Miehelläni oli pitkän avioliittonsa aikana sivusuhteita
ja puhuu näistä naisista todella kylmään sävyyn, vaikka on tunteikkaimpia tuntemiani ihmisiä. Jokainen suhteista loppui siihen, että nainen halusi enemmän kuin mieheni (pisin suhde kesti melkein 3vuotta), muutama suhde loppui siihen, että nämä naiset ottivat avioeron ja mieheni ei ja kostoksi nämä naiset käräyttivät mieheni hänen vaimolleen. Vaimo halusi aina jatkaa, vaikka suhde oli mitä oli. Hän sanoo, että kolmeen naiseen hän oli ihastunut ja parista muusta hän vain "piti". Olen nähnyt näiden naisten ja mieheni välisiä sähköposteja yms. ja olen viettänyt monia naurun täyteisiä hetkiä lukiessani niitä mieheni kanssa :D
Että kirjoitelkaa vaan täällä niistä "ainutlaatuisista" salasuhteistanne tänne :D
Teitä vedätetään 6-0.
Kommentit (110)
Meillä on jo lapsia.
ja kauheammaksi...
Onko eläketurvasi kunnossa?
Mieheni ei pilkkaa naisia. On vain ääneen ihmetellyt miten toinen voi kokea rakkautta pelkän seksisuhteen takia?
Esimerkiksi ex-vaimostaan ei ole sanonut yhtä pahaa sanaa.
Sanoi vain, että jossain kohtaa rakkaus vain loppui ja se oli ainoa "vika" koko suhteessa.
Miten minun eläketurva tähän liittyy?
Mieheni on järjetänyt asian niin, että jos hänelle sattuu jotain perin merkittävän omaisuuden + henkivakuutuksessa olen edunsaaja.
Jos eroamme saan puolet kaikesta.
Mitä muuta eläketurvaa tarvitsen?
kestää 7 vuotta ja se on tyypillisin aika erota. Montako teillä on siihen jäljellä?
Miehesi puhuu kylmästi ja ylimielisesti, sekä tunteettomasti toisista naisista, mistä tiedät, että et ole kohta jonon jatkona.
Ja mistä tiedät, että miehesi ei halua katkaista jossain vaiheessa napanuoraansa sinuun. Varmaan eksänsäkin kanssa oli alussa läheinen ja teki paljon asioita yhdessä, kunnes ei enää huvittanut.
Älä tule tänne sitten itkemään, että mies jätti. Minusta tuollainen mies on täysin epäluotettava ja vastenmielinen.
kylmästi miehensä puhuu näistä sivusuhteistaan ja kuinka näytti hänelle henkilökohtaisia posteja näiltä naisilta ja kuinka nauroivat niille yhdessä. Tämä kaikki todistaa miehestä huonoa ja antaa kuvan moraalittomasta, kylmästä ihmisestä. Ei herrasmies. Onnittele ap nyt vain itseäsi tällaisesta loistolöydöstäsi, muttet vakuuta ainakaan minua.
Minä nauroin, kun luin niitä seksi/rakkaus-posteja. Mieheni näytti minulle siksi postinsa, koska halusi, että tiedän kaiken hänen menneisyydestään.
Minä olen haukkunut hänen touhunsa moneen kertaan suhteemme alussa, kun hän avoimesti kertoi kaiken. Hän sanoi, että on joka sanan ansainnut.
Kuka tietää..
Ehkä minuakin jonain päivänä petetään, mutta toivon, että minut jätetään, eikä pidetä mitään salasuhdetta.
Itse en tule enää ikinä suhteessa pettämään.
Sen verran olen vuosien varrella kasvanut, että haluan kohdella muita, niin kuin haluan itseäni kohdeltavan
romahtaisitko täysin, jos paljastuisi, että mies jatkaa samaa elämää kuin ennenkin sinun tietämättäsi? Sitä mietin, että miten se tekstareiden ja muiden näyttäminen mitään todistaa, kun niistä voi poistaa ne, mitkä on arveluttavia. Niin mä tein yhdessä suhteessa, jossa mies aina luki tekstareitani, ja jota petin (sanottakoon että mies petti minua myös).
Tottakai pahoittaisin mieleni, koska mieheni on vannonut, että ei ikinä enää palaa vanhaan.
Haluan uskoa vielä hyvään.
Minä olin se joka ei halunnut naimisiin ja ainoa syy oli se, että sanoin miehelleni, että sinun on helpompi lähteä jonkun muun matkaan, jos joskus satut ihastumaan ja rakastumaan. Hän sanoi, että niin ei tule ikinä käymään ja haluaa juuri sen todistaakseen, että menemme naimisiin.
Kroonisesti uskoton mies vakuuttelee taas yhdelle naiselle, että juuri tämä on Se Oikea, nainen uskoo, luottaa, toivoo, kuvittelee olevansa aivan jotain erityistä, ei niin kuin ne toiset, hylätyt, jätetyt, petetyt, vaan jotain aivan muuta, suurempaa, parempaa, ihanampaa! This is it! Ja niissä luuloissaan sitten elelee, laittaa lapsia, vaalii kotia, miehen jo tempoillessa kärsimättömästi näkymättömässä lieassa...
Ystäväni tuli jätetyksi pitkän avioliiton jälkeen. Miehellä oli ollut useita sivusuhteita ja sitten tuli uusi nainen miehen elämään, seurasi avioero, kaksi lasta, mutta sekin suhde kariutui ja miehellä, nyt jo 55-vuotiaalla, on menossa ties monesko naisystävä jo tuonkin jälkeen.
Tämä teoriako pätee vain miehiin?
Naisissa on ihan samanlaisia. Minäkin olen ollut edellisessä suhteessani petollinen, miten minä olen luotettavampi kuin mieheni?
Kroonisesti uskoton mies vakuuttelee taas yhdelle naiselle, että juuri tämä on Se Oikea, nainen uskoo, luottaa, toivoo, kuvittelee olevansa aivan jotain erityistä, ei niin kuin ne toiset, hylätyt, jätetyt, petetyt, vaan jotain aivan muuta, suurempaa, parempaa, ihanampaa! This is it! Ja niissä luuloissaan sitten elelee, laittaa lapsia, vaalii kotia, miehen jo tempoillessa kärsimättömästi näkymättömässä lieassa...
Ystäväni tuli jätetyksi pitkän avioliiton jälkeen. Miehellä oli ollut useita sivusuhteita ja sitten tuli uusi nainen miehen elämään, seurasi avioero, kaksi lasta, mutta sekin suhde kariutui ja miehellä, nyt jo 55-vuotiaalla, on menossa ties monesko naisystävä jo tuonkin jälkeen.
voi olla kyse siitä, että mies itsekin luulee, että Se Oikea ratkaisee kaikki hänen ongelmansa, ja aina luulee sellaisen löytävänsä, mutta sitten kun naisesta huolimatta omat päänsisäiset ongelmat pysyy ennallaan, niin mies tulkitsee, että nainen olikin taas väärä, ja etsitään taas uusi..siksi ap:n sijassa ehdottaisin miehelle terapiaa, jotta mies ei taas ala etsiä uutta naista kun alkaa ahdistaa.
sanoa sille ex-vaimolleenkin joskus kun on sen kanssakin naimisiin mennyt, eli et oo sen miehen elämässä sen erikoisempi nainen siis kuin ex-vaimo oli. Luultavasti kun se rakkaus kuolee taas miehen mielestä, niin ei näy taas kuin perävalot kun miehes on toisia naisia panemassa ja sulle naureskelemassa uuden hoidon kanssa.
En oikeasti ymmärrä naisia jotka väkisin haluaa ylpeillä sillä kuinka monta varattua miestä ovat saaneet sänkyynsä vongattua. Helppoahan se varatut miehet on saada kiinnostumaan kun tarjoaa vähän p****a, mutta miks nää pelkkien varattujen miesten kimpussa olevat naiset ei saa vapaita miehiä kiinnostumaan itestään pidemmäksi aikaa... Olisko ehkä siitä löyhästä moraalista kiinni kun ei vapaat miehet kiinnostu.
Tottakai pahoittaisin mieleni, koska mieheni on vannonut, että ei ikinä enää palaa vanhaan. Haluan uskoa vielä hyvään. Minä olin se joka ei halunnut naimisiin ja ainoa syy oli se, että sanoin miehelleni, että sinun on helpompi lähteä jonkun muun matkaan, jos joskus satut ihastumaan ja rakastumaan. Hän sanoi, että niin ei tule ikinä käymään ja haluaa juuri sen todistaakseen, että menemme naimisiin.
Miksi tällaiset miehet viehättävät? Oikeasti, monet herrasmiehet ovat ilman naista ja tällaiset niljakkaan moraalittomat narsistiset ihmisjätteet jallittavat aivan kenet haluavat.
miehesi näyttää yksityisiä sähköpostejaan sinulle ja pilkkaatte niitä. Kohtelette siis molemmat halpa-arvoisesti muita ihmisiä. Miehesi on jossain vaiheessa vannonut rakkauttaan noille naisille (ollessaan varattu) ja saanut naiset uskoutumaan itselleen, kuten sinäkin nyt. Miehesi on varsinainen peluri ja sinä yksi pelinappuloista. Miten helppoa onkaan heikkoitsetuntoisen naisen ottaa todesta vakuuttelut ainutlaatuisuudesta ja rakkaudentunnustuksista. Aiemmat naiset ovat olleet jotenkin viallisia, mutta kierroksessa oleva on se viimeinen.
Jos ap, olet varma suhteestanne ja sen toimivuudesta, olisit jättänyt kertomatta naureskelut exien sähköposteille ja selittelyt sikseen. Oikeastaan olen sitä mieltä, että koko kirjoituksesi oli tekaistu.
pikapanokaverina, en kyllä pitäisi sitä kovin kertomisen arvoisena. Ja jos samanlaisen miespuolisen olisin sitten onkeeni saanut, tilanne olisi kyllä pikemminkin lohduton kuin kehumisen arvoinen. Enkä varsinkaan lällättelisi muille salarakkaille. Kun itse istuu lasikaapissa, ei kannata niitä kiviä hirveesti viskellä.
Mikset saanut vapaata miestä itsellesi? Miksi tyydyit olemaan perheeisien patjana? Minua ei kukaan saisi sellaiseen.
Miksi tällaiset miehet viehättävät? Oikeasti, monet herrasmiehet ovat ilman naista ja tällaiset niljakkaan moraalittomat narsistiset ihmisjätteet jallittavat aivan kenet haluavat.
miehet taitaa yleensä olla komeita ja charmikkaita ja mielenkiintoisia ja älykkäitä, ei ne muuten saisikaan niin monia naisia lankeamaan. Ne ovat myös hyviä uskottelemaan naisille, että nämä ovat jotain ihmeellistä ja ainutkertaista. Tavalliset herrasmiehet ei ole niin lahjakkaita sosiaalisessa pelissä.
päästä jalustalle ja tulla kohdelluksi kuin kukka kämmenellä. Juuri he olettavat olevansa se suuri rakkaus tuollaiselle miehelle. Itseään arvostava nainen tunnistaa tuollaiset hidalgot jo kaukaa.
Tiedän kyllä, että pettää voi missä välissä vaan. Minuakin kävi sinkkuna ollessa varatut miehet panemassa työmatkoilla (olin jopa mukana monessa paikassa), pyörälenkeillä, baari illan aikana, kauppareissulla jne. Ja jokainen näistäkin perheenisistä olisi halunnut suhteeseen kanssani.
Huh, huh. Ja vielä kerran huh.
Aion tehdä omalta osalta kaikkeni, ettei niin käy. Vaikka perhe-elämä ja arki on meille mieluisaa, teemme silti paljon asioita kahdestaan eli vietämme kylpylä/hotellivkoloppuja ja käymme matkoilla, eli hoidamme suhdettamme.
Edellisessä suhteessaan mieheni meni yksin.
Käsitin että hänellä oli useampi lapsi eksänsä kanssa?
No, kuten joku sanoi, toivottavasti et tee vanhalle pukille lapsia, koska sen jälkeen huomaat, että taas se menee yksin...
vaan olisi nostanut kytkintä juuri tällä hetkellä ja yrittänyt tuhota kaikki hänelle lähettämäni postit. Heti.