Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MÄ haluaisin varata aurinkomatkan netistä,

Vierailija
15.02.2012 |

mutta vaikka mä olen laittanut hakuun, että meitä on 2 aikuista ja 3 lasta, niin silti mikään vaihtoehto ei kerro riittääkö niitä makupaikkoja kaikille. Kaksio 3 hengelle, kolmio 4 hengelle, perhehuone 2 hengelle jne.

Miksi ihmeessä se menee noin? Eikö ole hotellihuoneita yli 4 henkiselle perheelle vai enkö mä vain osaa hakea?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkaa, vaan lähinnä tarkoitin lomamatkaa lämpimään aurinkoon.

Ap

Vierailija
2/4 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun syöttää tiedot 2 aikuista ja kolme lasta ja niiden iät, tulee rivi lähtöjä valitulle ajankohdalle. Jos klikkaa auki jonkun matkavaihtoehdon näät millaisia huoneita niissä on ja hintaerittelynkin. Kävin kokeilemassa ja sain kahden makkarin huoneistoja paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo hakupalvelut tarjoavat vain sellaisia hotelleja, joissa kyseinen määrä ihmisiä mahtuu samaan huoneeseen. Ainakin Aurinkomatkoilla ja Finnmatkoilla muistelisin olleen näin.

Meillä kans 2+3 kokoonpano.

Vierailija
4/4 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmilla voit hakuehdoksia asettaa "haluamme majoittua yhteen huoneistoon" tms., näin toimii ainakin Aurinkomatkat, Tjäreborg ja Finnmatkat.

Ja pienellä vaivalla voit käydä hotellikuvauksesta tarkistamassa, millaisia majoitusvaihtoehtoja on tarjolla.

Terv. Viisihenkisen perheen äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme