Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveripariskunta on aivan outo, koska he eivät asu Espoossa tms.

Vierailija
15.02.2012 |

Olen jo kauan miettinyt yhtä kaveripariskuntaa, että he ovat vähän outoja. Ovat selkeästi hyvätuloisia ja varakkaita, mutta eivät asu missään Espoossa tai Helsingin hyvillä alueilla. MIkäköhän tässä on takana, en ole kehdannut kysyä.

Itse asumme hyvällä alueella Espoossa.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoo???? Hahhaaahhhhaaahhhhhh, ei apua.

Sinne mua ei sais kun kilon palasina.

Terveisiä Lauttasaaresta

Vierailija
22/37 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ruuhka

Aina kun pitäisi kotoa lähteä jonnekin töiden jälkeen (esim. viemään lapsia harrastuksiin tai ruokakauppaan), niin monesti kökkisi ruuhkassa

2. Nuorison katoamismahdollisuus helpompaa

Kun on monta keskusta ja Helsinkiinkin pääsee helposti, niin nuori katoaa sinne verkostoonsa jos haluaa, eikä naapurit ja tutut törmäile ja kerro että siellä se teidänkin "Ville" sitä ja tätä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää sanottavaa en Espoosta keksi.

t. Entinen Espoolainen

Vierailija
24/37 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka rahaa olisi kuinka, ei tulisi mieleenkään muuttaa Espooseen (karsea paikka), kun parempiakin asuinpaikkoja löytyy Suomesta vaikka kuinka paljon.

Vierailija
25/37 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuvat aika kaukana pääkaupunkiseudusta eli Lohjalla. Siis miksi ihmeessä asuvat siellä kun heillä olisi varaa asua esim. Espoossa?? En voi ymmärtää.

ap

meillä olis varaa asua niin Helsingissä kuin Espoossa, mutta asumme mieluummin Lohjalla. Syitä siihen on monta: emme pidä Helsingistä emmekä Espoosta, sukulaiset asuvat täällä päin, tämä elämäntapa sopii meille hyvin.

Me ei muutettais pääkaupunkiseudulle vaikka meille maksettaisiin siitä. Se ei ole ihmisiä varten se seutukunta.

Vierailija
26/37 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuvat aika kaukana pääkaupunkiseudusta eli Lohjalla. Siis miksi ihmeessä asuvat siellä kun heillä olisi varaa asua esim. Espoossa?? En voi ymmärtää.

ap

Jos ne tykkää asua Lohjalla.

Vierailija
27/37 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Espoosta tekee niin hienon ja rikkaiden asuinpaikan? Onhan siellä esimerkiksi Otaniemi, jonka asukkaat eivät ehkä varsinaisesti rahassa ryve.

Oikeasti rikkaat voivat asua rauhassa vaikka siellä Lohjalla, koska heidän ei tarvitse esittää rikasta.

Vierailija
28/37 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi joku muu ei asu. Pakko olla provo...

Vierailija
29/37 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä huonoa siinä muka on? Isossa kaupungissa riittää meren- ja järvenrantaa, erämaata, kaupungintapaista ja kerrostaloalueita varmasti jokaisen makuun. Viisi aluekeskusta ja esim. Tapiola aivan ihana luonnonläheinen paikka, jossa on kaikki palvelut, erinomaiset päiväkodit ja koulut ja hyvä henki + loistonaapurit kaupan päälle.

Olen asunut ennen Espoota Vantaalla ja Helsingissä useammassa paikassa kantakaupungissa ja viihtynyt hyvin. Olen asunut lapsuuden pikkukauppalassa savupiippujen varjossa ja viihtynyt hyvin ja olen asunut rapakon takana suurkaupungissa ja viihtynyt hyvin. Viihtyisin varmaan Lohjallakin, jos siellä olisi työpaikka lähellä. Nykyisellään en viitsisi kulkea sieltä asti, kun työpaikka on Espoossa.

Vierailija
30/37 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan snobeja koko sakki. Meinasin kerran ostaa käytetyt rattaa yheltä ja tyyppi meinas että "joo ei oo paha hinta 150e näistä, nää on ihan sika hyvät, kylhän toi inglesina merkki jo kaiken kertoo, mitä väliä vaikka on 7vuotta vanhat ja kankaiden väri sen mukainen ja vielä likasetkin. Mut joo hei inglesinat on, parempia et löydä mistään... Ja tää meidän talo, joo kyllhän tää reilun miltsin makso mut maksan mielellään ku pääsen tänne asuun.." Paljon onnea teille siellä hyvätuloisten Espoolaisten alueilla. Ainoa syy miksi siellä asua on kuitenkin tuo kodinhoidontuki joka on siellä isoin ja sitä saa kolmevuotiaaksi asti. Haluatte siis suurimman hyödyn julkisista varoista.

kun ei ole edes espoolainen ja silti puhuu kodinhoidontuesta. Kuule ei edes meillä makseta ekstraa kodinhoidosta. Siivoojat ovat sitten erikseen.

Vierailija
31/37 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Isoa Omenaa tai Selloa enempää.

Vierailija
32/37 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä huonoa siinä muka on? Isossa kaupungissa riittää meren- ja järvenrantaa, erämaata, kaupungintapaista ja kerrostaloalueita varmasti jokaisen makuun. Viisi aluekeskusta ja esim. Tapiola aivan ihana luonnonläheinen paikka, jossa on kaikki palvelut, erinomaiset päiväkodit ja koulut ja hyvä henki + loistonaapurit kaupan päälle.

Olen asunut ennen Espoota Vantaalla ja Helsingissä useammassa paikassa kantakaupungissa ja viihtynyt hyvin. Olen asunut lapsuuden pikkukauppalassa savupiippujen varjossa ja viihtynyt hyvin ja olen asunut rapakon takana suurkaupungissa ja viihtynyt hyvin. Viihtyisin varmaan Lohjallakin, jos siellä olisi työpaikka lähellä. Nykyisellään en viitsisi kulkea sieltä asti, kun työpaikka on Espoossa.

kukaan Espoota inhoaa vaan espoolaisia. :) Ja tämäkin on yleistys, itsekin tunnen muutaman mukavan Espoossa asuvan.

Vierailija
33/37 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohjalla voisin asua.

Vierailija
34/37 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuvat aika kaukana pääkaupunkiseudusta eli Lohjalla. Siis miksi ihmeessä asuvat siellä kun heillä olisi varaa asua esim. Espoossa?? En voi ymmärtää. ap

Mikä paratiisi se on?

Koska meillä on varaa siihen, kaikilla ei näköjään ole :) ap

Juurihan sanoit, että tällä caveripariskunnalla just olisi tutcimucsiesi mucaan varaa asua missä vain. Koita nyt päättää. :)

toi kommentti oli tuolle yhdelle kirjoittajalle. Kyllä mun kaveripariskunnalla rahaa on, siitä olen varma. ap

On jokseenkin parempaa seutua kuin Espoo. Ja lähellä kaikkea tärkeää.

Vierailija
35/37 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain tuntuu olevan hiekkaa pimpissä kun pitää koko Espoo ja espoolaiset huakkua kun joku provoilee. Antakaa nyt meidänkin elää.

Vierailija
36/37 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan Vantaalla kun tonttimaa on niin paljon halvempaa. Voitaisiin muuttaa Espooseen, jos haluttaisiin ja olisi se toisaalta jopa järkevää kun käyn siellä töissä. Meillä on vaan niin kiva naapurusto, etten ota sitä riskiä, että vaihdan paikkaa. Kuitenkin tulisi joku ruikuttaja naapuriin, joka valittaisi lapsista, koirasta tai jostain muusta metelistä.

Vierailija
37/37 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi ikinä asua pääkaupunkiseudulla, vaikka minulla siihen varaa olisikin. Asun maalla, koska täällä on rauhallista eikä keskinkertaisia ihmisiä joka paikassa. Asun mielelläni yksin.