Kulmien kestopigmentointi vai kulmien tatuointi?
Kommentit (11)
Mieluummin ilman kulmia.Mainitsemasi vaihtoehdot on AINA ruman ja mauttoman näköiset.
Ei pidä paikkaansa.
Olen nähnyt sekä kammottavia ja todella hienoja kestopigmenttejä.
Parhaat ovat sellaisia ettei niistä huomaa että ovat pigmentoitu!
Itse omistan onnekseni tuuheat kulmat, joten en tarvitse, mutta vanhemmalla työkaverillani ei ollut juuri mitään karvoja ja joutui piirtämään kulmakarvat päivittäin. Nyt hän on enemmän kuin tyytyväinen ja näyttävät luonnollisilta ja hyviltä.
Mä en nyt oo paras asiantuntija, mulla ei ole kumpaakaan enkä noista hirveästi tiedä, mutta halusin vain silti tulla sanomaan varoittavan sanan siitä ettei noi aina kovin hehkeiltä näytä. Olen itse nähnyt tosi pahannäköisiä ja luonnottoman oloisia kestopigmentointeja ihmisillä.
Mä oon joskus harkinnut tuota pigmentointia mutta en sitten halunnutkaan kun näin millaisia ihmisillä on.
onko kumpikaan vaihtoehto esteettisesti onnistunut.
ja olen erittäin tyytyväinen. Ensimmäiset kestopigmentoinnit pysyi kulmissa n. 4 vuotta ja nyt laitatutin toisen kerran pari kuukautta sitten.
Mutta valitse tarkkaan paikka, mihin ne menet laitattamaan. Kestopigmentoinnit tulos, kun on täysin riippuvainen laittajan ammattitaidosta ja mm. siitä, että osaa valita sopivan sävyn kulmiin. Tottakai liian tummat kulmat tai väärän malliset kulmat näyttää hölmöiltä.
Hyvältä näyttää, mutta maksavat aikalailla ja tosiaan pitää olla varma siitä, että laittaja osaa hommansa.
Kävin kesäkuussa ottamassa pigmenoinnit kulmakarvoihin Blackoutissa. Menin sinne itse kun kaveri suositteli paikkaa.
sanoa ,että näyttävät aivan karseilta.
Morjens! :)
Mulle on tehty kulmakarva pigmentoinnit 4 kertaa ja silmät 2, joka kerta eri tyypillä, koska aina on jäänyt joku edellisestä kerrasta hampaankoloon. Viimesimmät vahvistukset / korjaukset on just parantuneet, ja voinkin todeta, että ens kerralla ei tarvi vaihtaa pigmentoijaa!
Tämä tekijä on Satu Huikko, joka työskentelee Blackout Hairissa Helsingissä, hän on tarkka ja huolellinen, sekä muodon, että viimeistelyn suhteen, pigmentointitekniikka on myös hurjan hyvä, sai mm. värin tarttumaan edellisen tekijän arpeuttamaan kohtaan! Ja on vielä mukavakin, suosittelen. :)
Vierailija kirjoitti:
Kävin kesäkuussa ottamassa pigmenoinnit kulmakarvoihin Blackoutissa. Menin sinne itse kun kaveri suositteli paikkaa.
Niin varmaan. Naurattaa nämä läpinäkyvät itsensä markkinoijat.
Onko suosituksia hyvistä tekijöistä? Pääkaupunkiseudulla, mieluiten Espoossa.
Olen muutamia toveja surffannut netissä ja lueskellut eri palstoilta kokemuksia. Jos tiedätte hyvän kulmien pigmentoijan, suositelkaa, kiitos :-)