Onko tietoa/hyviä veikkauksia, moneltako se Rammsteinin keikka tänään loppuu?
Haluaisin arvioida suurin piirtein mieheni kotiintuloajan. On aavistuksen verran epäilyjä siitä, että kaikki menot ja aikataulut eivät olisi ihan puhtaita.
Tietääkö joku, mihin aikaan ne noin suunnilleen alkoi soittamaan?
Kommentit (4)
Puolilta öin pitäisi siis oven käydä kotona... En tosin jaksa uskoa siihen, olettaa mun kuitenkin nukkuvan, eikä usko mun heräävän tuloonsa.
äityli siellä vahtii miehensä kotiintuloa.
Kuule, parhaimmat hetket keikalta on ne kun pääsee baariin jatkoille. Siitä se reimu ja ilo syntyy, kun saa ottaa rauhassa viinaa ja kelata läpi kokemaansa konserttia. Ja aina löytyy kainaloon joku kiva typy, joka ollut samalla keikalla.
Älä siis turhaan odotoa ukkoas ennen aamua:DD.
Ja sit kun se tulee, on pussitkin tyhjät, elä siis turhaan riisu niitä puuvillapöksyjäs pois.
äityli siellä vahtii miehensä kotiintuloa. Kuule, parhaimmat hetket keikalta on ne kun pääsee baariin jatkoille. Siitä se reimu ja ilo syntyy, kun saa ottaa rauhassa viinaa ja kelata läpi kokemaansa konserttia. Ja aina löytyy kainaloon joku kiva typy, joka ollut samalla keikalla. Älä siis turhaan odotoa ukkoas ennen aamua:DD. Ja sit kun se tulee, on pussitkin tyhjät, elä siis turhaan riisu niitä puuvillapöksyjäs pois.
Enkä ole käytännössä lainkaan mustasukkainen, oikeastaan mulle on ihan sama, mitä mieheni tekee. Eroa tässä tehdään hiljalleen muutenkin, mutta mieheni tuntuu kääntävän sen täysin mun syyksi, mutta mulla on omat epäilyni, ettei mies kovin puhtailla korteilla pelaa.
Vituttaa vaan paljon pelkkä ajatus, että mulle valehdellaan. Minä kun olen tässä kaiken pahan alku ja juuri, mutta yllättäen miehen vapaa-ajankäyttäytyminen on muuttunut viimeisen puolen vuoden aikana ratkaisevasti. Voin toki olla väärässäkin.
Ja autolla tuo sinne lähti, taitaa olla poliisiasia jos sillä myös kotiin palaa, jos 'rauhassa on keikan jälkeen baarissa viinaa ottanut'.
... klo 23.