Kyllä Suomi on pieni!
Mietittiin muksun kanssa että missä käytäis viikonloppuna pienellä matkalla. Katottiin kaupunkeja tässä junamatkan päässä ja voi jee niitä on vähän! Asutaan Tampereella. Turku on käyty, samoin Helsinki. Jyväskylässä ei ole mitään, eikä jossain Porissa tai Lahdessa. Minne me mennään? Mitä tekemään? Tyttö on tokalla. Ihan naurettavaa. :D Lappiin asti ei viitti lähteä ja mitä siellä tekis, ei tykätä hiihtää. Täytyy kai sitten taas turvautua kotikylän antimiin...
Kommentit (11)
pienissäkin kaupungeissa on nähtävää, jos ei ole ennen käynyt. Teillä on kovat vaatimukset kai sitten.
T: helsinkiläinen, joka teki huvikseen viikonloppumatkan Poriin.
terveisiä uudenmaanläänin kokoisesta maasta, missä ihmisiä n 3 kertaa enemmän kuin suomessa
Menkää Gran Canarialle, syökää lihapullia ja viihtykää Suomi-baarissa!
Muistakaa vyölaukut!
Ehkä on parempi että olette kotona jos et muuta keksi.
terveisiä uudenmaanläänin kokoisesta maasta, missä ihmisiä n 3 kertaa enemmän kuin suomessa
Miten olisi jokin kansallispuisto tai muu luontokohde lähellä? Välillä pois kaupungista. Tosin jo talvinen luonto ei kiinnosta, niin kannattanee odottaa kesään.
mun koko elämä, suku, ystävät, kaikki on porissa, ja sitten luet yhtäkkiä vauvan av-palstalta satunnaisen lauseen "porissa ei ole mitään"
Miten niin Jyväskylässä ei ole mitään? Mitä te haette? Kulttuuria, shoppailua, huvipuistoja, luontoa...?
Toinen hyvä vaihtoehto on esim. Rauma.
Halvemmaksi kotimaanmatkailu ei tietysti välttämättä tule, kuin pyrähdys Lontooseen, Tukholmaan ja Talliinaan. Mutta sitä tekee kaikki. Kuka enää harrastaa kotimaanmatkailua? Siinäpä taatusti tuleva trendi.
t: pariisilainen, jonka mielestä Jyväskylässä on paljonkin nähtävää ja koettavaa...
Voi jee kun ollaan mekin useita kymmeniä kertoja käyty Helsingissä, Turussa, Tampereella, Porissa, Lahdessa jne. ja aina se tekeminen on itsestä kiinni. Ei Tampereelta kyllä mun mielestä löydy mitään sen kummempaa "tekemistä", ei Helsingistäkään, vaan itse sitä pitää järjestää.
Tuskin teille löytyy mitään missä olis mitään, mutta kelpaisko esim. Seinäjoki? Se nyt ainakin on näppärän junamatkan päässä Tampereelta, ja monelle muulle sieltäkin löytyy kyllä yllin kyllin tekemistä.
:-D