Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

anoppini..

Vierailija
16.02.2012 |

lapseni mummi,sanoin mielestäni törkeästi lapselleni joka on 2 vuotta..."Nikopetteri on sitten vallan mummin poika kun äiti saa uuden vauvan kesällä,ei äitillä ole enään sinulle aikaa"...pahoitin mieleni toden teolla,ei lapselle VOI sanoa noi :( menin aivan lukkoon,en edes osannut sanoa takasin mitään :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten anoppien pojista on kasvanut suht tervepäisiä tapauksia ottaen huomioon, mitä kaikkea aivovammaista anopit laukoo suustaan...

Vierailija
2/5 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt tämä meidä nikopetteri ja puhuu että nikopetteri menee pois :(..olen todellakin yrittänyt selventää että on edelleen äidille yhtä rakas ja tärkeä kun ennenkin eikä se muutu ikinä...-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille anopille, että on aiheuttanut lapselle trauman puheillaan. Tästä syystä ette voi vierailla anopin luona eikä anoppi teillä, muuten nikopetteri luulee, että joutuu anopin hoitoon kokonaan. Eiköhän mieti seuraavan kerran mitä sammakoita suustaan päästää.

Vierailija
4/5 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin sinuna että nyt loppu mummon vierailut, mikäli muutosta ei tapahdu ja heti. Että jos hän tulee jotakin tuollaista paskaa lapsellemme vielä kerrankin puhumaan ja yrittää pientä lasta kääntää omaa äitiään vastaan ja tehdä siten lasta täysin empatiakyvyttömästi erittäin turvattomaksi, niin mummoa saattaa lataamo kutsua. Että nyt on niin ettei hän ole enää tervetullut lastani traumatisoimaan vahingoittavilla höpinöillään.

Vierailija
5/5 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillon menin aivan lukkoon mutta nyt mulla on sanat anopille kun seuraavan kerran tunkee meille ilmoittamatta :) -ap-