Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen on marttyyri? Ev

Vierailija
15.02.2012 |

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

negatiivisten tunteiden hallintaa. Kotona on ollut kirjoittamaton sääntö että aina ollaan kilttejä ja kaikki muu on ihan kauheaa. Tälläinen ihminen sitten lähtee maailmalle siinä oletuksessa että kaikkien _kuuluu_ toimia näin, ja kaikki agression ja vittuuntumisen ilmaukset ovat automaattisesti henkilökohtaisia hyökkäyksiä juuri häntä vastaan ihmisenä, eivät normaalia ihmiselämää. Tällainen ihminen sitten kuluttaa elämänsä miettimällä että MIKSI kaikki eivät toimi niinkuin minä haluan?!!! MIKSI kaikki eivät toimi niinkuin KUULUU?!!!! Ja minä olen kaikkeni tehnyt ja kaikkeni yrittänyt ja silti kaikki muuta vain juuri minua sortavat!!!

Vierailija
2/40 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyttömästi kärsivä yksinhuoltaja. He kirjoittavat itsensä omassa elämänkerrassaan itsensä sankareiksi ja kaikki muut ovat syyllisiä heidän kaikkiin ongelmiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliin auttaa isovanhempaa kerran kauppareissulla ja sit soittaa siskolle et kuin "hän _aina_ joutuu auttamaan sairasta äitiään ja kukaan muu ei vaivaudu", vaikka sisko olisi tehnyt saman viikottain vuoden ajan.

Vierailija
4/40 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

negatiivisten tunteiden hallintaa. Kotona on ollut kirjoittamaton sääntö että aina ollaan kilttejä ja kaikki muu on ihan kauheaa. Tälläinen ihminen sitten lähtee maailmalle siinä oletuksessa että kaikkien _kuuluu_ toimia näin, ja kaikki agression ja vittuuntumisen ilmaukset ovat automaattisesti henkilökohtaisia hyökkäyksiä juuri häntä vastaan ihmisenä, eivät normaalia ihmiselämää. Tällainen ihminen sitten kuluttaa elämänsä miettimällä että MIKSI kaikki eivät toimi niinkuin minä haluan?!!! MIKSI kaikki eivät toimi niinkuin KUULUU?!!!! Ja minä olen kaikkeni tehnyt ja kaikkeni yrittänyt ja silti kaikki muuta vain juuri minua sortavat!!!

Nyt sinulla taisi mennä puurot ja vellit sekaisin, kuvailemasi ihminen kärsii kyllä persoonallisuus häiriöstä, mutta ei hän henkeään toisen puolesta uhraisi.

Vierailija
5/40 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku on jaksanut miettiä näinkin pitkiä vastauksia tähän.

Noin pitkiä sepustuksia puutaheinää... Marttyyri on ihminen, joka on kantanut toisten taakkaa, mutta joutunut vainotuksi ja KUOLLUT.

1. Pilkunnussinta on huvittavaa. Joo, marttyyri tarkoittaa sekä tuota kuvaamaasi juttua, mutta hyvin yleisesti puhutaan myös näistä arkisista marttyyreista, jotka uhrautuvat omasta tahdostaan ja sitten kiillottavat sädekehäänsä ja kokevat olevansa jotenkin raskaassa osassa, kun "joutuvat" uhrautumaan. Mielestäni kuvasin ihan hyvin tuossa sitä, mitä tällaisella marttyyrilla tarkoitetaan. Huomasitko itse olevasi marttyyri (tällainen jälkimmäinen), kun piti takertua tuohon pilkunnussintaan?

2. Vaikka sinulla tai jollakulla toisella ei olisi taitoa eikä intoa kirjoittaa pitkiä, kuvailevia viestejä, niin se ei tarkoita että toisenlaisilla ominaisuuksilla varustettu ihminen olisi jotenkin päästään vialla. Pitkän viestin kirjoittaminen voi kertoa vain siitä, että kyseinen ihminen osaa ja tykkää kirjoittaa.

Av:lla usein huomaa myös sen, että jos joku kirjoittaa pitkän, perusteellisen ja argumentoidun viestin johonkin väittelyyn, niin hänet tuomitaan mielenvikaiseksi :D Ilmeisesti jokin viimeinen defenssi kun ei osata itse sitä perustelun taitoa ollenkaan, eikä ehkä kielelliset lahjatkaan riitä perusteltujen mielipiteiden kirjoittamiseen.

Vierailija
6/40 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Henkilö ei näe omaa vastuutaan. Hän ihan omasta valinnastaan tekee jotakin ja sitten voivottelee tai on jopa vihainen muille siitä miten hän on nyt joutunut tämänkin asian tekemään."

Vierailija
7/40 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Henkilö ei näe omaa vastuutaan. Hän ihan omasta valinnastaan tekee jotakin ja sitten voivottelee tai on jopa vihainen muille siitä miten hän on nyt joutunut tämänkin asian tekemään."

Vierailija
8/40 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näsäviisaat mammat ei ymmärrä edes, mikä on merkityssiirtymä, vaan teeskentelevät, että marttyri tarkoittaa edelleenkin vain uskonsa tai aatteensa puolesta kuollutta. Hohhoijaa kuinka älykästä.

Vierailija
9/40 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tällainen :)

Vierailija
10/40 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyttömästi kärsivä yksinhuoltaja. He kirjoittavat itsensä omassa elämänkerrassaan itsensä sankareiksi ja kaikki muut ovat syyllisiä heidän kaikkiin ongelmiinsa.

sen yleistyksen rinnalla että kaikki yksinhuoltajanaiset ovat horoja jotka iskevät ukkomiehet ja ryyppäävät elarit & toimeentulotuet koska eivät tietenkään koskaan käy töissä.

Ne jotka eivät ymmärrä asettua tuohon White trash-porukkaan ovat ärsyttäviä, teennäisiä marttyyreja jotka pyrkivät mielistelemään yhteiskuntaan.

MUTTA yksinhuoltajaisät ovat asia erikseen, he ovat OIKEASTI arjen sankareita jotka saavat sydämeni läpättämään liikutuksesta.

Minä en ole koskaan oikeassa elämässä törmännyt kumpaakaan ennakkoluuloon vaikka olen jo aika vanha ja asunut monessa paikassa ja tuntenut monenlaisia ihmisiä. Tosin olen omassa elämänkerrassani kirjoittanut itseni pärjääväksi ja avarakatseiseksi yksinhuoltajaksi joten en välttämättä edes kuule negatiivisia kommentteja.

Vierailija
11/40 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on elämänkerta?

Vierailija
12/40 |
12.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä syystä, että äitini ei viimeisenä 10:nä vuotena voivotellut enää, teki vaan, en tiedä mitä pään sisällä liikkui.

Vierailija
13/40 |
06.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule itse olet inhottava iljettävä PASKA!!!!!! Kun tulet tänne muita arvostelemaan ja haukkumaan!!!!!!! TÄÄLLÄ KESKUSTELLAAN ASIASTA!!!! TUKI SIIS SUUSI JA OLE HILJAA JA OTA OPIKSI.

Vierailija
14/40 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttyyri on kuollut. Pässit.

Vierailija
15/40 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

google on keksitty

Vierailija
16/40 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai istuu syyttomänä vuosikausia vankilassa

Vierailija
17/40 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei anna tehdä, kun tekisin kuitenkin väärin.

Samaan hengenvetoon päivittelee kuinka väsynyt on ja kuinka monta kertaa esim tiskannut päivän aikana.

Vierailija
18/40 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on terminologia hukassa.

Marttyyri on ihminen joka väkisin ottaa vastuuta ka sitten valittaa kun "KUKAAN ei taas ole ottanut tästäkään vastuuta".

Ihminen, joka syyttää muita vastoinkäymisistä tai ylipäätään ajattelee, että "kaikki on epäreilua" on ihminen joka ei ole koskaan läpikäynyt sitä kehitysvaihetta jossa opitaan oma vastuu ja elämänhallinta. Tällainen ihminen on epäkypsä, mutta ei tuo kyllä vielä täytä persoonallisuushäiriön kriteereitä.

Vierailija
19/40 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimii YHTEISEN ASIAN tai jonkun AATTEEN EDESTÄ ja hän joutuu vainotuksi ja tulilinjalle sen seurauksena.

Tyypillisimpiä nykypäivän marttyyreitä on sananvapauden puolesta toimineet. Anna Politkovskaja tulee ensimmäisenä mieleeni.

En tiedä noista muista kuvauksista, mutta väittäisin niiden yleensä sopivan aika heikosti asiansa puolesta toimineiden ja kuolleiden kontolle.

Vierailija
20/40 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku on jaksanut miettiä näinkin pitkiä vastauksia tähän.

Noin pitkiä sepustuksia puutaheinää... Marttyyri on ihminen, joka on kantanut toisten taakkaa, mutta joutunut vainotuksi ja KUOLLUT.