Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
siriseekö teidän jääkaappi???
10.03.2012 |
aaargh!meillä kuuluu jääkaapin takaa sellainen pieni vittumainen sirinä aina kun se kompressori on käynnissä.
hajoaakohan tuo nyt, vai kuuluuko asiaan? ostin näet käytetyn...
Kommentit (2)
tasapainossakin on.
vaan aina, kun kompressosi on päällä, se pitää sellaista pientä hiljaista, mutta kuitenkin muutaman metrin päähän kuuluvaa sirinää. otin kaapin syvennyksestä ulos, ja kyllä se kompurasta kuuluu.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ja saako kaappi tarpeeksi korvausilmaa?