Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka ulkoistat lapsesi kaverisynttärit firmalle, häpeätkö taitojasi vai kotiasi?

Vierailija
14.02.2012 |

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tilat ei riitä yli 12 lapselle ja halutaan kaikkea kivaa. Kaverit ja sukulaiset juhlii meillä kotona, koska meille saa tulla 12 - 18 välillä eli kaikki eivät tule yhtä aikaa.

Vierailija
2/48 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en millään jaksaisi edes sitä paria tuntia kun lapset riekkuu päättömästi ja joutuu siivoamaan ja järkkäämään ne samat tylsät tarjottavat. Tänä vuonna aion järjestää synttärit ulkoilmassa paikassa joka ei maksa mitään, siellä on kivaa ja oikeasti mielekästä tekemistä, tarjoilut teen itse ja mukana parin perheen aikuiset lisävalvojina itseni lisäksi. Ihan sama mitä muut minusta ajattelee, kotisynttärit tympäisee mutta tätä synttäritempausta odotan itsekin ihan aidosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitoja riittää, lasten parissa työskentelen. Kotimmekin on käuniisti ja tämän hetkiseen perheeseen järkevästi sisustettu, joten ihan hyvin voisi pitää ne synttärit kotonakin.

On vain kovin mukavaa välillä itse katsella, miten muut lapsiryhmää ohjaavat. Se on parasta lomaa, kun näkee toisen tekevän samankaltaista työtä, mitä itse tekee ja itse voi vain laiskotella.

Vierailija
4/48 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkoistettu synttäreitä, mutta kun aloitin uuden tutkinnon opiskelut täyspäiväisen työn ohessa opiskelen, päätin, että jostain on pakko karsia. Aikaa pitää riittää riitä töille, opiskelulle, perheelle ja rentoutumiselle. Joten kaikki muu, joka ei näihin kuulu, ulkoistetaan, jos mahdollista, ja laitan aikani edellä mainittuihin tärkeimmiksi arvioimilleni asioille.

Vierailija
5/48 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani eli 1 kpl vielä menee, mutta ei tasan yhtään enempää. Yhdet Action man -teemasynttärit riitti, toisia ei IKINÄ tule.

Vierailija
6/48 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

melko iso koti ja tykkään järjestää juhlia.

Lapset haluavat välillä kotisynttäreitä ja välillä ulkoistettuja synttäreitä. Täytyy sanoa että ulkoistetut on paljon helpompia vanhemmille, mutta kotisynttäreissä on ihan oma tunnelma ja lisäksi tykkään laittaa, koristella, tehdä ruokia ja valmistella juhlia.

Eli lapset saavat päättää. Eri vuosina haluavat tehdä erilaisia juttuja. Missään hampurilaispaikoissa ei olla pidetty synttäreitä, vaan kivoja, ohjelmallisia paikkoja valittu. Esim. rullaluistelu tai ratsastussynttäreitä on paha järkätä kotona. Asumme ulkomailla ja täällä on valinnanvaraa.

Vierailija
7/48 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olleet ainakaan mitä mäkkärisynttäreitä olen nähnyt. Siihen samaan pystyy kuka tahansa, ei tarvitse edes olla ammatiltaan kapiainen.

Vierailija
8/48 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ei vaan ehdi/jaksa. Elämä ei ole mikään kilpasuoritus- kun on kiirettä kannattaa kaikin tavoin mennä sieltä missä aika on matalin- synttärien ulkoistus on siihen oikein hyvä juttu. On sitten aikaa ja voimia vaikka lasten kanssa olla. Lukuisia tosi kivoja kotisynttäreitä ja muita juhlia- niin lapsille kuin aikuisille järjestäneenä järjestäneenä tiedän, ettei se emännöinti aina ole ihan rentoa vaan kiire pukkaa ennen juhlia ja juhlissakin on koko ajan jotain säätämistä. vanhemmiten on oppinut priorisoimaan ja nauttimaan itsekin elämästä ja juhlista, eli sen sijaan et yrittää päteä ja luoda jotain täydellisyyksiä- pyytää apua ja rentoutuu itsekin:)

Vierailija
9/48 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä ulkoistettuihin synttäreihin ovat olleet:

- vastasyntynyt vauva. Isoveljelle synttärit Hoplopissa.

- remontti kesken

- kiireinen aika töissä

- joskus lapset ovat itse toivoneet erikoissynttäreitä

Mielelläni järjestän juhlia kotonakin, osaa leipoa ja tykkään järjestää ohjelmaa lapsille. Kiva kuitenkin, että on mahdollisuus valita. Pääseehän siinä yleensä halvemmalla kuitenkin, kun järkkää kotisynttärit.

Vierailija
10/48 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luota omiin kykyihinne järjestää lapsellenne sellaiset synttärit että lastenne kavereillekin kelpaa?

Rahalla kyllä saa, mutta mikä estää tekemästä itse jos rahasta ei ole pula? Eikö riitä taidot vai eikö hermo kestä virikkeitä kaipaavaa pentulaumaa kotona sotkemassa?

Mä en JAKSA järjestää synttäreitä kotona. Ei huvita. Siksi vien nassikat jonnekin muualle juhlimaan. Välillä järkkään toki kotisynttäreitäkin.

Vierailija
11/48 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/48 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen synttärit kyseessä, ja TE vedätte noin vitunmoisen härdellin asiasta! Kyllä se kuule lapselle riittä kakku ja mehu, stressittömät vanhemmat, lähimmät kaverit ja PISTE! Nuo sen juhlatunnelman tuo, ei hoplopit, megazonet, teatterit, kiinalaiset vitunväkötsintsin-synttärit tai muut!

Enpä enää yhtään ihmettele, että lahjojakin arvostellaan "ai taasko zsuzsupetsejä, jos vittu vanhemmat on ihan idiootteja materialisteja, joiden pääasia maailmassa on kilpailla muiden kans. Ei vittu, että on sairasta. SAIRASTA!

Vierailija
13/48 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja enimmillään 20 poikaa on ollut touhuamassa. Pojille sopivaa ohjelmaa ja kivat tarjoilut ovat tehneet ikimuistoisia kekkereitä. Vanhimman pojan kaverit muistelevat vuosienkin jälkeen noita synttäreitä.

Hiukan luovuutta ja organisointikykyä, ei muuta ;)

Vierailija
14/48 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilla on ollut seka etta - ensimmaiset pari vuotta jarjestimme synttarit kotona ja vain kakku ostettiin valmiina leipomosta. Seuraavina parina vuotena palkkasin meille firman jarjestamaan teemasynttarit ja ostin ruoat valmiina. Viimeiset synttarit valmistelimme taas itse kotona. Ensi kerralla viemme todennakoisesti vieraat joko ratsastuskoululle tai kung fu- tai tanssitunnille.

Selvasti vahemmalla oahkailylla ja ajankaytolla paasee, kun ei vaanna itse kaikkea vaan antaa osan ammattilaisten tehtavaksi.

Vierailija
15/48 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut letunpaistaja ja kunnon grilli, pojille 6 mikroautoa tai mönkijää ajettaviksi jne. ja pojat viihtyvät.

Vierailija
16/48 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luovuutta peliin vaan, niinkö? Mitenkäs järjestät kaiken tuon keskitalvella kerrostaloasunnossa? Itse en kyllä henkilökohtaisesti edes ymmärrä, miten jotkut synttärit joilla keilataan tai ollaan jossain hoplopissa olisivat jotenkin arvottomammat kuin mönkijöillä ajelu.

Vierailija
17/48 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat pohjattoman ilkeältä ihmiseltä, sinusta huokuu pahuus :(

höpöhöpö. kyllä täällä hullummastakain on syyllistetty. kaikista mammoista huokuu sitten pahuus jos aloittajasta. en ole aloittaja.

Vierailija
18/48 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pidetty ulkoilmasynttäreitä kotona ja enimmillään 20 poikaa on ollut touhuamassa. Pojille sopivaa ohjelmaa ja kivat tarjoilut ovat tehneet ikimuistoisia kekkereitä. Vanhimman pojan kaverit muistelevat vuosienkin jälkeen noita synttäreitä.

Lapseni syntymapaivana perinteisesti sataa kaatamalla, joten ulkoleikit jaavat vahemmalle. Meilla vieraita on yleensa paikalla 20-30 ja lisaksi vanhemmat. Delegoin siis mielellani osan tyosta ammattilaisille! Osan ruoasta teen yleensa itse, osan ostan valmiina ja kakun teetan leipomossa. Jos on teemasynttarit kyseessa, niin sovin firman kanssa etukateen, mitka leikit sopivat taloomme ja otetaanko seka leikinjohtaja etta kasvomaalaaja. Koristelun ja siivouksen hoidan itse, mutta keskityn synttareiden aikana mieluummin vanhempien kanssa keskusteluun kuin lapsilauman paimentamiseen!

Vierailija
19/48 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään töitten jälkeen tehdä muuta kuin siivota, leipoa tai organisoida. Riittääkö syyksi?

Joskus on kotonakin, mutta ah, niin ihanaa on seuraavana vuonna järjestää taas muualla ja palata rauhalliseen ja siistiin kotiinsa.

Jos olisi enemmän rahaa, ulkoistaisin kaiken. Nyt vaan isommat siivoukset, matonpesut ja osa noista synttäreistä.

Vierailija
20/48 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos järkkää kotona, niin pitää karsia kavereita. Kun järkkää muualla, voi kutsua kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi