no eipä ole ketään ,kelle toivotella hyvää ystävänpäivää
miehelle sanoin, ja lapsille. Facebookissa kaikki toivottelee. Itse en viitsi laittaa, jos ei siihen kukaan reagoi. Yli sata "kaveriani" eivät ole ystäviäni.
Niin, että hyvää ystävänpäivää sitten teille kaikille, jotka olette samassa jamassa :)
Kommentit (7)
Juuri meinasinkin vastata, että voit toivottaa mulle! :)
Hyvää ystävänpäivää myös itsellesi!
miksei sulla ole sitten oikeita ystäviä`? Ystävyyssuhteita pitää itse luoda. ja vaalia.
miksei sulla ole sitten oikeita ystäviä`? Ystävyyssuhteita pitää itse luoda. ja vaalia.
Älä ap välitä näistä!
Niin luulen että sisäsyntyistä tuo ystävyyden vaaliminen ja sankat ystävät. Joillekin riittää se yksikin tai pari. Niin ja ei ainakaan mun äidilläni juuri ole koskaan ollut kuin 1 ystävä kerrallaan ja loput sukulaisia.
t:2
vuosien varrella. Perustarina, rakastuin, jämähdin kotiin, kieltäydyin aina kun kutsuttiin, tein pari mukulaa ja olen saamaton.
ap
Ainoat kenelle (mieheni ja lasteni lisäksi) toivotin ystävänpäivää on vanhempani ja siskoni. Eipä niitä muita sitten olekaan kenelle toivottaa. Vähän masentaa fb:tä katsella, mutta mitä sitä murehtimaan... Ei se sillä miksikään muutu.
Mulla on fb:ssa "ystäviä" reilu 60 ja niistä alle kymmenen kanssa olen oikeasti joskus tekemisissä. Sukulaisia lähinnä nuokin.
vuosien varrella. Perustarina, rakastuin, jämähdin kotiin, kieltäydyin aina kun kutsuttiin, tein pari mukulaa ja olen saamaton.
ap
:/
mutta eikö perhe ole niitä todellisia ystäviä? =)
en mäkään faceen mitään laita kun ei siihen kommentoida tai tykätä ja mulla puolet vähempi ystäviä. Hyvää ystävänpäivää sinulle myös!!