Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Just nyt vitutta olla yh!!

Vierailija
15.02.2012 |

Mun pitäis päästä ostoksille, siis vaateostoksille.

Opiskelen 8-16 kolmenkymmenen kilometrin päässä. Koulun jälkeen en pääse, koska lapsi pitää hakea hoidosta ja en jaksa ajaa uudestaan kaupunkiin lapsen kanssa. Eikä lapsikaan jaksaisi.

Viikonloppuisin on yleensä niin väsynyt viikon jäljiltä ettei jaksa lähteä (ainakaan lapsen kanssa!!) ja vapaaviikonloppuina niin paljon tekemistä ettei viitsisi tuhlata aikaa kauppojen kiertelyyn! Ja yleensä ei vaan yksinkertaisesti ehdi (rästikouluhommia ja kotihommia).

Haluaisin päästä salille ja huolehtia kunnostani ja ulkonäöstäni. Viikolla ei puhettakaan, mihin laittaisin lapsen? Viikonloppuna sama juttu. Lapsi on sen verran vilkas tapaus ettei sen kanssa ole salille menemistä (lapsi on 2 v.)

Vapaaviikonloppuihin kohdistuu kauheet paineet, kahden vuorokauden aikana pitäisi nähdä kaverit, harrastaa harrastukset, hoitaa ostokset, siivoukset ja kouluhommat.

Olen kateellinen niille, jotka pääsee viikolla omiin juttuihinsa. Että mua vituttaa tällä hetkellä. Eikä liiviliikkeessä ollut äskken edes sopivia liivejä, ei löytyny kokoa! Mennään sit kaks vuotta vanhoilla imetysliiveillä :(

Joo, nyt saa haukkua.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän paljonkin kun en pääse muualle ostoksille, vaikka en yh olekaan. Harrasta ulkoilua, lenkkeilyä lapsen kanssa ja/tai sitten lapsenvahti salikäynnin ajaksi. Karsi vapaaviikonloppujen tekemisiä ja menemisiä, keskity itseesi.

Vierailija
2/45 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aikaa käydä kaupoilla mutta en käy. Tilaan suurimman osan vaatteistani. Onahn se riskaabelia mutta mitä voi menettää muuta kuin että joutuu odottamaan niitä. Mitat ylös, sitten kun katsoo tietystä kaupasta niin niiden kokotaulukosta vertaa koon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi on viel pieni mutta luulis jo parin vuoden kuluttua helpottavan.

Vierailija
4/45 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yh, mutta mies on matkatöissä ja ehdin harvoin kaupoille. Tilaan vaikka Ellokselta ison kasan ja sitten palauttelen ne, jotka eivät sovi.

Vierailija
5/45 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minulla on tukiverkot. YH:t auttavat aina toisiaan ja kun lapsi oli pieni, en ollut koskaan noin väsynyt 48 tuntia, etten päässyt edes kauppaan.

Uusavutonta ja järjestelmätöntä.

Vierailija
6/45 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaaviikonloput, joita ei kaikilla kaksinhuoltajillakaan ole.

Vierailija
7/45 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereiden kanssa nähdään lasten kera ja lasten ehdoilla. Kaupassa käyn lasten kera ja lasten ehdoilla.

Tätä aikaa ei kestä kauan, shoppaile netissä siihen saakka ja ihan kohta kaikki on jo helpompaa.

Vierailija
8/45 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppuna pitää nähdä kavereita ja harrastaa, joo joo. Jos haluat, pääset ostoksille ihan helposti.

Vierailija
9/45 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsen omiin juttuihini miten vaan, kunhan työajat sovin niiden mukaan ja ainakin nyt lomaillessa jaksan vaikka mitä. Liikaakin shoppailla netissä ja ruokakaupastakin lähti vaikka mitä tarpeetonta.

Minua vitutti yksi mies, joka oletti liikaa, veti herneet nenään ja samalla sai minut vittuuntumaan. Se, että on yh, ei tarkoita sitä, että olisi seksinkipeä lahopää, jolle kelpaisi mikä vaan, jolla on kikkeli housuissa (jos edes oli).

Vierailija
10/45 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereiden kanssa nähdään lasten kera ja lasten ehdoilla. Kaupassa käyn lasten kera ja lasten ehdoilla.

Tätä aikaa ei kestä kauan, shoppaile netissä siihen saakka ja ihan kohta kaikki on jo helpompaa.

ja ampuahan mun pitäis itteni kun kehtaan olla vittuuntunut kun joillakin perheenäideillä ei ole KOSKAAN vapaata kun niillä on miehet ja joillakin on syöpä jne!!

Mulla ei ole lapsenvahteja että pääsisin viikolla mihinkään eikä opiskelijan tuloilla mitään palkata. Isänsä näkee lasta tasan sen perjantaista klo 16 sunnuntaihi klo 16.

Ja keskityn kyllä vain itteeni, mutta ei vaan silti aika riitä! En halua olla tällainen homssu ja lihava, haluaisin treenata eikä siihen ulkoilu tai joku vitun tylsä lenkki auta.

Vartalo on sellainen että netistä pitäisi ja palauttaa varmaan kolme kertaa ennenkuin löytyisi sopivat vaatteet. Varsinkin housut ei IKINÄ istu.

ap

Vierailija
11/45 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lauantaina voit mennä muksunkaa kauppaa. Nukutte pitkään, syötte aamupalan ja lähdette vaatekauppaan. Käytte syömässä jossain kahvilassa vähän ja jatkatte shoppailua. Ota muksulle rattaan tai laita kauppakärryyn.

Katsoisiko joku kavereistasi lasta? Voisit sitten katsoa joskus kaverin lasta vasta vuoroon.

Vierailija
12/45 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin olen viikon jäljiltä niin loppu, että en jaksa samana viikonloppuna nähdä sekä kavereita että juosta kaupungilla ja harrastaa (ja ne kouluhommatkin pitäis tehä).

Vittu että olen luuseri ja paska ja saamaton ja kaikkee ja valitan turhasta.

ap

Vierailija
13/45 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisit joskus vähän aikaa itsellesi.

Vierailija
14/45 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lauantaina voit mennä muksunkaa kauppaa. Nukutte pitkään, syötte aamupalan ja lähdette vaatekauppaan. Käytte syömässä jossain kahvilassa vähän ja jatkatte shoppailua. Ota muksulle rattaan tai laita kauppakärryyn.

Katsoisiko joku kavereistasi lasta? Voisit sitten katsoa joskus kaverin lasta vasta vuoroon.

ovat lapsettomia ja heillä on omat menot. Miten otan lapsen mukaan rintaliivikauppaan? Miten sovitan vaatteita kun lapsi on mukana? Oottaako se niissä rattaissa puoli tuntia verhon takana?

ap

Vierailija
15/45 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ampuahan mun pitäis itteni kun kehtaan olla vittuuntunut kun joillakin perheenäideillä ei ole KOSKAAN vapaata kun niillä on miehet ja joillakin on syöpä jne!!

Mulla ei ole lapsenvahteja että pääsisin viikolla mihinkään eikä opiskelijan tuloilla mitään palkata. Isänsä näkee lasta tasan sen perjantaista klo 16 sunnuntaihi klo 16.

Ja keskityn kyllä vain itteeni, mutta ei vaan silti aika riitä! En halua olla tällainen homssu ja lihava, haluaisin treenata eikä siihen ulkoilu tai joku vitun tylsä lenkki auta.

Vartalo on sellainen että netistä pitäisi ja palauttaa varmaan kolme kertaa ennenkuin löytyisi sopivat vaatteet. Varsinkin housut ei IKINÄ istu.

ap

jos tilaat kerralla paljon eri malleja ja kokoja

Vierailija
16/45 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hakenut tukiperhettä?Saisit joskus vähän aikaa itsellesi.

ku lapsi on joka toinen vkl isällään ja päivät hoidossa?????

Vituttaa vaan ku ei ikinä ehi/pääse hoitamaan omia asioita. Tää masentaa.

ap

Vierailija
17/45 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukuhan vähän ja ajattele asiaa aamulla uudestaan. Ei se niin vaikeaa ole. Ja nettikaupoissa alkkareillakin on täys palautusoikeus, että huoletta voi tilata vaikka 20 eri kokoa ja sovittaa kotona vaikka 10 päivää.

Vierailija
18/45 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. yh, joka muistaa kuinka asiat tuntuivat vaikeilta ja raskailta aikanaan

Vierailija
19/45 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä muksu istui ostoskärryssä siinä verhon takana ja sitten Prismassa oli sellanen lasten videopaikka aivan naisten vaatteiden vieressä.

Nyt nainen vähän asennetta ja seikkailun halua! Mä haluan ettet sä kulje 2v vanhoissa imetysliiveissä :) Löydät jonkun sopivan rintsikka merkin ja ostat kahdet samanlaiset ainakin.

Vierailija
20/45 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siellä verhon takana nyt oikeasti puolta tuntia mene :)

Oikeesti sulla taitaa olla hieman taipumusta masennukseen? Siihen kannattaa hakea apua heti alkuvaiheessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan