Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meikkivoiteen väri.

Vierailija
14.02.2012 |

Mistä tiedän, mikä niistä kymmenistä sävyistä on mulle sopiva?

Oikeasti, olen +40v nainen ja yhtäkään meikkivoidetta en ole eläissäni ostanut. Naurakaa vaan.

Mutta nyt haluaisin sellaisen, olisi kiva joskus saada tasasävyinen naamataulu.

Minkä siis ostan?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa on henkilökuntaa kemppariosastolla. Voivat neuvoa ja auttaa valitsemaan oikean sävyn ja laadun.

Tai sitten menet marketin meikkiosastolle ja valitset itse. Siellä on testereitä joista voit sipaista hieman leuan reunaan.

Värin lisäksi tärkeää on myös voiteen laatu. Jotkut on kuivalle, toiset rasvaiselle iholle jne.

Ota nenäliina taskuun että voit putsata itsesi, aina siellä ei ole kasvopaperia saatavana.

Vierailija
2/9 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei erotu ihon sävystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt meikkivoiteita noin 30 vuoden ajan, ja täydellisen etsiminen jatkuu yhä. Jos välillä löydänkin hyvän, niin kyllä sen valmistus aina muutaman vuoden päästä lopetetaan.

Oikean sävyn löytäminen on oikeasti vaikeaa. Myyjätkin haksahtavat erittäin usein suosittelemaan liian tummaa tai liian keltaista väriä, joka sitten jää osittain käyttämättä.

Joten älä ap välitä, vaikkei osuisi heti kohdalleen. Suosittelen kokeilemaan aluksi tuotetta, josta sanotaan, että se sopeutuu käyttäjän ihon väriin, kysy myyjältä, niitä on eri hintaluokissa.

Oma tämän hetken suosikkini on Diorskin Nude.

Vierailija
4/9 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupassa myyjä valitsi minulle.

Hävettää ihan ajatella aikaa ennen sitä, kun kuljin oranssinaamana ja välillä kalpeana kuin haamu..

Vierailija
5/9 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt meikkivoiteita noin 30 vuoden ajan, ja täydellisen etsiminen jatkuu yhä. Jos välillä löydänkin hyvän, niin kyllä sen valmistus aina muutaman vuoden päästä lopetetaan.

Oikean sävyn löytäminen on oikeasti vaikeaa. Myyjätkin haksahtavat erittäin usein suosittelemaan liian tummaa tai liian keltaista väriä, joka sitten jää osittain käyttämättä.

Joten älä ap välitä, vaikkei osuisi heti kohdalleen. Suosittelen kokeilemaan aluksi tuotetta, josta sanotaan, että se sopeutuu käyttäjän ihon väriin, kysy myyjältä, niitä on eri hintaluokissa.

Oma tämän hetken suosikkini on Diorskin Nude.

Diorskin forever. Muutenkin Diorin meikit ovat laadukkaita, turha väittää että samaa tavaraa saa halvemmalla eri merkillä, jos ei ole itse testannut näitä luksustuotteita!

Vierailija
6/9 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä molemmat vaikuttavat sun meikkivoitees värisävyn valintaan;) Eli jos olet vaaleaihoinen,ei punapigmenttiä hiuksissa,niin silloin valitset ns. "kylmäsävyisen" ja vaalean värin,mut jos taas punaista pigmenttiä hiuksista löytyy,niin silloin vaalea värisävy,keltaiseen taitettu!

T:yks käyttäjä kans,joka aikanaan värianalyysissä käynyt;)

Vierailija
7/9 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on punapigmenttiä hiuksissa, mutta myös ihon pohjasävy on punertava, siksi keltaiseen taitettu värisävy (joita useimmat nykyään ovat) ei sovi, vaan tarvitsen viileän, pinkkiin taitetun sävyn. Myös punertavahiuksinen voi olla värianalyysissä viileä, itsekin olen (pehmeä kesä).

Vierailija
8/9 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns lämpimät hiukset. Ihoni kellertävä perussävyltään. Jotkin keltaiset meikkivoiteet saa näyttämään todella keltaiselta kokonaisuudessaan.

Vierailija
9/9 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin Stockmannilla on ehkä Macin meikkivoiteista aika iso valikoima? Niissä on jaoteltu kylmiin, lämpimiin ja neutraaleihin sävyihin tummuusasteiden lisäksi, joten ehkä helpommin löytyy oma sävy.

Lisäksi vielä vinkkinä, että kun kokeilee meikkovoidetta kasvoihin, niin kannattaa käydä katsomassa sitä vielä ulkona luonnonvalossakin, joskus kaupan valaistus voi olla sellainen, että se, mikä kaupassa näyttää vielä hyvältä, onkin kotona ihan väärä. Ja samoin jotkut voiteet tummuvat hieman iholla ollessaan, joten senkin takia kannattaa odotella jonkin aikaa, ennen kuin tekee valintansa.