Kumpi oli sinusta pienenä ihanampi: David Hasselhoff vai MacGyver??
Täällä on varmaan paikalla paljon meitä naisia, joiden 80-luku on mennyt Ritari Ässän ja MacGyverin parissa, ehkä jompaan kumpaa pikkaisen ihastuenkin...?
Nyt on paljastusten aika, kumpi oli sinusta ihanampi?? Mukaan voit mielellään laittaa myös syntymävuotesi, jos tästä paljastuu vaikka jotain mielenkiintoista tilastotietoa :)
Oma vastaukseni: EHDOTTOMASTI MacGyver! Ritari Ässän tukka oli jotenkin epäilyttävä.... Syntymävuoteni: 1976
Kommentit (31)
Ritari Ässä oli ässä jätkä jolla puhuva auto mutta siihen se jäi.
mutta tuttuni styylas macgyverin kanssa
s. 1962
Vaikka oli Hasselhoff ja Kittkin ihania.
1976
Ritari Ässä oli ässä jätkä jolla puhuva auto mutta siihen se jäi.
MacGyver rokkaa! Samaa mieltä Ritari Ässästä, se auto oli siinä jätkää mielnkiintosempi :D vm. 1975
En itse asiassa ikinä tykännyt Hasselhoffista, se oli enemmänkin ällöttävä mielestäni. Vaan yksi, josta tykkäsin myös, oli Veljekset sarjan Kurt Russell... Sillä oli ihana fleda ja mageet kuteet siinä :)
Ässä oli ällö, mutta ekassa jaksossa oli eri näyttelijä ja se oli muistaakseni hottis.
Ennen näitä tuli arki-iltaisin jotain teini ?Merlin? sarjaa jonka kahta nuorta kundinäyttelijää kaverini kanssa ihailimme.
Ihana oli myös Hollywood beatin toinen näyttelijä jolla oli todella siniset silmät.
ja Ritari Ässä. Oon nyt isompanakin ollut heikkona kihratukkasiin miehiin, mutta en tohon edellämainittuun tainnut olla sillai ihastunut.
Toisin kuin David Addison eli Bruce Willis Konnankoukkuja kahdelle -sarjassa sai mut ihan heikoksi. En ymmärtänyt mitä se näki siinä hirveisiin tätivaatteisiin pukeutuvassa nipottavassa blondissa, olis ottanut mut mielummin.
mutta en lämmennyt kummallekaan. Mutta Don Johnson... Grrrr.
ja Ritari Ässä. Oon nyt isompanakin ollut heikkona kihratukkasiin miehiin, mutta en tohon edellämainittuun tainnut olla sillai ihastunut.
Toisin kuin David Addison eli Bruce Willis Konnankoukkuja kahdelle -sarjassa sai mut ihan heikoksi. En ymmärtänyt mitä se näki siinä hirveisiin tätivaatteisiin pukeutuvassa nipottavassa blondissa, olis ottanut mut mielummin.
Aloituksen luettuani olin tulossa vastaamaan aivan samoin! :D Noista kahdesta Ritari Ässä oli ykkönen, mtta muuten Konnankoukkujen David oli vinoine hymyineen niiiiiiiiin ihana. :D
Ja tosiaan, olin tuolloin tosi tosi nuori... t: vm. -79
mutta en lämmennyt kummallekaan. Mutta Don Johnson... Grrrr.
Rupesin ihan muistelemaan Don Johnsonin ääntä :)
ihmemies oli näistä kahdesta se parempi,
mutta Don ja Bruce... ai ai ai :)
vm. 1971
kumpaakaan pienenä.
Aika isona vasta alkoivat TVssä hillua.
Rautavaaran Metelinmäen Makkaivereita. Maila ja Simo Makkaiverin vanahin poika.
minun vinkkelistäni vaikka molempia sarjoja seurasinkin. Ei kyllä tippaakaan ollut ihastusta. V 1971.
T: vm.-72