Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ahdasmielinen, kun en hyväksy 22-vuotiaan tyttäreni suhdetta 36-vuotiaan miehen kanssa

Vierailija
14.02.2012 |

Mies on eronnut kahden alle kouluikäisen lapsen isä ja mielestäni ei yhtään lailla samalla kehitystasolla tyttäreni kanssa. Tyttäreni vielä opiskelee ja on mielestäni todella lapsellinen ja tuo mies taas näyttää vielä ikäistään vanhemmalta ja pukeutuu ja käyttäytyy eritavoin kun tyttäreni. He näyttävät yhdessä ihan isältä ja tyttäreltä.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ahdasmielinen.

Vierailija
2/69 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu mitä tolloja taas liikenteessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäeroa siis 14 v. heillä. Kyllä tuon ikäisen ihmisen pitää saada jo päättää kuka hänelle on paras kumppani. Itsekin olet omasi aikanaan valinnut.

Olin itse 21v. kun aloin seurustella 18v. vanhemman miehen kanssa ja hän on edelleen elämäni rakkaus.

Anna heidän olla onnellisia :)

Vierailija
4/69 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu mitä tolloja taas liikenteessä.

Keihin viittaat?

Vierailija
5/69 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en mäkään hyväksyis että tyttöni seurustelee jonkun käävän kanssa, ellei sitten kyseessä huomattavan varakas, merkittävä tai hyvännäköinen henkilö

Vierailija
6/69 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäresi on aikuinen, vaikka pitäisitkin häntä lapsellisena.

Elämä kasvattaa ja asia nyt on vain niin että tyttäresi on se jonka täytyy tehdä ne virheet kasvaakseen, sinun hommasi on enää kuunnella, kannustaa ja jos homma kusee, niin lohduttaa.

Mielipiteesi voit toki kertoa, mutta älä ole niitä typeryksiä, jotka sanovat homman mennessä pieleen että "mitäs minä sanoin" tai muuta vastaavaa idiottimaisuutta ilmaistaaksesi sinun mielipiteidesi paremmuuden ja lapsesi typeryyden.

Vierailija
7/69 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en mäkään hyväksyis että tyttöni seurustelee jonkun käävän kanssa, ellei sitten kyseessä huomattavan varakas, merkittävä tai hyvännäköinen henkilö

Tämä kertoikin sinusta paljon oleellista ;).

Vierailija
8/69 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään eronnut isä ei voi olla samalla tasolla, kuin hädin tuskin aikuinen 22-vuotias. Vaikka tyttö kuinka olisi vastuullinen, kävisi töissä jne., niin vasta ikä tuo mukanaan kypsyyden.

Mutta suhde varmaankin kariutuu ennemmin tai myöhemmin, älä huoli.

Vierailija
9/69 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisen, siis myös aikuisen tyttäresi, on saatava itse elää elämäänsä niin kuin tahtoo ja tehdä omat erehdyksensä, jos tuo suhde nyt on erehdys.

Vierailija
10/69 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kun minun 'tarinani'..Olen pian 24 ja mieheni täytty juuri 37v.

Olemme olleet 2½v yhdessä, naimisissa ja lapsikin löytyy. Hänellä on myös koulu- ja eskari-ikäiset lapset.

Luulen että äidilläni on jonkinmoista 'ahdistusta' miehestä. Onneksi mies onkin MINUN kanssani naimisissa.

Vierailija
11/69 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ottaa vaimon itselleen vain tiukan tavaran takia.

No jokainen oman makunsa mukaan, mutta kyllä tällaiset parit ovat jotenkin yököttäviä.

Vierailija
12/69 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tyttö sen isin, johon on rakastunut lapsena, mutta jonka kanssa ei voinut mennä naimisiin kun se on isä.

Tyypillistä sellaisille isin tytöille, joiden olen nähnyt flirttailen isilleen ja keimailevan. Ottavat sitten vanhan miehen isänsä korvikkeeksi kun eivät isäänsä saaneet iskettyä äidiltään. Tyypillistä tällaisille naisille on vielä se, että heillä on huonot välit äitiinsä, koska olivat niin mustiksia siitäkun äiti pääsi isin sänkyyn, eivätkä he itse.

Toki raha ja valta panee pöksyt kastumaan nuorelta tytöltä myös vanhaan mieheen.

No jokainen oman makunsa mukaan, mutta kyllä tällaiset parit ovat jotenkin yököttäviä.

Vierailija
13/69 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha akka ja nuori poju?

Vierailija
14/69 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän ensin ne tunteet ja kyllä se näin vaan on että ei onneksi ikä merkaa kuin numeroita 55 31

Vierailija
15/69 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyttäresi olisi 13-vuotias, tai vaikka 16-vuotias, ymmärtäisin huolesi. Mutta 22-vuotias on aikuinen, joka tekee itse omat valintansa. Ei siinä äidin suvaitsemattomuus auta. Pahimmassa tapauksessa rikot välinne.

Vierailija
16/69 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori poika jyystää vanhaa ämmää rahan takia ja vanha ämmä muka luulee olevansa viehättävä.

Kuulispa, mitä se nuori poika puhuu siitä ämmästä. Kukaan meistä ei vain kehtaa sille ämmälle sanoa.

Vanha akka ja nuori poju?

Vierailija
17/69 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehoita tyttöäsi etsimään ikäistään seuraa ja ennen kaikkea LAPSETONTA miestä.

Vierailija
18/69 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on AIKUINEN NAINEN, anna hänen itse päättää mitä elämältään haluaa. Pahimmassa tapauksessa vain katkaiset välit häneen. Sitäkö haluat?

Vierailija
19/69 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheen. Siis eri asia jos itsekin olisi lähes 4-kymppinen ja lapsia olisi, silloin tuo mies olisi ok kumppani. Nuoren tytön kuuluisi olla ikäistensä kanssa.

Vierailija
20/69 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo ikäero sinänsä ei ole paha. Tunnen pareja, joissa iät menee suunnilleen samalla tavalla, ja ovat hyvin samalla aaltopituudella. Mutta näissä tuntemissani tapauksissa mieskin on ollut parin tavatessa opiskelija ja elänyt "pitkittynyttä nuoruutta", joten perhe on perustettu sitten yhdessä jne.

Jos olisi kyse minun tyttärestäni, en varmasti tykkäisi, mutta tosi on, että tytär on täysi-ikäinen. Ehkä yrittäisin kuitenkin tulla toimeen tilanteen kanssa, ettei suhde tyttäreen kärsisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän