselle pahaa - ja sen takia ei saa mennä vieraiden aikuisten kotiin tai autoon.

-11-

Vierailija
16/37 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on hyvin helppo olla pedofiili, kun meillä on alastomuus niin normaalia.

Jos olet jossakin lasten urheilu toiminnassa mukana valmentajana, kukaan ei kiinnitä huomiota sinuun, jos menet pukukoppiin ja "ihailet" siellä lapsia.

Olet vaan huolehtiva valmentaja.

Saat mennä alasti saunaan lasten kanssa ja se on normaalia. Mene uimahalliin vaikka joka pv ja kukaan ei huomaa taipumuksiasi.

Siellä saunassa on pakko olla alasti, muuten sinut potkitaan pois jne.

Uskon, että noita pedoja on joukossamme tosi paljon, niistä vain ei tiedetä.

Ei meillä tutkita taustoja, jos joku haluaa osallistua lasten kanssa johonkin toimintaan, mukaan vaan ja tervetuloa.

Ei suomalaiset ole sen parempia tässäkään suhteessa, me vaan kuljetaan laput silmillä ja uskotellaan muuta.

Vierailija
17/37 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofiiliksi kasvaa jos on kokenut lapsena toistuvaa hyväksikäyttöä, eli jokainen uhri pitäisi löytää ja katkaista kierre terapialla. pedofiilejä on vähän mutta miltei jokainen mie fantasioi nuoresta neitsyestä, se ei ole pedofiliaa.

Vierailija
18/37 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylimääräistä hössötystä tuppaa olemaan joka käänteessä. Tietenkin, niin kuin täällä on jo moneen kertaan sanottukin, asioista pitää puhua, varoitukset ovat paikallaan jne., mutta kun nykyään pedofilia-sana eri muodoissaan on esillä suunnilleen kaikkialla ja jokaisessa tilanteessa. Jos esim. joku - yleensä mies - sanoo urheilukentältä poistuville koululaisille "morjes", niin jo on pedofiliahysteria liikkeellä. Siis noin kärjistetysti.

Vierailija
19/37 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofiiliksi kasvaa jos on kokenut lapsena toistuvaa hyväksikäyttöä, eli jokainen uhri pitäisi löytää ja katkaista kierre terapialla. pedofiilejä on vähän mutta miltei jokainen mie fantasioi nuoresta neitsyestä, se ei ole pedofiliaa.

Ei se ole noin yksinkertaista, että pedofilia voi pelkästään johtua omasta hyväksikäytöstä. Totta on, että iso osa pedofiileista on itse joutunut hyväksikäytön kohteeksi, mutta eivät KAIKKI.

Löysin tämän luvun netistä:

"Tuoreimpien tutkimusten mukaan noin 30 %

pedofi ileista on tullut itse hyväksikäytetyksi lapsuudessaan

(Glasser ym. 2001)."

www.terveyskirjasto.fi/xmedia/duo/duo94600.pdf

-12-

Vierailija
20/37 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin että 20% miehistä tuntee vetoa lapsiin? Vähän epäilen... Kuulostaa aika paljolta. Eiköhän suurin osa miehistä nyt ole ihan normaaleja kuitenkin ja pedofiilit ihan marginaalinen osa. Jos olen väärässä niin korjatkaa toki. Itsekin olen vähän varovainen, enkä päästä lapsiani vieraiden miesten luo, ilman jatkuvaa tarkkailua. Mistä pedofiilin siis tunnistaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän