Just nyt vitutta olla yh!!
Mun pitäis päästä ostoksille, siis vaateostoksille.
Opiskelen 8-16 kolmenkymmenen kilometrin päässä. Koulun jälkeen en pääse, koska lapsi pitää hakea hoidosta ja en jaksa ajaa uudestaan kaupunkiin lapsen kanssa. Eikä lapsikaan jaksaisi.
Viikonloppuisin on yleensä niin väsynyt viikon jäljiltä ettei jaksa lähteä (ainakaan lapsen kanssa!!) ja vapaaviikonloppuina niin paljon tekemistä ettei viitsisi tuhlata aikaa kauppojen kiertelyyn! Ja yleensä ei vaan yksinkertaisesti ehdi (rästikouluhommia ja kotihommia).
Haluaisin päästä salille ja huolehtia kunnostani ja ulkonäöstäni. Viikolla ei puhettakaan, mihin laittaisin lapsen? Viikonloppuna sama juttu. Lapsi on sen verran vilkas tapaus ettei sen kanssa ole salille menemistä (lapsi on 2 v.)
Vapaaviikonloppuihin kohdistuu kauheet paineet, kahden vuorokauden aikana pitäisi nähdä kaverit, harrastaa harrastukset, hoitaa ostokset, siivoukset ja kouluhommat.
Olen kateellinen niille, jotka pääsee viikolla omiin juttuihinsa. Että mua vituttaa tällä hetkellä. Eikä liiviliikkeessä ollut äskken edes sopivia liivejä, ei löytyny kokoa! Mennään sit kaks vuotta vanhoilla imetysliiveillä :(
Joo, nyt saa haukkua.
Kommentit (45)
ootko koskaan ajatellut, että niillä tavallisilla perheenäideillä ei ole niitä vapaaviikonloppuja? kavereiden kanssa nähdään lasten kera ja lasten ehdoilla. Kaupassa käyn lasten kera ja lasten ehdoilla.
Tätä aikaa ei kestä kauan, shoppaile netissä siihen saakka ja ihan kohta kaikki on jo helpompaa.
Jaa miten niin tavallisilla perheenäideillä ei ole vapaaviikonloppuja? Niillä on vittu se mies, joka voi niitä lapsia hoitaa kun äiti käy kaupassa, salilla jne. Et tosiaan voi verrata yh:ta ja parisuhteessa olevaa keskenään!
ja lopeta se rutina!
Totta kai sinä haluat, sinä sinä sinä... mitäs se lapses haluaa. on se nyt saatana vaikeeta ottaa lapsi mukaan yhdet saatanan rintsikat ostamaan.
Mitäpä jos vittu yllättäisit ittes ja ottasit sen lapses mukaan, vois jopa olla ihan hauskaakin. Ihan on kuule omasta asenteesta kiinni.
Missä teitä rutisijoita oikeen kasvaa.
t.yh äiti
En ole yh, mutta en minäkään voi kaupoilla juosta.
Kotona ollaan viideltä ja saa aloittaa ruuan laiton. Mies on joko itse pelaamassa tai pojan harkoissa.
Siivoukset ja pyykit täytyy hoitaa töitten jälkeen jottei koko viikonloppu tuhraannu niihin. Ei siinä uudelleen kaupunkiin lähdetä..
Viikonloppuna voi valita onko lasten kanssa vai meneekö ostoksille->olen lasten kanssa.
helvetin siivoomista sulla riittää joka ilta koko illaksi, jos kaikki on olleet päivän pois kotoa?? Hiukan järkee tohon touhuun!
siitä kuinka pahasti katkeroituu.
Tässä hommassa pitää vaan välillä kouraista itseään munista ja päättää kestää. Eikä vinkua siitä, että urheiluharrastukset eivät ole unelmien täyttymystä. Jos pulkkamäki ei kelpaa, ei mikään ihme jos katkeroituu.