Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Britaxin turvakaukalon telakan leveys

Vierailija
15.02.2012 |

Hei, löytyisikö täältä joku niin ihana joka jaksaisi mitata minkä levyinen tuo telakka on leveimmältä kohdaltaan? Mun pitäisi netitse tilata turvakaukalo ja haluaisin varmistaa että se mahtuu takapenkillä jo olevien kahden tuevaistuimen väliin.

Kiitos! :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikös se telakka ole kapeampi kuin itse kaukalo? Eli sun tarvitsi varmaan saada tietää kaukalon leveys (siinä en voi auttaa, kun kaukaloa ei enää meillä ole, vaan telakassa on kiinni turvaistuin).

Vierailija
2/3 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tullut mieleen että kaukalo onkin se leveämpi osa. Kyseinen kaukalo löytyy ystävältäni eli voin sitten kysyä häneltä mittaa (heillä ei siis telakkaa, jonka jostain syystä luulin itse olevan se leveämpi osa).

Kiitos vastauksestasi! :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että telakka on leveimmillään isofix-kiinnikkeiden kohdalla, vaikka muutoin onkin kapea (siis jos nyt on kyse isofix-kiinnitteisestä telakasta). Ja jos vierekkäin pitää saada kolme istuinta, voi tehdä tiukkaa. Varsinkin, kun Britaxin kaukalo on leveä, kookkaampi kuin moni muu kaukalo.

Sinuna ehdottomasti kävisin jossain lastentarvikeliikkeessä kokeilemassa. Ainakaan meidän auton takapenkille olisi tosi hankala saada kolme istuinta vierekkäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan