G: Mitä ruokapöydällä juuri tällä hetkellä?
Meillä kynttilämaljassa, vaasissa edelleen virpomisoksat ja kulhossa suklaamunia.
Kommentit (39)
keittiönpöydällä on muropaketti ja puinen leikkuulauta
ruokahuoneessa on pöytäliina ja tabletit kynttilänjalka, pääsiäisruoho ja -koristeita
- ompelukone
- ompelutarvikkeita vino pino
- laskumappi
- kukkia vaasissa
- lasinen jalallinen tarjotin, jonka päällä tuikkuja Kivi-kipoissa
- pahvilaatikollinen lapsen ruokia
- banaaneja
- vesikarahvi
- oranssi kaitaliina
- työkalupakki, jonka sisällä on mun kaikki sukkapuikot ja virkkuukoukut
eli: täysi kaaos
Pöytäliina, kulho, sakset, kolme vitamiinipurkkia, laastari (käyttämätön), kuitti, mainoskirje, pari avokadoa.
Ja neliskulmainen lautanen jossa kolme pahvimukia joissa kasvaa basilikaa, korianteria ja kirveliä.
- ompelukone X
- ompelutarvikkeita vino pino X
- laskumappi
- kukkia vaasissa X
- lasinen jalallinen tarjotin, jonka päällä tuikkuja Kivi-kipoissa
- pahvilaatikollinen lapsen ruokia
- banaaneja X
- vesikarahvi X
- oranssi kaitaliina X (vaaleanpunainen)
- työkalupakki, jonka sisällä on mun kaikki sukkapuikot ja virkkuukoukut Xeli: täysi kaaos
Ruksasin tuosta sun listasta mitä meiltä löytyy :)
jättikokoinen rairuohoistutus, ruusukimppu vaasissa ja valtava pahvinen pääsiäismuna. Lisäksi yhdet capri-housut, 2 kinder-yllätystä ja yksi maistiais-kertakäyttökuppi jossa askartelutarvikkeiden paloja.
ja kaksi vihreää kivituikkua. Tulisin hulluksi jos ois rojua aina pöydällä.
Päätähtenä kaunis, suuri kimppu värikkäitä pajunoksia. Koristeltiin lasten kanssa ja ihastelen niitä päivittäin :) Ja kulhossa esillä maalaamamme kananmunat.
Plus tämän päivän ilmaisjakelupostit sekä iltapalan jämät näivttymässä, kurkkua ja paprikaa mitä jäi jäljelle. Käyn kohta napsimassa :)
kolme maitomukia ja kaksi voileipää lautasilla. Pinkki sukka?
Kiitti, oli hauska kuulla, että jollakin voi olla samanlainen käsittämätön kuorma pöydän päällä!
Ompelukoneet ja sukkapuikot
rairuohot ja lettuiltapalan rippeet :)
suklaamunia, iittalan jar's purkki täynnä m&m's -karkkeja ja 2 foliovuokaa joissa rairuohoa.
suklaamunia, iittalan jar's purkki täynnä m&m's -karkkeja ja 2 foliovuokaa joissa rairuohoa.
myös.
mariskoolia, joissa suklaata ja keksejä. Leikkuulauta ja veitsi ja ananaksen rippeitä siinä. Niin ja oisko kirja myös.
Mä olen ihan neuroottinen siitä että pöydille ja tasoille ei saa kertyä rojua, keittiönpöytä on ruokailuhetkiä lukuunottamatta aina tyhjä paitsi silloin kun olen ostanut kukkia.
-Ghost-kynttelikkö
-kimppu neilikoita maljakossa
-lapsen peli ja leluja, paperia ja kynä
-4 tablettia
-2 lehteä
-vesikannu, tarjotin, 2 mukia, lautanen, teepannu+alunen
-suklaata
-nenäliinoja
Joo, siivouspäivä lähestyy :D
olohuoneen ruokapöydällä koristeena mariskoolissa lasten maalamia pääsiäsimunia + rairuoho+ keltaisen kynttilät
Ikean muoviliinako olisi parempi? Tai pari kaljapulloa ja tupakka aski?
läppäri, tenttikirjat, lapsen koekirjat, tussit, piirustuspapereita, rairuohot, lapsen kännykkä, sanomalehtiä.