Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päästä eroon yrjötauti pelosta?

Vierailija
16.02.2012 |

Kaikkihan sitä pelkää ja inhoo, mutta mä mietein sitä lähes koko ajan. Kevättalvella/ keväällä pahinta, kun sitä on liikkeellä niin paljon.

En ymmärrä mistä tää kammo on saanut alkunsa.

Eikö nyt hemmetti siihen voida keksiä jotain rokotetta???

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en pelkää yhtään. Sen voi saada mistä vaan, siksi turha miettiä.

Meillä tosi harvinainen kylläkin, mutta en koskaan myöskään ole pelännyt, mutta varottu on toki.

Heti kun joku oksentaa perheessä niin matot sivuun ja sillä siisti. Sehän on ohi yleensä parila oksennuksella.

Tuntuu, että mahataudit ei edes tule samaan perheeseen joka vuosi vaan tietyin jaksoin. Vai onko muut huomanneet?

Vierailija
2/4 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, ei se kaikilla ole ohi parilla oksennuksella. Itse yleensä oksennan kymmmeniä kertoja. Ja lapsi taitaa olla samanlainen. Kaksi kunnollista tautia ollut (pienempänä oli vaan yhen oksennuksen tauteja), toisesta joutui tiputukseen ja toisessakin oksensi 7 tunnin ajan 10-15 minuutin välein. Kai se on jotenkin ihmisestäkin kiinni. Toiset oksentaa aina vain sen pari kertaa, meillä on noita hirmutauteja. Ja minäkin pelkään. En ala sitä selostamaan, mutta eroon pelosta haluaisin. En tiedä, miten onnistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kestä päivää paria kauempaa. Ei se tietysti kiva tauti ole (mikä olisi?) mutta mitäpä tuota kammoamaan etukäteen.

Itselläni oli yrjötauti muuten viime la-su yön ja hengissä edelleen :)

Vierailija
4/4 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtalotoveri. Kiitos paljon mieluummin vaikka influenssa, ei mitään noroa :( Oksennan parikymmentä kertaa, makaan velttona ja samalla lapset alkaa yrjötä kuka minnekin...