Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin teillä on näyttänyt raskaustesti plussaa? Joko heti kk alkamispäivänä?

Vierailija
14.02.2012 |

Torstaina tai perjantaina pitäisi kuukautisten alkaa ja ajattelin testata perjantaina,kai silloin jo plussa näkyy jos on näkyäkseen?

Tuntuu kyllä ihan siltä että menkat alkaa justiinsa :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu hedelmöitysajankohdasta. Eka raskauteni näkyi heti sinä päivänä kun kuukautiset olis pitäny alkaa, toinen vasta neljä-viisi päivää myöhemmin. Raskaustesti oli siis ensin nega ja 4-5 pv myöhemmin postitiivinen. Hedelmöitys oli siis tapahtunut luultua myöhemmin.

Vierailija
2/8 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmosesta taas näytti tosi vaalean plussan noin viikko siitä kun olisi pitänyt alkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt viimeksi oli olo, että menkat alkaa justiinsa, mutta ei vaan alkaneet. Ei ollut yhtään raskaana oleva olo. Tein kuitenkin raskaustestin, kun menkat olivat 3 päivää myöhässä, vahva plussa tuli testiin saman tien.

Mutta. Nyt tuhruttelee, rv 5+2, kesken taitaa mennä :(

Vierailija
4/8 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkynyt. Ja mullakin on plussatessa ollut _aina_ se olo, että just alkaa menkat!

Vierailija
5/8 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaation tunnistin selvästi ja siitä on perjantaina 15 päivää aikaa,saas nähdä miten käy :) ap

Vierailija
6/8 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teillä ollut tissit arat/kipeät ennen plussaamista? Muistelen että ekassa raskaudessa oli,mutta nyt ei ole kyllä YHTÄÄN minkäänlaista arkuutta..sekin saa miettimään että tuskinpa raskaana olen.ap

7/8 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen odottanut aina 2-3 päivää että kuukautiset on myöhässä ja sitten olen tehnyt vasta testin.

Vierailija
8/8 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

herkillä testeillä. Säännöllinen n. 31 pv kierto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan