Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koskettaako teitä tuo Mike Monroen itkuinen kuolleelle bändikaverille omistettu biisi?

Vierailija
14.02.2012 |

Vuosi on 1985 ja Mike Monroe on tosi liikuttunut tuossa ja itkee. Biisi omistettu auto-onnettomuudessa kuolleelle bändikaverilleen:

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän koskettaa afrikan-sarven heimopäälliköiden poppamies taidot.

Vierailija
2/20 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tulee kylmät väreet. Todella tunteellinen hetki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Razzlen kuolema oli iso juttu. Hanoi Rocks kuoli samalla. Mä vihaan vieläkin Mötley Grueta.

Vierailija
4/20 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Razzle, oikealta nimeltään Nicholas Dingley (2. joulukuuta 1960 – 9. joulukuuta 1984) oli suomalaisen rockyhtye Hanoi Rocksin englantilainen rumpali. Hän aloitti soittamisen Sex Pistolsin innoittamana Coventryssä 1977 ja liittyi Hanoi Rocksiin 1982.

Razzle kuoli auto-onnettomuudessa Los Angelesissa kesken Hanoi Rocksin ensimmäisen Yhdysvaltain -kiertueen. Razzlea kyyditsi turmahetkellä humalassa ollut Mötley Crüe -yhtyeen laulaja Vince Neil

Vierailija
5/20 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen alussa oli tämä Hanoin keikka, jolla rumpalina oli se Clashissakin soittanut tyyppi. Ne olivat haikeita aikoja.

Vierailija
6/20 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän se silloin aikanaan kosketti, eipä juuri enää nykyään. Pitäisikö..?

Vierailija
7/20 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Razzlen kuolema oli iso juttu. Hanoi Rocks kuoli samalla. Mä vihaan vieläkin Mötley Grueta.

Eikös Vince Neil ollut syypää koko onnettomuuteen? Sano jos olen väärässä, mutta minusta ainoastaan Vince ja Razzle lähtivät viinanhakumatkalle ja paluumatkalla auto suistui vastaantulevien kaistalle. Vince Neil oli kuski.

Miksi sinä tunnet vihaa koko yhtyettä kohtaan? Samanlaisia pörisijöitä molempien bändien kundit oli silloin (ja osa on kai edelleen). Ellen väärin muista, niin sekä Razzle että Vince olivat kännissä/sekaisin jo ennenkuin edes lähtivät minnekään, näin muistan lukeneeni.

Mutta vastauksena ap:n kysymykseen, niin kyllä mulle tulee jonkinmoiset kylmät väreet aina kun tuon kuulee. Oli kuitenkin iso juttu aikoinaan.

Vierailija
8/20 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos bändi julkaisee tommosen jälkeen levyn nimeltä Music to Crash Your Car To, jonkun ois pitäny bändissä tajuta jotain. Paska bändi.

Vierailija
9/20 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä toi kovin itkuiselta vaikuttanut, tosin ei noi muutkaan bändin jäsenet kovin iloiselta näyttäneet.

Vierailija
10/20 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljin pitkääääääään "Razzle In Memoriam"-paidassa sen kuoleman jälkeen... :) Teinitunteet nousee pintaan.

Vierailija
11/20 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi parhaimmista biiseistä nuoruusvuosiltani ja tuo paljon hyviä muistoja.

Vierailija
12/20 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa, en tuu ikinä antamaan Neilille anteeks :D Ja vieläpä kun Neil ei oppinut koko tapauksesta mitään, samanlaista on tapahtunut useammankin kerran.

Mulle Million Miles Away on todella tärkeä kappale, yksi parhaista. Mua itkettää tosi paljon Razzlen kuolema, oli niin tärkeä henkilö koko bändille, Michaelille ja myös mulle.

Vierailija
13/20 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanoi Rocks kuoli samalla kuin Razzle, eikä siitä koskaan tullut yhtä suurta kuin olisi pitänyt. Juuri lentoon lähtevä ura katkesi Kaliforniaan, kännisen Vincen kolariin. Itse olen katkera myös tämän takia, ei siinä paljon auta, että sitä lyhyen ajan Hanoi Rocksia fanittavat niin Guns n Roses kuin Aerosmith, ja bändin nimi tunnetaan kautta maailman. Tuo oli Suomessa jäähyväiskeikka, hommaa ei pystynyt enää jatkamaan ilman Razzlea, bändi oli täydellinen kokonaisuus, ja into loppui. Ilman Razzlen kuolemaa Hanoi Rocks olisi ollut yksi maailman menestyneimmistä bändeistä.

Hanoit eivät kyllä ole koskaan ole olleet yhtä sekaisin (edes Andy) kuin Mötley Cruen jätkät, siinä bändin muistelmakirjassakin kundit kertovat olleensa niin sekaisin, että kun telkkarissa näytettiin Vinceä oikeudessa, muut ihmettelivät, että miksi Vince on telkkarissa....Hanoit kuitenkin halusivat elää bändillään ja tehdä töitä, toisin kuin tuo narkkarilauma.

Million miles away on upea biisi, ja tuo konsertti oli niin surullinen ja kaunis. Mikellä oli syytäkin itkeä, hyvä ystävä kuollut ja kaikki muuttunut hetkessä.

Vierailija
14/20 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Mike fani ja Hanoi rocks fani koskettaa ja paljon! Aivan ihana biisi ja tunnelma tossa on tosi herkkä.

Vierailija
15/20 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Razzle olisi itse ajanut jos Vince olisi kieltäytynyt. Tilanne olisi voinnut mennä toisin päin.

Vierailija
16/20 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senkö takia kirjoitat yhtyeen nimenkin väärin?

Vierailija
17/20 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Senkö takia kirjoitat yhtyeen nimenkin väärin?

Ei, vaan muuten vaan

Vierailija
18/20 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toden totta, herkistää kyyneliin.

Vierailija
19/20 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastatteluissa taisi Nasty tai Yaffa sanoa että niillä oli jalka jo kytkimellä ennen Razlen kuolemaa, se oli vain viimeinen niitti.

Vierailija
20/20 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos Razzle olisi halvaantunut ja joutunut pyörätuoliin, eikä kuollut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä