pimppi pumppu
Olen katsellut mielenkiinnolla erilaisia pimppipumppuja ja olen aikeissa hankkia sellaisen. Onko kenelläkään kokemuksia sen tuottamasta tunteesta ja onko joku malli ylitse muiden.
Kommentit (10)
Meillä ei tarvita moisia hökötyksiä!!
kiitos asiantuntevasta vastauksesta.Otan asperiinin ,ehkä paranen.
On kokeiltu.
Miehenä voin kertoa, että Pimppi tulee tosi mehukkaaksi ja turpeaksi. Semmoista Pimppiä on tosi mahtava nuolla ja paneminenkin tuntuu tosi makealta.
Vamokin kertoo, että tykkää.
Ps. jos se asperiini ei auta niin kokeile sitä Pimppipumpua et pety. Parin kanssa yhdessä se antaa kummasti potkua "iltapuhteisin"
Ehkä minäkin olen sairas tai pumpun tarpeessa. En ole saanut orgasmia enään vuosiin ja nyt jostain luin että ko. pumpulla saadaan klitoriksen alue erittäin herkäksi ja orgasmin saanti helpottuu.Onko naisia kenellä asiasta kokemusta?
Sitäpä juuri tuolla puskalla, joka riehuu ja itkee palstoilla 24/7 ja
365/vuosi.
Aloittajahan onkin vainoharhainen. Ollut jo vuosia.
On kokeiltu.
Miehenä voin kertoa, että Pimppi tulee tosi mehukkaaksi ja turpeaksi. Semmoista Pimppiä on tosi mahtava nuolla ja paneminenkin tuntuu tosi makealta.
Vamokin kertoo, että tykkää.Ps. jos se asperiini ei auta niin kokeile sitä Pimppipumpua et pety. Parin kanssa yhdessä se antaa kummasti potkua "iltapuhteisin"
, mutta paranee oneksi loppua kohti.
Toisessa videossa tyttö saa kivasti pikku "piln"
mulla on noita kaksi eri mallia, enkä mä kyllä ole mihinkään taivaisiin päässy =/.
Mulla on varmaankin jotain huonoja malleja, koska en tunne oikein mitään erikoista.
Ite tykkän enemmän sellasist tärinädildoist ne on niiin hottt
Meillä ei tarvita moisia hökötyksiä!!