Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko mieluummin 150 cm vai 180 cm?

Vierailija
14.02.2012 |

Perustella saa. :) Laita myös oma pituutesi!

Oma vastaukseni: 150 cm, varmaan ihan siksi, koska on huomattavasti lähempänä tämän hetkistä pituuttani ja olen oppinut pitämään lyhyydestäni. :) Ja oma pituus oli 157 cm.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se, että pitkät naiset on näyttäviä, jos vaan osaavat kantaa itsensä :) Mun mies on 200cm ja mä 176cm. Ei olis kuulemma alle 175cm naista halunnukaa ;D

Mulle kiitos 150 cm, se ois sitten 7 senttiä miinusta nykyisestä. Hyvin pärjäisin ja korkkareilla oisin vain vähän pitempi kuin nyt ilman :)

Vierailija
22/43 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo valmiiksi tän pitunen. Voisin maksimissaan olla 10cm pidempi, enenmpää en edes haluais! Musta on kiva olla lyhyt ja siro. Yleensä jos on enemmän pitutta, on myös enemmän leveyttä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisella ihmisellä. Joten 180 cm ehdottomasti.

Vierailija
24/43 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kamala olla noin pitkä, hui!

Itse olen 162cm.

Vierailija
25/43 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 176 cm pitkä joten aika usein olen tuossa 180 cm pituudessa ja enemmänkin koska pidän usein korkeita korkoja.

Vierailija
26/43 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alle 180 cm ja mielestäni ihan normaalipituinen. Muutama lisäsentti ei tekisi pahaa. Nuoret kasvavat nykyään yhä pidemmiksi. Ulkomailla näkee sitten lyhyempiä ihmisiä paljonkin. Tästä pituudesta on etenkin yksin matkustaessa se etu, että miehet eivät uskalla tungetella, vaikka olenkin skandinaavinen ulkonäöltäni.

-vastaaja nro 4-

että niin moni haluaisi olla 180 cm mieluummin. Siis eikö se ole jo todella pitkä pituus naiselle? Tunnen muutaman ja tuntuu, että miehet hieman pelkäävät heitä? Yhdellä heistä on kuitenkin paljon miehiä, hän on iloinen ja ulospäinsuuntautunut ja aina mukana menossa. :) Ja nätti on myös, vaikkei olekaan mikään mallilaiha.

150 cm siro tuttuni taas tuntuisi kelpaavan jokaiselle kaksilahkeiselle. Vaikka on mielestäni luonteeltaan aivan kamala ja ei muuten edes mikään erityisen kaunis (makuasioita toki. Laittautuu kyllä aina huolella.

Ehkä maailma on muuttunut ja naiset todella haluavat olla pitkiä... Tiedä sitten :)

t. lyhyehkö läski

Vierailija
27/43 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää tosiaan siltä, että ha?utaan se pituus, joka on lähinnä omaa. Ihan tervettä vissiin. :)

Monesti pitkille/lyhyille syntyy illuusio, että miehet pitävät juuri hänen pituisistaan, kun ovat saaneet muutamat kehut pokailevilta känni-ääliöltä tai omalta mieheltä :D

Vierailija
28/43 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 173 ja ei haittaisi olla pidempikin. Ei tästä pituudesta mitään haittaa ole koskaan ollut. päinvastoin ylettää tavarat korkealta eikä tarvitse kiipeillä jakkaroille :)

Vierailija
29/43 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei valittamista! Kyllä tästä pienikokoisuudesta on tullut niin olennainen osa identiteettiäni - ja positiivisella tavalla -, että enpä lähtisi inkvisaattorille pidennettäväksi. Tosin joskus murkkuna olin sitä mieltä, että 163 senttiä olisi naisihmisen ideaalipituus. :)

Vierailija
30/43 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten olisin mieluummin 150 cm ja käyttäisin korkokenkiä, kuin 180 cm (enkä kehtaisi käyttää korkokenkiä...).

Vierailija
31/43 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan pidä 180cm naista naisellisena...

Vierailija
32/43 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta pienet naiset on tosi söpöjä. Pitkät taas näyttäviä, mutta omaan tyyliini sopisi paremmin olla pieni ja söpö. Olen 165 cm pitkä eli aika keskimittainen.

Vierailija
33/43 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti olisin miestäni sopivasti lyhyempi.

Oikeasti olen aamuisin 172cm, iltaisin 170cm.

Vierailija
34/43 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 160cm pitkä enkä voisi kuvitella elämääni pitkänä. Olen tyytyväinen kokooni mutta pistäisi pahakseni vaikka olisin lyhyempikin. Mieheni on 172cm pitkä joten ihan kiva pysyä häntä lyhempänä.

Vierailija
35/43 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä mulla ole mitään tarvetta mollata 150 cm. Kiva kun ollaan niin erilaisia sekä fyysisesti että psyykkisesti.

Vierailija
36/43 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nyt 160cm enkä vaan mitenkään näe itseäni aikuisen miehen kokoisena naisena...mielummin olisin vaikka pikkuruinen ja söpö :D

Vierailija
37/43 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 165, ja olen aina mieltänyt itseni aika lyhyeksi ja pieneksi, siihen mielikuvaan 150 cm sopisi ihan hyvin.

Vierailija
38/43 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän 150-senttinen saa syödä paljon mitään lihomatta!

Vierailija
39/43 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä alle 155-sentin pituus on jo vähän kuin vamma aikuisella ihmisellä. Joten 180 cm ehdottomasti.

Olen 154 pitkä ja en ole kyllä kokenut tätä vammaksi tai edes vajeeksi. Aika harvoin lyhyydestä on mitään haittaa, yletän baaritiskille ja pankkiautomaatille :) Kaupassa joudun joskus pyytämään apua kun haluan ylähyllyltä jotain. Aika harva nainen kai on niin pitkä, että ylettäisi aina kaikkialle.

Eipä tulisi itselle mieleen nimitellä toisten ihan normaaleja ominaisuuksia vammaksi. En haluaisi itse olla pitkä, mutta ei se nyt mikään vika tai vajekaan ihmisessä ole.

Vierailija
40/43 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt 166. Tämä on hyvä pituus, mutta jos noista kahdesta pitäisi valita, niin ehdottomasti tuo 150-senttinen.

Mulle 180-senttinen on liian pitkä. Mä tykkään enemmän olla pieni, kuin noin iso. Tuntisin oloni jättiläiseksi ja jotenkin kolsoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme