Millaista on olla pienirintainen?
Kommentit (47)
mulla on aina ollut ihan olemattomat rinnat, hädin tuskin AA. Ei edes raskauden ja imetyksen aikana kasvanut yhtään suuremmaksi. Olen kärsinyt teinistä asti tästä rinnattomuudesta, koulussa kiusattiin ja siitä jäi trauma, joka edelleen häiritsee. Rinnattomuus on aiheuttanut mulle seksuaalisia estoja, häpeän itseäni. En käy uimahallissa enkä milloinkaan osallistu saunailtoihin tms. tilaisuuksiin, missä pitäisi riisuutua muiden läsnäollessa. Olen todella monta kertaa miettinyt silikoneja, mutta terveysriskien vuoksi en uskalla niitä laittaa.
Sympatiat sinulle. Eikös ole kuitenkin hienoa että olet pystynyt rinnoillasi ruokkimaan vauvan, eli ne ovat hoitaneet tehtävänsä koosta riippumatta? Tavallaan ymmärrän että haluaisit silikonit, enkä näe siinä muuta terveysongelmaa kuin sen, ettei imetys varmaan enää sen jälkeen onnistu. Luulisi, ettei viallisia implannteja enää tuon kohun jälkeen ole käytössä.
Olen itsekin hieman estoinen seksissä, muttei se johdu rinnoista. Olen kyllä oppinut rentoutumaan paljon paremmin näiden 6v. aikana aviomieheni kanssa, kun hän on niin turvallinen ja hyväksyvä kumppani. Seksi on muuttunut koko ajan paremmaksi ja varmaan muuttuu vielä kunhan lapset kasvaa ja saamme enemmän yksityisyyttä....
Itse haluan olla pienten rintojeni kanssa "pioneerina" julkisissa saunoissa, rannoilla jne ilman topattuja bikineitä. Haluan näyttää että pienet rinnat on myös kauniit, eikä mun tarvitse yrittää suurentaa niitä. Toki joskus käytän toppauksia, jos joku juhlavaate on sen mallinen, ettei näytä hyvältä ilman. Yleensä kuitenkin kuljen ihan ilman toppauksia, enkä edes ajattele ettei tuossa etumuksessa juuri mitään rintoja edes näy.
44
lapsen äitinä tajunnut miten kauniit a-kupin rinnat minulla on. Ennen lapsia kärsin, enkä uskonut miestenkään ihailuja.
On a-kupinnrinnat ja ennen olivat kauniinmuotoiset ja kiinteät sellaiset. Nyt kahden raskauden ja imetyksen jälkeen melko tyhjäntuntuiset ja näköiset lerput. Rinnat eivät ole enenkään olleet niin olennainen osa itsetuntoani, ettei tuo ole niin suuri menetys. Muuten olen hoikka ja nätti nainen, eikä raskausarpiakaan tullut yhtään.
Ne eivät välttämättä täytä edes A-kuppia kunnolla. Tämä on sikäli hankalaa, että olen urheilija ja minulla on leveyttä rintakehässä, joten ympärysmitaltaan pienet liivit eivät minulle vain mahdu. Aika vaikea löytää kokoa AA85. Ja jos löytyykin muuten sopiva koko, ovat kupit kuitenkin liian lähellä toisiaan eli rintani eivät niihin mahdu sivuttaissuunnassa.
Käytänkin lähinnä erilaisia urheiluliivin tyyppisiä liivejä. Mutta urheilun ansiosta rintani ovat yllättäen kolmenkin lapsen jälkeen kauniit: ne kiinnittyvät kauniisti rintakehään ja näyttävät edestäpäin paljon suuremmilta kuin oikeasti ovat, koska ne ovat laajalla alueella. Ne eivät roiku ja näyttävät täyteläisiltä.
n39
b-kupin rinnat ole mielestäni pienet vaan ihan normaalit. Itsellä oli ennen lapsia c-kuppi ja nyt b-kuppi. Ihan tyytyväinen olen vaikka vähän roikkuvatkin..
on pieni c-kuppi joihin olin tyytyväinen, ennen kuin muutamat tapailemani "miehet" (olimme parikymppisiä) alkoivat vittuilemaan niistä, sen jälkeen minulla on ollut niistä kompleksi mutta koska naama ja muu vartalo on kai ihan ok niin olen alkanut tottua pieniin rintoihin jälleen. Vähän isommat olis kuitenkin kivat.Pitää vain valita mies, joka ei ole isojen rintojen perään, vaikka niitä onkin harvemmassa.
Sympatiat sinulle. Eikös ole kuitenkin hienoa että olet pystynyt rinnoillasi ruokkimaan vauvan, eli ne ovat hoitaneet tehtävänsä koosta riippumatta? Tavallaan ymmärrän että haluaisit silikonit, enkä näe siinä muuta terveysongelmaa kuin sen, ettei imetys varmaan enää sen jälkeen onnistu. Luulisi, ettei viallisia implannteja enää tuon kohun jälkeen ole käytössä.
Olen itsekin hieman estoinen seksissä, muttei se johdu rinnoista. Olen kyllä oppinut rentoutumaan paljon paremmin näiden 6v. aikana aviomieheni kanssa, kun hän on niin turvallinen ja hyväksyvä kumppani. Seksi on muuttunut koko ajan paremmaksi ja varmaan muuttuu vielä kunhan lapset kasvaa ja saamme enemmän yksityisyyttä....
Itse haluan olla pienten rintojeni kanssa "pioneerina" julkisissa saunoissa, rannoilla jne ilman topattuja bikineitä. Haluan näyttää että pienet rinnat on myös kauniit, eikä mun tarvitse yrittää suurentaa niitä. Toki joskus käytän toppauksia, jos joku juhlavaate on sen mallinen, ettei näytä hyvältä ilman. Yleensä kuitenkin kuljen ihan ilman toppauksia, enkä edes ajattele ettei tuossa etumuksessa juuri mitään rintoja edes näy.
44