Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään tuli 1. äitiyspäiväraha tilille, 400 vuokraan, 400 säästötilille, loput 370

Vierailija
14.02.2012 |

jätin käyttötilille ja maksoin yhden päivystyslaskun. Seuraavat päivärahat on tottakai vielä pienempiä ja vähän surettaa kun ei jää säästöön enää noin "paljon". Vuokra maksetaan miehen kanssa puoliksi, maksoin tällä kertaa himpun verran enemmän kun viime kuussa miehelle jäi isompi osa kun mulla ei ollut viime kuussa tuloja ollenkaan.

Aika säälittäviä summia kyllä joo vaikka oon ollut työelämässä jo viisi vuotta ja tämä eka lapsi :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätin käyttötilille ja maksoin yhden päivystyslaskun. Seuraavat päivärahat on tottakai vielä pienempiä ja vähän surettaa kun ei jää säästöön enää noin "paljon". Vuokra maksetaan miehen kanssa puoliksi, maksoin tällä kertaa himpun verran enemmän kun viime kuussa miehelle jäi isompi osa kun mulla ei ollut viime kuussa tuloja ollenkaan. Aika säälittäviä summia kyllä joo vaikka oon ollut työelämässä jo viisi vuotta ja tämä eka lapsi :D

lapsen synnyttyä saat lapsilisänkin...

Vierailija
2/6 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee sinappikoneet yhteiskunnalle kalliiksi....ei tarvis eurollakaan tukea tätä vapaaehtoistoimintaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

400 vuokraan ja 40€ ruokaan. Sitten pitää vielä laskut maksaa ym.. Onneksi tulee lapsinlisä 210€ tai mitä se on nykyisin.

Vierailija
4/6 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

400 vuokraan ja 40€ ruokaan. Sitten pitää vielä laskut maksaa ym.. Onneksi tulee lapsinlisä 210€ tai mitä se on nykyisin.

Vierailija
5/6 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla ei mene sit rahaa ruokaan, sähköön, vauvahankintoihin ???? lapsen synnyttyä saat lapsilisänkin...

No siis toi 370 euroa josta olen jo maksanut yhden laskun, on tarkoitettu juurikin noille mainitsemillesi asioille :) Toki tuo summa sitten vastaavasti tulee pienenemään, mutta lapsilisähän tuohon sit tulee "lisäksi".

Asumistukea ei saada, miehellä liian kova 1300€ bruttopalkka ;)

ap

Vierailija
6/6 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei sitä asumistukea "kovilla" palkoilla saa. Kiva maksaa kaikki itse suuresta palkasta, kun joku saa melkeen saman jostain muualta...