Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna olisi synttäribileet ja nyt nousi kuume :(

Vierailija
02.03.2012 |

En ole ollut sairas vuosiin, ja nyt sitten tulin kipeäks. Huomenna olisi tarkoitus juhlia 30 v päiviä, tavanomaisesta suuremalla porukalla. Vieraita on tulossa n 60, tilat, pitapalvelut ja ohjelmat varattu yms.... Ja itsellä nousi yöllä 38,5 kuume.Buranalla jaksaa olla pytyssä hetken. Mitähän tässä tekisi? Tiedän, että jotkut vierasta ovat joutuneet sumpimaan työvuoroja, lasten vahteja ja majoituspaikkoja juhlia varten, eli eivät reimuista kijluisi, jos sasisivat näin lyhyellä varoajalla juhlat peruttu ilmoituksen. Juhlapaikka/ ja pitopalvelu laskuttavat täys määräisenä jos nyt peruutan ( tarkistin , ovat alkaneet jo tekemään tarjottavia, lukee sopimuksessa että sitova) eli tulisi ainakin 800 e lasku tyhjästä. Esiintyjistä en tiedä.

Mutta mitä vierraat tykkää jos olen itse ihan tööt ja mahdollisesti tartuttajana siellä ?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ne vieraat välittävät vaikka sairaana menetkin.

Sinulle se vain kurja on:(

Vierailija
2/5 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luulisi sympatiaa heruvan vierailta sinulle!:) Mahatauti olisi miettimisen paikka erikseen...

Kivoja juhlia ja jaksamista!:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon ja huomennakin niin pitkään kuin pystyt. Tuurilla kuume voi mennä ohi päivässäkin..

Mutta eiköhän vieraasi ymmärrä, jos otat huomenna vähän rauhallisemmin. Buranaa nassuun vaan sitten.

Hyviä juhlia kaikesta huolimatta!

Vierailija
4/5 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsatautia tai inflenssaa tämä ei onneksi näytä olevan. Joten en ryhdy julia perumaan.

Vierailija
5/5 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jouduin pienessä kuumessa (tauti iski päälle edeltävänä yönä) osallistumaan isovanhemman 90 v.juhliin. Tästä seurasi muutaman päivän päästä flunssa. Sitten paranin muutamaksi päiväksi, kunnes tuli uusi tilaisuus: hautajaiset. Kuume nousi ja olen taas kipeänä. (oli pakko osallistua, en voinut sanoa, että tulen sitten myöhemmin käymään....)

Kuume ei nouse tyhjästä ja sairaus on tulossa päälle, parantele kun voit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi