Pitämällä miehesi tyydytettynä ja onnellisena, saat hänet tekemään kotitöitäkin ahkerammin!
Kommentit (8)
että se m ikä tepsii sinun mieheesi pätee kaikkiin muihinkin??? Melkoista yleistämistä.
että se m ikä tepsii sinun mieheesi pätee kaikkiin muihinkin??? Melkoista yleistämistä.[/i...eiköhän aloituksen ole kirjoittanut joku taulapää mies, joka ei huomaisi kokonaista toimivaa ihmissuhdetta vaikka se puris häntä perseeseen...
eikä hänen tarvitse tehdä kotitöitä. :)
eikö se ole itsestään selvää että molemmat tekevät kotitöitä?
En mä ainakaa anna pillua sen takia, että saisin ton ukon tekemään jotakin. Se kun kuuluu itsestäänselvyyksiin, että molemmat tekevät kotitöitä.
Mun mies ei ole lapsi, jota houkutellaan karkkipussilla siivoamaan huoneensa. Se tekee kotitöitä, koska niitä kuuluu tehdä, huolimatta siitä kuinka onnellinen ja tyydytetty se on. Näin minäkin teen, ja kaikki muutkin vastuulliset aikuiset.
ja naisen tarve vastaavasti saada kotityöt tehtyä? Ja tällä lahjonnalla sitten onnistuu. Voivoi. Miksei tosiaan se mies voisi tehdä niitä kotitöitä sitten oma-aloitteisesti, niin saisi pimppaa?
Olen kokeillut vuosia tuota mainitsemaasi vaihtoehtoa, mutta ei ole lisännyt miehen tekemien kotitöiden määrää.
eikö se ole itsestään selvää että molemmat tekevät kotitöitä?