Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset tytöt joutuivat vanhojen tansseissa tytön pariksi?

Vierailija
16.02.2012 |

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja poikia 20, niin yllättävää kyllä - kaikille ei riitä tai löydy poikaparia. Näin siis mun lukioaikana.

silloin ei kyllä tarvitse viettää tanssiaisia ollenkaan, jos poikia ei juurikaan ole!!

tai ne vaan menevät tanssimaan, joille on poika pariksi.

ihan turha järjestää pelkkiä tyttöjä varten tanssiaiset! ei mitään mieltä!

Vierailija
42/49 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin sellanen hiljanen hissukka, josta kukaan ei ollut kiinnostunut..

jos ei ole paria kannattaa olla menemättä tansseihin.

millaine tyttö on ilman poika paria?'

säälittävä tyttö, lesbo tyttö.

jos kyse on lesboista, voivat tietenkin osallistua keskenään tansseihin pariskuntana. jos syynä säälittävyys tai tms, ei kannata mennä ollenkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa koulussani en tanssinut lainkaan.

hyvä, että joku on tajunnut, että jos ei saa paria ei kannata vaivautua paikalle!

pelkkien tyttöjen tanssiaiset on ihan seko idea!

Vierailija
44/49 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kukaan itse asiassa joutunut tytön pariksi koska tyttöjä ja poikia oli yhtä paljon, mutta viimeisimmät epäsuosituimmat tytöt piti opettajan pakottaa pareiksi jäljelläoleville pojille, koska kukaan ei vapaaehtoisesti heitä halunnut. Minä olin yksi näistä kolmesta, olin ollut aina koulukiusattu ja olin todella ujo ja kömpelö. Lisäkseni oli yksi erittäin finninen pitkä ja kolho kiusattu tyttö ja yksi myös kiusattu lievästi vammainen tyttö. Kaikki muut löysivät parin itse.

Minulle pakotettiin pariksi toinen yhtä hissukka poika ja oli kyllä hyvin hiljaista ja vaivautunutta tanssimista se.

Vierailija
45/49 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kukaan itse asiassa joutunut tytön pariksi koska tyttöjä ja poikia oli yhtä paljon,

Minulle pakotettiin pariksi toinen yhtä hissukka poika ja oli kyllä hyvin hiljaista ja vaivautunutta tanssimista se.

jos pareiksi pakotetaan, kannattaako vaan vanoa, etten osallistu ollenkaan?

mutta hyvä, että parisi oli kuitenki poika.

kannattaako hylkiöiden vaivautua tanssiasiin muutenkaan?

Vierailija
46/49 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meiän lukion opiskelijoista oli tyttöjä ainakin 80%, tosin vanhojentanssikurssilaisista vain joku 60-70%. osa kummastakin sukupuolesta hankki tanssiparinsa muualta kuin koulusta.

Vierailija
47/49 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mun lukiossa vaan kukaan joutunut ilman omaa valintaa tanssimaan tytön kanssa. Puuttuvat pojat hoidettiin kadettikoulusta tms. koulun suhteilla.

Vierailija
48/49 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiot on tyttöistyneet ja keskiarvosta puheenollen niin Ressuun vaaditaan korkein keskiarvo. Viime vuonna alin keskiarvo oli 9,29.

Vierailija
49/49 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjä oli noin 25... Oikeasti en edes muista, tanssiko kukaan pojista ja jos tanssi, niin kenen kanssa. Tyttöpreina vedettiin, ei ollut muutakaan vaihtoehtoa. Rinnakkaisluokilla oli enemmän poikia, mutta ei niitä riittänyt siltikään edes omien luokkien tytöille.

Tyttöparin kanssa tanssiminen ei ollut suuri harmitus, koska sen arvasi jo lukion alussa. Eikä omalla luokalla ollut kuin yksi, jonka kanssa olisi voinut tanssia, ja tää tyyppi taas ei tanssinut lainkaan. No problem, siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän