Kaveripariskunta on aivan outo, koska he eivät asu Espoossa tms.
Olen jo kauan miettinyt yhtä kaveripariskuntaa, että he ovat vähän outoja. Ovat selkeästi hyvätuloisia ja varakkaita, mutta eivät asu missään Espoossa tai Helsingin hyvillä alueilla. MIkäköhän tässä on takana, en ole kehdannut kysyä.
Itse asumme hyvällä alueella Espoossa.
Kommentit (37)
Niillä ns. hyvillä alueilla asuu sinun kaltaisiasi ihmisiä, jotka jaottelevat ihmiset outoihin tahi ei.
Ehkä he asuvat tavallisten ihmisten tyyssijoilla, koska eivät halua käyttää yhtä paljon rahaa asumiseen kuin sinä perheinesi. Tai jos he vaikka haluavat asua lähellä jomman kumman ikääntynyttä lähisukulaista? Tuskin he sen oudompia ovat kuin ihmiset keskimäärin. Sattuvatpa nyt vain olemaan odotuksiesi vastaisia.
olet ehkä sinä. Ihmiset nyt tekevät valintoja vähän eri tavoilla. Missäkähän he sitten asuavat?
Luuletko, että kaikki haluavat asua Espoossa tai Helsingissä?Itse olen asunut koko ikäni sekä Helsingissä, Espoossa että Vantaalla ja voin sanoa että pääkaupunkiseutu on ihan perseestä! Muutan pois heti kun mahdollista!
Me voitaisiin olla sinun kaveripariskunta, tosin asuinalueemme ei ole varsinaisesti huonokaan, mutta ei nimekäs.
Asumme täällä, koska viihdymme täällä, simple as that. :) Emme usko siihen, että jos on raha, niin pitäisi heti muuttaa sinne, missä muillakin on rahaa. Toiseksi asuntomme oli myös verrattain halpa, joten olemme matkustelleet lainanmaksuvuosina enemmän kuin ne parempien alueiden kaverit perheineen.
asuvat aika kaukana pääkaupunkiseudusta eli Lohjalla. Siis miksi ihmeessä asuvat siellä kun heillä olisi varaa asua esim. Espoossa?? En voi ymmärtää.
ap
asuvat aika kaukana pääkaupunkiseudusta eli Lohjalla. Siis miksi ihmeessä asuvat siellä kun heillä olisi varaa asua esim. Espoossa?? En voi ymmärtää. ap
Mikä paratiisi se on?
asuvat aika kaukana pääkaupunkiseudusta eli Lohjalla. Siis miksi ihmeessä asuvat siellä kun heillä olisi varaa asua esim. Espoossa?? En voi ymmärtää. ap
Mikä paratiisi se on?
Koska meillä on varaa siihen, kaikilla ei näköjään ole :)
ap
Meistäkö puhut, muttet viiti suoraan tulla sanoon. Kiitti hullusti, tosi ystävä. En kyllä nää miksi asua espoossa Westendissä ja omistaa kesämökki Katajanokalla. "Asu espoossa tai helsingissä hyvillä alueilla" eli totahan sä tarkotit, pitäis asua monessakin paikassa yhtäaikaa.
Mikä paratiisi se on?
ap
Juurihan sanoit, että tällä caveripariskunnalla just olisi tutcimucsiesi mucaan varaa asua missä vain. Koita nyt päättää. :)
Ihan snobeja koko sakki. Meinasin kerran ostaa käytetyt rattaa yheltä ja tyyppi meinas että "joo ei oo paha hinta 150e näistä, nää on ihan sika hyvät, kylhän toi inglesina merkki jo kaiken kertoo, mitä väliä vaikka on 7vuotta vanhat ja kankaiden väri sen mukainen ja vielä likasetkin. Mut joo hei inglesinat on, parempia et löydä mistään... Ja tää meidän talo, joo kyllhän tää reilun miltsin makso mut maksan mielellään ku pääsen tänne asuun.." Paljon onnea teille siellä hyvätuloisten Espoolaisten alueilla. Ainoa syy miksi siellä asua on kuitenkin tuo kodinhoidontuki joka on siellä isoin ja sitä saa kolmevuotiaaksi asti. Haluatte siis suurimman hyödyn julkisista varoista.
Talo on suurehko 300 neliötä suurella tontilla. Naapureita ei näy ja koirat voivat olla vapaana pihalla. On leikkimökki, trampoliini, kasvihuone, tarhapuita ja kasvimaa sekä mönkijäreitti pojille.
Kaikki tarvittavat palvelut ovat kahden kilometrin sisällä.
ja huono kaiken lisäksi
provo, en kai mä nyt tällaista kehtaisi missään sanoa, täällä vaan mietiskelen :)
ap
Meistäkö puhut, muttet viiti suoraan tulla sanoon. Kiitti hullusti, tosi ystävä. En kyllä nää miksi asua espoossa Westendissä ja omistaa kesämökki Katajanokalla. "Asu espoossa tai helsingissä hyvillä alueilla" eli totahan sä tarkotit, pitäis asua monessakin paikassa yhtäaikaa.
voi olla. No kerro nyt miksi sitten asutte siellä missä asutte!!!!
ap
Mikä paratiisi se on?
ap
Juurihan sanoit, että tällä caveripariskunnalla just olisi tutcimucsiesi mucaan varaa asua missä vain. Koita nyt päättää. :)
toi kommentti oli tuolle yhdelle kirjoittajalle. Kyllä mun kaveripariskunnalla rahaa on, siitä olen varma.
ap
Talo on suurehko 300 neliötä suurella tontilla. Naapureita ei näy ja koirat voivat olla vapaana pihalla. On leikkimökki, trampoliini, kasvihuone, tarhapuita ja kasvimaa sekä mönkijäreitti pojille.
Kaikki tarvittavat palvelut ovat kahden kilometrin sisällä.
tuonkin saisi Espoosta jos olisi vain riittävästi rahaa :)
ap
asuvat aika kaukana pääkaupunkiseudusta eli Lohjalla. Siis miksi ihmeessä asuvat siellä kun heillä olisi varaa asua esim. Espoossa?? En voi ymmärtää.
ap
Lohjalla tahti on hitaampaa, ei ole uratykkejä ja aikuisilla yleensä ylipitkiä työpäiviä. Lohjalla väki tuntee toisensa ja monella lähes koko suku siellä, jolloin lasten kanssa ja muutenkin on apua saatavilla. Ei myöskään tarvitse olla hienompaa tai parempaa, riittää että on oma itsensä.
Lapsille pienempi kaupunki yksine keskustoineen voi olla inhimillisemmän kokoinen ja turvallisempi. Lisäksi samalla rahalla saa paremman asunnon kuin pääkaupunkiseudulla.
Itse ainakin asun Lohjan keskustassa siinä omakotitalossa mielummin kuin Espoon nukkumalähiöissä (vaikka kuinka parempia alueita olisivatkin).
Kaikki tarvittavat palvelut ovat kahden kilometrin sisällä.tuonkin saisi Espoosta jos olisi vain riittävästi rahaa :)
ap
jos ei halua maksaa siitä Espoo-hintoja. Vaikka kierisin rahassa en ostaisi Espoosta taloa/asuntoa. Ei ole hintansa arvoinen minulle.
Lohja ei ole juurettomien kaupunki kuten Espoo.
on pyrkyreiden ja kermaperseiden mekka.