Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mokasin tyttäreni kanssa ja äsken pyysin anteeksi. Nyt itkettää ja nolottaa..

Vierailija
13.02.2012 |

Aivan v... päivä takana. Kaikki mikä tänään on voinut mennä pieleen on myös mennyt. Olin jo iltapäivällä valmis sänkyyn ja nukkumaan tämän päivän pois ja unholaan ikuisiksi ajoiksi.

Ilta meni jo sitten ok, mitä nyt päivä kummitteli mielessä ja hermo oli kireällä päivän jutuista ja ajattelin Satuhäitä katsoessani ottaa lasillisen punaviiniä.

Olin kaatanut viinin lasiin ja lasi oli lattialla ihan sohvan vieressä kun esiteini tyttäreni lampsi sohvalle potkaisten VAHINGOSSA viinilasini kumoon niin, että yli puolet viinistä oli läikkinä vaalealla kangassohvalla ja loput vaalealla matolla.

Hirmustuin aika totaalisesti..Tiesin kyllä että tytölle kävi vahinko ja itsehän punkkulasiani pidin lattialla mutten vain voinut itselleni mitään kun huusin tytölle, kirosin tätä päivää ja elämääni, ja huusin tytölle taas.

Tyttö tietää nyt mm. sohvamme hinnan sekä sen miten meillä ei muka saa lompsia sohvalle miten sattuu vaan pitää katsoa jalkoihinsa tai on idiootti..Näin siis tytölle suutuspäissäni mesosin..=(((

Isommat (siis tämä tyttö ja isoveljensä) siitä hipsi nukkumaan tytön pyytäessä ensin anteeksi ja pojan kysyessä voivatko auttaa minua jälkien siivoamisessa. En antanutauttaa enkä reagoinut anteeksipyyntöön, sanoin vaan että menkää sänkyyn. Voi helvetti mikä idiootti pitää ihmisen olla! =((

Menin ja pyysin anteeksi, eritoten tytöltä mutta myös pojalta joka ei tähän asiaan liittynyt mitenkään muuten kuin tarjoamalla apua. Sanoin, että sohva on ok, mutta vaikkei olisikaan niin ei haittaa, syy ei ollut tytön vaan täysi vahinko ja itse laitoin lasini lattialle jossa sen paikka ei ole ja josta sitä ei huomaa. Pyysin anteeksi raivoamistani ja asia sovittiin ihan kunnolla.

Vituttaa vaan oma käytökseni ihan hirveästi! Kamala meteli ihanan rakkaan esiteinini vahingolle. Niitä mokia tyttö tulee tekemään seuraavien vuosien aikaan ehkä paljonkin ja jos reagointini tuollaiseen pikkujuttuun oli tämä, niin mikähän se on myöhemmin..=((

Paska paska olo, ihan hirveä, mutta opin itsessäni kyllä asian jota minun pitää miettiä ja työstää.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna itsellesi anteeksi. On tärkeää että lapset oppivat kotona kuinka pyydetään anteeksi. Se siinä..

En kyllä ole koskaan ymmärtänyt miksi lapsiperheissä on vaaleat kangas sohvat? En ikimaailmassa hommaisi sellaisia, kun vahinkojahan sattuu! Meillä on nahkasohvat jotka on helppo putsata.

Vierailija
42/47 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pyytää anteeksi, niin asia on sitten siitä. Ei rangaistuksia, ei kännykän takavarikointia jne., vaikka teon seuraukset olisivat mitä tahansa.

Pelkkä anteeksipyyntö riittää, riittihän se sinullakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikka me mammat täällä vakuutamme, että ei se mitään ja kaikille sattuu, niin tänään sinä menetit tyttäresi. Hän ei enää ikinä voi arvostaa tai kunnioittaa sinua pätkääkään, vaan tulet aina olemaan se äiti, joka syyllisti lapsensa omasta virheestään. Mieti pari kertaa, miltä lapsesta tuntuu. Se tunne ei katoa koskaan ja luultavasti se on asia, joka lapsella on mielessä arkkusi ääressä.

Mokasin niinkuin aloituksessani jo sanoin. Tunsin ja aloitusta kirjottaessani että tämä ei anteeksipyynnöllä parane. Toivoin että olisin saanut täällä synninpäästön tai anteeksipyyntö tytöltä olisi sen minulle antanut. Ei antanut vaan itketti edelleen, ja sinun kirjoituksesi sai minut ymmärtämään miksi..Totta jokainen sanasi.

Ja sinulle joka epäilit, en ollut kännissä. En edes hörppyä ottanut.

t. ap

Voit jättää huomiotta kaikenmaailman provot, jotka haluaa vaan jakaa omaa pahaa oloaan muille. Minun mielestäni ei kannata liikaa itseään soimata. Pyysit anteeksi ja osoitit että kadut sanojasi ja myönsit virheesi, se on tärkeintä. Ei kukaan ole täydellinen, kaikki suuttuu joskus ja valkoinen kangassohva + punaviini on ihan ymmärrettävä syy.

Muistutat minua hieman omasta äidistäni, joka oli maailman ihanin ja sydämmellisin äiti, mutta myös aika temperamenttinen, eli suuttui ja huusi aika helposti jos aihetta annettiin, mutta leppyi myös aika nopeasti ja riidat sovittiin aina. Hän kuoli kun olin 15, ja olen aina muistellut häntä pelkästään hyvällä, vaikka yhteenkin tuli aina joskus otettua.

Olet selvästi tunteellinen ihminen ja siihen kuuluu myös suuttuminen. Lapsesi on varmasti itsekin elämänsä aikana joskus ollut suuttunut ja ymmärtää kyllä mistä oli kyse. Kaikissa normaaleissa perheissä riidellään joskus, oudompaa olisi jos ei koskaan. Voisin kuvitella, että tietyllä tavalla riidat vain vahvistaa suhdetta, kunhan ne sovitaan, ettei mikään jää kytemään.

t: 27v mies

Vierailija
44/47 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tällä palstalla lasi viiniä on dokaamista. Olette te aika epeleitä.

Pyysit anteeksi, asia selvä. Seuraavalla kerralla mietit vähän pidempään ennen raivaria. Kaikkea hyvää. =)

Vierailija
45/47 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos on niin tollo, että panee vinkkulasin lattialle ja joku kävelee sen päälle, haukut lapsen pataluhaksi.

Jos se tiputtaa lasin lattialle ja se särkyy niin lopsitko silloin turpiin, vai?

Ettei sitten saada muutaman viikon tai kuukauden päästä lukea uutisista, kuinka äiti (siis sinä) tappoi miehensä, lapsensa ja itsensä.

Vierailija
46/47 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on voimakkaita tunteita ja voimakas temperamentti, joten hänellä on oikeus suutahtaa, jos asiat eivät mene niin kuin hän tahtoo. Mutta onneksi riittää, että pyytää anteeksi ja kun se vaimokulta tietää, että miehellä on tuollainen luonne, niin riidat vain vahvistavat liittoa. Mitä muutamasta murtuneesta kylkiluusta ja haljenneesta huulesta, kunhan mies pyytää anteeksi sitä, että heitti vaimon lattialle tulistuksissaan.

Vierailija
47/47 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka pitävät tissutelujuomiaan lattialla piilossa häpeävät juomistaan, niiden itsetuoto on huono eikä niillä ole muutenkaan elämä hanskassa.

Näin se vaan menee ja tuli taas todistettua.