Sinä joka ulkoistat lapsesi kaverisynttärit firmalle, häpeätkö taitojasi vai kotiasi?
Kommentit (48)
n kykene/pysty/osaa/viitsi järjestää lapsille suunniteltua ohjelmaa, tuloksena kaaos.
Syksyllä yritin kuopuksen synttärit vielä vetää ja olin kehitellyt leikkejäkin. Silti homma lähti lapasesta. Hyvä ettei tarvinnut piipaa-autoa kutsua:(
Töissä voi vetää kokouksia ja ryhmiä, mutta lapset ei pysy hallussa. Ne on villieläimiä.
...tällä palstalla on aina niin tympeä henki? Kuka tällaisesta saa jotain iloa?
on kuitenkin jo vähän ideatkin vähissä, kun olen järjestänyt jo kotisynttärit yli 60 kertaa
ja toisekseen se on lapsen toive. Kotisynttäreitä meillä on ollut monena vuonna, mutta suoraan sanoen pidän huomattavasti enemmän näistä ulkoistetuista :)
Omissa taidoissa ja kodissa ei ole mitään hävettävää - itseasiassa päinvastoin :)
Siinäpä se syy. Vaikka ihan reilun kokoinen asunto onkin, niin tiukkaa tekee kivasti mahduttaa kymmenen lasta ja kaksikymmentä aikuista. Eikä se tarjoilunkaan järjestäminen helppoa tuolle joukolle ole. Tämä siis poitsun 2-v synttäreillä. Tytön 6-v synttärit juhlittiin samalla porukalla koska piheys iski enkä viitsinyt kutsua n. 40 kaveria ja samaa määrää aikuisia (jotka olis kaikki vielä tulleet ja joista olis ollut vaikea ketään pois rajata). Tässä mielessä on onni, että muutettiin ja seuraaviin juhliin ei ehkä ole samalla lailla tunkua :).
Jos noista pitää valita niin taitoja.Mä en ole lapsirakas ihminen enkä kovin sosiaalinenkaan joten minusta olisi kiusallista itse järjestää kotona synttäreitä.Mulla ei ole aavistustakaan mitä niille pitäis tarjota ja mitä ohjelmaa järjestää joten mun mielestä on kiva et on ihmisiä ja paikkoja joille voi maksaa saadakseen lapsilauman tyytyväiseksi.
Mitä pahaa siinä on?
ja eniten ärsyttää se siivoaminen ennen ja jälkeen. Siitä ilosta jo maksaa pari sataa, ettei tarvitse uhrata päivää ylimääräiseen siivoukseen.