Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on olla pienirintainen?

Vierailija
14.02.2012 |

Miten pienet ovat pienet rinnat?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikanaan sellaiset rinnat, jotka ei ihan täyttäneen a-kuppia. Olin niihin tyytyväinen, ne oli kauniit, ilman tukeakin täysin perfekto-muotoiset ja niillä kaikki yläosat näyttivät samalta kuin mallien päällä (mallithan on kaikki ihan lautoja).

Raskauden ja imetyksen jälkeen mun rinnat on nyt D-kokoa ja niissä on kyllä paljon enemmän vaivaa ja sovittelemista vaatteisiin. Vaikka nekään ei roiku, ryhdikkään vaikutelman saaminen yläosiin on isomman työn takana kuin ennen.

Vierailija
2/47 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmista kokemusta, tosin ei ihan ääripäistä vaan A- ja D/E-kupin rinnoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö tuntua jotenkin erilaiselta pienirintaisena vai?

Vierailija
4/47 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alipainoisena olin 70A ja nykyään sitten 75E

Vierailija
5/47 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. tyytväinen takaisin pienirintaiseksi palannut

Pitäisikö tuntua jotenkin erilaiselta pienirintaisena vai?

Vierailija
6/47 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetyksen jälkeen jäi A, raskauden ja imetyksen aikana oli D, sitä ennen C.

Mä en käytä paljonkaan rintaliivejä nykyisin, useimmiten pelkkää toppia. Jotenkin paljon mukavampi olo näin.

Vierailija
7/47 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koskaan ollut isoja rintoja. Imetysaikana B mutta normaalisti AA. Rinnat eivät roiku ollenkaan imetysten jälkeenkään ja urheilu on helppoa ilman kalliita urheiluliivejä. Ja geelitäytteillä saa rintoihin enemmän kokoa jos on joku sellainen vaate mihin tarvitsee rintoja.

Vierailija
8/47 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

B-kupin rinnat, nyt imettäessä ehkä C:tä. Nuorempana pidin itseäni lautana, mutta jossain vaiheessa aloin arvostaa kaunismuotoisia, kiinteitä rintojani.

Oikeasti, miten tyhmä sitä oli nuorena! Olin paljon hoikempi, mutta silti pidin itseäni LÄSKINÄ, herranjumala! Mulla on nyt BMI n. 22-23, ja parikymppisenä se on ollut ehkä max 20.

Käytin kyllä lievästi topattuja liivejä, koska oon tosi lanteikas - onneksi myös harteikas - ja mielestäni pieni toppaus tasapainottaa vartaloni mittasuhteita.

Kun rinnat kasvoivat vauvan saatuani suuremmiksi, mua ahdisti niiden suuri koko. Nyt onneksi ovat hieman pienentyneet (vauva 5 kk), mutta kiinteys taitaa olla enää muisto vain...

Vierailija
9/47 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on a ja koen olevani pienirintainen. Poistattaisin tissit kokonaan jos olisi rahaa, niin turhakkeet ovat.

Vierailija
10/47 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin pienet kuin riipat.

Nuorena aikuisena olin kokoa A, nykyään jo peräti C (keski-ikäisenä kolmen lapsen äitinä).

Hyvä puoli on ainakin se, että rinnat ovat pystyt ja kiinteät imetyksistä huolimatta.

Vierailija
11/47 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa sanoa millaista on kun koskaan en ole ollut....paitsi lapsensa

Vierailija
12/47 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin pienet kuin riipat.

Mulla on pienet riipat. ETtä voi se olla niinkin. :D

Vierailija
13/47 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähty monta kertaa ja jos a-kupit roikkuu ne on tosi pahan näköiset riippanat...pienitissisyys ei tosiaan tarkoita sitä että tissit ei voisi roikkua :D

Vierailija
14/47 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alipainoisena olin 70A ja nykyään sitten 75E

Tissit on kasvanut painon myötä. Ja kaikki kuppikoot koettu a:sta e:hen.

Vierailija
15/47 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koskaan ollut isoja rintoja. Imetysaikana B mutta normaalisti AA. Rinnat eivät roiku ollenkaan imetysten jälkeenkään ja urheilu on helppoa ilman kalliita urheiluliivejä. Ja geelitäytteillä saa rintoihin enemmän kokoa jos on joku sellainen vaate mihin tarvitsee rintoja.

Etenkin silloin, kun vielä urheilin ammatikseni, sain jatkuvasti kuulla kateellisia huokauksia isorintaisemmilta kollegoilta. Todella kätevää, kun pystyy urheilemaan hölskymättä eikä mikään vaate ole kittana rintojen kohdalta.

Joskus nuorempana ehkä kaipasin vähän isompia, mutta nyt olen ikionnellinen, ettei toiveeni toteutunut. Imetyksenkään jälkeen ei tosiaan mikään riipu eikä roiku, eikä ole onneksi kasvanutkaan.

Terveisin,

onnellinen A-kuppilainen

Vierailija
16/47 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin näin liikunnalliselle ihmisille.Lisäksi vaatteet käyvät hyvin, ei hartiakipuja ja rinnat ovat hoitaneet tehtävänsä; kaikkia lapsia olen imettänyt vuoden. Raskausaikoina oli aika isot lollot, mutta onneksi palautuivat A-luokkaan imetysten jälkeen.

Vierailija
17/47 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voi pitää päällä melkeinpä mitä vaan.

isot tissit tekevät heti tätimäisen vaikutuksen, mitä en halua

Vierailija
18/47 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varmaankin kokoa 65A/70AA. Hankalaa on se ettei aina löydä hyviä rintsikoita, ja mielellään kuitenkin niitä käyttäisi. Muuten en tiedä, mitä erikoista pienissä tisseissä olisi. Tykkään niistä sinänsä, että ovat pienestä koosta huolimatta nätin näköiset, ja sopivat mulle koska olen muutenkin pienikokoinen. Vähän kyllä hirvittää, miten niille käy mahdollisten tulevien raskauksien jälkeen.

Vierailija
19/47 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin näin liikunnalliselle ihmisille.Lisäksi vaatteet käyvät hyvin, ei hartiakipuja ja rinnat ovat hoitaneet tehtävänsä; kaikkia lapsia olen imettänyt vuoden. Raskausaikoina oli aika isot lollot, mutta onneksi palautuivat A-luokkaan imetysten jälkeen.

Ja lisäksi plussana on nyt nelikymppisenä ne näyttävät huomattavasti paremmilta kuin monien samanikäisten isorintaisten :-)

Vierailija
20/47 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen TODELLA tyytyväinen. Kahden lapsen imetyksenkin jälkeen rinnat kiinteät, pystyt ja kauniit. Topattua saa tarvittaessa, jotkut vaatteet kun ovat kauniimpia rinnakkaammilla. Mutta siis helpot ja kauniit. Saa nähdä mitä ikä tuo tullessaan, nyt kun olen "vasta" 35 :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän