Kyllä on huutiksen alkuperäinen tarkoitus mennyttä!
Mua jotenkin niin raivostuttaa tuo huutonetin nykyinen meno. Ostetaan/hamstrataan halvalla ja ahneena pyydetään minimis kaksi kertaa enemmän. Nyt myynnissä Elloksesta lounas-alella tilattuja Tickettejä pilvinpimein.
Joo pakkohan ei ole ostaa (enkä osta) mutta mitä vaan etsit niin suurin osa osumista on "uusia". Itselle lounas-alen haalari tuli maksamaan 55€ ja huutiksessa pyydetään 135€. Yhdestä nettikaupasta tilasin 50€:lla yhdeksän vaatetta. Huutiksessa joku myynyt neljä samaista vaatetta 100e:lla. Juu en ole kateellinen. Voisin laittaa samat kamppeet myyntiin ja saada voittoa mutta en julkee. Eikä toki ole tarvekkaan. Mielestäni tuollainen toiminta on erittäin härskiä! Loppuu pian koko huutiksen käyttö.
Kommentit (23)
kyllä se on alusta alkaen ollut nettihuutokauppa mille tahansa tavaralle, ei vain vanhalle ja käytetylle.
Ja jos minulle vaihtoehtona on maksaa haalarista 100 e huutiksesta ostettuna tai ajaa 70 km suuntaansa, maksaa 55 e ja palata kotiin, niin rahana tuo huutiskauppa tulee edullisemmaksi.
sekin on ihan ok, että myydään vanhaa tavaraa voitolla. Mutta kuten sanoin, minua ripoo se, että ostetaan alesta kassi tolkulla vaatetta ja laitetaan huutikseen. JOs niitä uusia vaatteita olisi listalla muutama ja myynnissä olisi myös vanhaa tavaraa niin sekin on ok.
Ja saako siellä myydä esim. itsetehtyjä pipoja vai onko se kiellettyä? Tai käyttämättömiä kestovaippoja?
Huutiksen säännöissä ei missään kielletä myymästä esim. käyttämättömiä nappeja kilotolkulla, mutta nähtävästi sinulla on omat sääntösi sille, saako nappeja myydä kerralla 100 g enempää ja miten tulee todistaa, että ne ovat itselle tarpeettomia.
sekin on ihan ok, että myydään vanhaa tavaraa voitolla. Mutta kuten sanoin, minua ripoo se, että ostetaan alesta kassi tolkulla vaatetta ja laitetaan huutikseen. JOs niitä uusia vaatteita olisi listalla muutama ja myynnissä olisi myös vanhaa tavaraa niin sekin on ok.