Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi oli sinusta pienenä ihanampi: David Hasselhoff vai MacGyver??

Vierailija
15.02.2012 |

Täällä on varmaan paikalla paljon meitä naisia, joiden 80-luku on mennyt Ritari Ässän ja MacGyverin parissa, ehkä jompaan kumpaa pikkaisen ihastuenkin...?

Nyt on paljastusten aika, kumpi oli sinusta ihanampi?? Mukaan voit mielellään laittaa myös syntymävuotesi, jos tästä paljastuu vaikka jotain mielenkiintoista tilastotietoa :)

Oma vastaukseni: EHDOTTOMASTI MacGyver! Ritari Ässän tukka oli jotenkin epäilyttävä.... Syntymävuoteni: 1976

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Bruce Willis Konnankoukkuja kahdelle-sarjasta... ja Tom Cruise Cocktail-elokuvasta.

vm.-72

Vierailija
22/31 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitt oli myös ihana. Mut ne äijät oli aikuisia; en olis mitenkään voinut ajatella niistä, että ne olis "söpöjä".

Et minusta siis se auto oli magee, mies yhdentekevä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti. Gyver oli jo nuorena ryppyinen, maantienvärinen rusina mun silmään.

Vierailija
24/31 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti. Gyver oli jo nuorena ryppyinen, maantienvärinen rusina mun silmään.

Nro 29 joka ihaili Hasselhofia oli siis vm. 1974.

Vierailija
25/31 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun vinkkelistäni vaikka molempia sarjoja seurasinkin. Ei kyllä tippaakaan ollut ihastusta. V 1971.

Itse olen -79, enkä pitänyt "vanhoina ukkoina" tulloin. Elävässä elämässä ehkä olisin.

Vierailija
26/31 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hasselhof vähän limainen...

vm 78

Vierailija
27/31 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vm -76

Vierailija
28/31 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka katsoin myös Ritari Ässääkin. Olen myös vm--76

Vierailija
29/31 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tykkäsin myös David Addisonista. Bruce Willis oli todella namu myös Die Hard -lefffoissa, etenkin ykkösessä. Grrr....

Toisin kuin David Addison eli Bruce Willis Konnankoukkuja kahdelle -sarjassa sai mut ihan heikoksi. En ymmärtänyt mitä se näki siinä hirveisiin tätivaatteisiin pukeutuvassa nipottavassa blondissa, olis ottanut mut mielummin.

Vierailija
30/31 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tykkäsin myös David Addisonista. Bruce Willis oli todella namu myös Die Hard -lefffoissa, etenkin ykkösessä. Grrr....

Toisin kuin David Addison eli Bruce Willis Konnankoukkuja kahdelle -sarjassa sai mut ihan heikoksi. En ymmärtänyt mitä se näki siinä hirveisiin tätivaatteisiin pukeutuvassa nipottavassa blondissa, olis ottanut mut mielummin.

Vierailija
31/31 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin jopa sen fanclubiin ja sain vastauksena kortin, jossa oli kuva ja nimmari. Ja tämä on mulla edelleen tallessa :D Olin silloin varmaan vitosella ja syntynyt olen vuonna 1978.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi