Just nyt vitutta olla yh!!
Mun pitäis päästä ostoksille, siis vaateostoksille.
Opiskelen 8-16 kolmenkymmenen kilometrin päässä. Koulun jälkeen en pääse, koska lapsi pitää hakea hoidosta ja en jaksa ajaa uudestaan kaupunkiin lapsen kanssa. Eikä lapsikaan jaksaisi.
Viikonloppuisin on yleensä niin väsynyt viikon jäljiltä ettei jaksa lähteä (ainakaan lapsen kanssa!!) ja vapaaviikonloppuina niin paljon tekemistä ettei viitsisi tuhlata aikaa kauppojen kiertelyyn! Ja yleensä ei vaan yksinkertaisesti ehdi (rästikouluhommia ja kotihommia).
Haluaisin päästä salille ja huolehtia kunnostani ja ulkonäöstäni. Viikolla ei puhettakaan, mihin laittaisin lapsen? Viikonloppuna sama juttu. Lapsi on sen verran vilkas tapaus ettei sen kanssa ole salille menemistä (lapsi on 2 v.)
Vapaaviikonloppuihin kohdistuu kauheet paineet, kahden vuorokauden aikana pitäisi nähdä kaverit, harrastaa harrastukset, hoitaa ostokset, siivoukset ja kouluhommat.
Olen kateellinen niille, jotka pääsee viikolla omiin juttuihinsa. Että mua vituttaa tällä hetkellä. Eikä liiviliikkeessä ollut äskken edes sopivia liivejä, ei löytyny kokoa! Mennään sit kaks vuotta vanhoilla imetysliiveillä :(
Joo, nyt saa haukkua.
Kommentit (45)
meillä muksu istui ostoskärryssä siinä verhon takana ja sitten Prismassa oli sellanen lasten videopaikka aivan naisten vaatteiden vieressä.
Nyt nainen vähän asennetta ja seikkailun halua! Mä haluan ettet sä kulje 2v vanhoissa imetysliiveissä :) Löydät jonkun sopivan rintsikka merkin ja ostat kahdet samanlaiset ainakin.
ja niillä ei ollu mun kokoja. 70J ja maksaa tosiaan sen 80 e. Eipä oo varaa ostaa kaksia, nää yhetki vaan kahen vuoden välein :(
Joo joo, asennehan se tärkein on, mutta ois kiva kulkee muissakin kun kulahtaneissa vaatteissa. :(((
ap
vaunuihin ja banaani käteen ja sovitat ne liivit=)liikuntaa voi harrastaa lapsenkin kanssa,monella kuntosalilla on lapsiparkit ja itse käyn paljon uimassa ja juoksulenkillä lasten kanssa.
että haluaisin harrastaa ihan KUNNOLLA? Tehdä maksimipainoilla lihastreeniä ja uida sen kilometrin?? En lillutella pienen lapsen kanssa altaassa. Juoksemista ei polvet kestä.
Lapsiparkkeja on täällä noilla saleilla mihin vaaditaan jäsenyys -> ei varaa.
Tää on tosi vittumainen yhtälö, johon ei oikeen ole ratkaisua.
ap
minä olen kolmen lapsen yh, totaali yh. vaikkakin ensimmäinen lapsi pärjää jo yksin kotona.
minä otan ne kaksi muuta mukaani, he odottavat kun sovitan vaatteita, taikka tilaan netistä.
Elämästä saa tasan niin vaikeen ku itte haluaa. Mulla harvoin joku katsoo lapsiani, taikka itse asiassa minä en halua jättää heitä muiden hoidettavaksi. Minä nimittäin nautin lasteni seurasta. en ole mikään super ihminen, en edes yritä olla, löysäsin pipooni ja nautin elämästäni ja mukuoloistani.
kotikuntoiluun. Ei se mitään sosiaalista ole mutta ei ole mahdollisuuksia mennä saleillekaan. Punnerruksia, lankkua, steppilautaa jne + astanga joogaa.
Astangassa on muuten haastetta loppuelämäksi vinkvink. (eikä tarvi mennä välttämättä minnekään)
lapsen varjolla se on niin helppoa
vapaaviikonloppuja. Helvetti kun ihmiset jaksaa narista, yksikin viikonloppu vapaata olisi taivas.
En ole yh, mutta en minäkään voi kaupoilla juosta.
Kotona ollaan viideltä ja saa aloittaa ruuan laiton. Mies on joko itse pelaamassa tai pojan harkoissa.
Siivoukset ja pyykit täytyy hoitaa töitten jälkeen jottei koko viikonloppu tuhraannu niihin. Ei siinä uudelleen kaupunkiin lähdetä..
Viikonloppuna voi valita onko lasten kanssa vai meneekö ostoksille->olen lasten kanssa.
vapaaviikonloppuja. Helvetti kun ihmiset jaksaa narista, yksikin viikonloppu vapaata olisi taivas.
niin katkeralta marttyyriltä, että tosiaan kannattaa pitää se vapaaviikonloppu. Saisit sinäkin se naamas muulle ku norsunvitulle.
olla kaksin lapsen kanssa kun on vihainen kuin ampiainen eikä pääse purkamaan sitä mihinkään!!
Ja tietysti lapsi haluaa silloin olla vain sylissä ja haluaa huomiota jne.
Käy sääliksi lasta, kun joutuu sitten vastaanottamaan äidin vihat :( Tunnustan, huusin lapselle muutamaan otteeseen.
ap
Laita lapsi rattaisiin ja lähdet lenkille tai stepperöit/kuntopyöräilet kotona, kun lapsi katsoo lastenohjelmia. Lisäksi lihaskuntotreeniä kotona. Mitä vaatteisiin tulee, niin voit varmasti uhrata muutaman tunnin vapaa vkonlopusta, jos oikeasti haluat.
Ongelmasi taitaa olla loppujen lopuksi jokin muu asia? Oletko masentunut? Pettynyt itseesi? Miehiin?
Laita lapsi rattaisiin ja lähdet lenkille tai stepperöit/kuntopyöräilet kotona, kun lapsi katsoo lastenohjelmia. Lisäksi lihaskuntotreeniä kotona. Mitä vaatteisiin tulee, niin voit varmasti uhrata muutaman tunnin vapaa vkonlopusta, jos oikeasti haluat.
Ongelmasi taitaa olla loppujen lopuksi jokin muu asia? Oletko masentunut? Pettynyt itseesi? Miehiin?
mua ei tuollainen "jumppaaminen" kiinnosta. Tiedän millaisesta liikunnasta pidän ja mitä haluan tehdä. Jos en sitä pääse tekemään, niin en korvaa sitä jollain typerällä vaunulenkillä.
Olen tänään pettynyt mm. siihen, että mun utareet on niin saatanan isot, että mulle ei löydy liivejä edes keskikokoisesta kaupungista! Se masentaa. Ja tartteisin ehdottomasti uudet.
ap
jos ap menisit kaupoille joku sellainen lauantai, jolloin lapsesi on isällään ja jättäisit kerran kaverit ja harrastukset väliin.
t. yh, jolla on ollut vapaita viikonloppuja kahden vuoden aikana viisi.
ja olet katkera ja vihainen ja pettynyt.
Mäkin haluaisin personal trainerin ja ihania vaatteita, mutta koska en saa, mulle saa kelvata pulkkamäki, lumiukot ja alennusvaatteet. Ei mun onni kropasta ja rintsikoista ole kiinni vaan suhteestani lapseen.
se toinen 24/7/365 yh
ja olet katkera ja vihainen ja pettynyt.
Mäkin haluaisin personal trainerin ja ihania vaatteita, mutta koska en saa, mulle saa kelvata pulkkamäki, lumiukot ja alennusvaatteet. Ei mun onni kropasta ja rintsikoista ole kiinni vaan suhteestani lapseen.
se toinen 24/7/365 yh
normaali nainen, jolle äitiys on koko elämän määrittelevä juttu. Suhde lapseeni on normaali ja hyvä, mutta se ei ole koko elämäni.
ap
on kun ei saa huonoa päivää olla ja olla vihainen ja masentunut? Ette kai te muut ole koko ajan jotain superäitejä lempeine ajatuksineen? Ei saatana...
Olen vihainen ja se ei ole asennevamma. Tänään vituttaa eniten kaikki.
ap
Hesassa voisin lähteä juoksemaan mukaan kauppoihin ja pidellä muksua kun äiti sovittaa.
Jos tiedän minkätyylistä joku haluaa ja on vaikka vanhat housut mukana niin voisin kyllä juosta kaupoissa ostamassa sopivia. Olenkin pukenut yhtä vanhempaa naista, jolla koko on muuttunut jostain 38sta nyt 46seen. Olen hyvä löytämään tasokkaita vaatteita myös kaikenlaisista "löytöjä" paikoista.
Mulla on liian vähän tekemistä mikä vaatii liikkumista, joten tämmöiseen "projektiin" voisin tulla mukaan. Mitä teille tarttis katsoa Hesasta ja minkätyylisestä kaupasta?
Miten voisin auttaa?
t. ydinperheen äiti
ps. voi kun voisin ap auttaa sinua. Saisit omaa aikaa. Tarvitsisit sitä kyllä välillä. Toivottavasti tilanne helpottaa kun saat opiskelut opiskeltua.
Tsemppiä sinulle
Mutta minulla on tukiverkot. YH:t auttavat aina toisiaan ja kun lapsi oli pieni, en ollut koskaan noin väsynyt 48 tuntia, etten päässyt edes kauppaan.
Uusavutonta ja järjestelmätöntä.
Vitutusta ymmärrän, tuollaista kaikki on väärin ja mä haluan niin kauheesti kaikkea mä en ymmärrä. Ei kenellekään riitä pelkkä äitiys ja yksin se on raskasta, mutta tuollainen vinkuminen täysin turhista asioista on lapsellista.
Onneksi tein lapseni aikuisena!
se yh
vaunuihin ja banaani käteen ja sovitat ne liivit=)liikuntaa voi harrastaa lapsenkin kanssa,monella kuntosalilla on lapsiparkit ja itse käyn paljon uimassa ja juoksulenkillä lasten kanssa.