Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ettekö te Jeesus-tyypit vois mennä muille foorumeille...

Vierailija
13.02.2012 |

En jaksa lukea noita propaganda-otsikoita JOKA päivä! Jeesuksessa ei sinällään mitään pahaa ole, mutta te kristityt olette rasittavia.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matt 28:

19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen

20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

--Huom. maailman loppuun asti. Eli tämä käsky on kaikille kristityille.

Näyttää maailmassa olevan tosi vähän kristittyjä.

Which is nice.

Vierailija
2/21 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

leviävä uskonto maailmassa. Kristittyjä on tällä hetkellä n 2,1 miljardia eli kolmasosa koko maailman väestöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos määritelmä on tuo ylläoleva, niin _silloin_ kristittyjä on tosi vähän.

Ja kyllä noita pienempiä uskontoja on, jotka leviää nopeammin.

On kyllä muuten totta, että jesseläisyys leviää Afrikassa nopeammin kuin allahilaisuus. Yllätys, yllätys.

Vierailija
4/21 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanan-ja uskonnonvapaus.

Vierailija
5/21 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matt 28:

19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen

20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

----------------------------------

On sellaisia, jotka äitinsä kohdusta saakka ovat avioliittoon kelpaamattomia, on toisia, joista ihmiset ovat tehneet sellaisia, ja on niitä, jotka itse, taivasten valtakunnan tähden, ovat ottaneet osakseen naimattomuuden. Joka voi valita tämän ratkaisun, valitkoon."

--Matt.19:12

Ja kieltämättä jeesuskin sinne suuntaan viittaa:

"Samalla tavoin te nähdessänne tämän tapahtuvan (enteet) tiedätte, että se aika on lähellä, aivan ovella.

30 Totisesti: tämä sukupolvi ei katoa ennen kuin kaikki tämä tapahtuu." -mark.13

myös paavali odotti kaiken tapahtuvan omana aikanan:

“…Ilmoitamme teille, mitä Herra on sanonut: Me elossa olevat, jotka saamme jäädä tänne siihen asti kun Herra tulee, emme ehdi poisnukkuneiden edelle…Meidät, jotka olemme vielä elossa ja täällä jäljellä, temmataan sitten yhdessä heidän kanssaan pilvissä yläilmoihin Herraa vastaan." 1.tess.4

eli huom: ME ELOSSA OLEVAT!

kumpi nyt meistä lukee raamattua kirjaimellisesti ja kumpi tulkitsee höpöjä? jos te uskikset kerran niin uskotte fundamentalistisesti raamatun kohtiin x, niin eikö sitten pitäisi lukea aivan kaikki kohdat samalla metodilla?

Vierailija
6/21 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

soimaako omatuntosi? Koita tutustua Johanneksen evankeliumiin, tule sinäkin mukaan rakkauden lähettiläisten joukkoon :)

Vierailija
7/21 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minen oo yhtäkään aloitusta tehnyt täällä uskoon liittyen!

yhtälainen oikeus heillä on olla kuin sinulla,ateisteilla,poliittisista aiheista tekijöillä,homoja puolustavilla jne.jne. jne.

Vierailija
8/21 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen tulee pyöreä NOLLA vastaajaa. Mutta toisille ei taas ole luotu sitä tilannetajua lainkaan.

Aamen!

Vierailija
9/21 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkää yritä täällä käännyttää joka ikinen päivä muita oman harrastukseni pariin.

Vituttaa tuollainen käännytystyö.

Vierailija
10/21 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut moniakin :) Eikä pelkästään pilkkaa, vaan rukouspyyntöjä! Moni myöskin on halunnut tietää lisää Jeesuksesta.

Vierailija
11/21 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehnyt aloituksia aiheesta, mutta usko kiinnostaa kyllä. Joten ei haittaa yhtään, osallistun keskusteluun mieluusti.

Vierailija
12/21 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osallistun keskusteluun mieluusti.

Vierailija
13/21 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä niistä ei ole mitään haittaa. muslimipatjoista on, ovat puhtaasti kusipäitä täällä ja muualla.

Vierailija
14/21 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

soimaako omatuntosi? Koita tutustua Johanneksen evankeliumiin, tule sinäkin mukaan rakkauden lähettiläisten joukkoon :)

olen tutustunut johanneksen evankeliumiin. Se on hellenistisen ajan runoelmaa, ei jumalan sanaa. kovin on herkkää ja toverillista, antaa turhan lempeän kuvan Raamatun koko sanomasta. Miksi te kristityt tupatatte meille 'syntisille' aina noita raamatun lässynlää-tekstejä, miksi ette ikinä puhu vaikkapa Lootista, jumalan miehestä, joka tarjosi omia tyttäriään raiskattaviksi.. tai jos mennään uuden testamentin puolelle, niin eikös Paavali ilmoittanut aika suorasanaisesti ettei nainen saisi opettaa ...Eli ellet ole mies, on aika raamatun vastaista, että täällä saarnaat evankeliumia.

Vierailija
15/21 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea noita propaganda-otsikoita JOKA päivä! Jeesuksessa ei sinällään mitään pahaa ole, mutta te kristityt olette rasittavia.

MENNÄ JAUHAMAAN .... MUUALLE JUTUJA TYHTÄ TYHYMÄ KYSYMYS. TAITAA JESSE OLLA .....PÄÄ.

Vierailija
16/21 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää kondomeja.

Vierailija
17/21 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ellet ole mies, on aika raamatun vastaista, että täällä saarnaat evankeliumia.

evankeliointi on jokaisen kristityn tehtävä. Mutta siinä olet oikeassa että papin, seurakunnan kaitsijan tulee olla nuhteeton, yhden naisen mies.

Vierailija
18/21 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oppikoon nainen hiljaisuudessa, kaikin puolin alistuvaisena. minä en salli, että vaimo opettaa, enkä että hän vallitsee miestänsä, vaan eläköön hän hiljaisuudessa. sillä aadam luotiin ensin, sitten eeva; eikä aadamia petetty, vaan nainen petettiin ja joutui rikkomukseen. mutta hän on pelastuva lastensynnyttämisen kautta, jos hän pysyy uskossa ja rakkaudessa ja pyhityksessä ynnä siveydessä." 1.tim

missä lukee, että evankeliointi on KAIKKIEN tehtävä? lähetyskäskynkin jeesus antoi vain opetuslapsilleen.

Vierailija
19/21 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matt 28:

----------------------------------

On sellaisia, jotka äitinsä kohdusta saakka ovat avioliittoon kelpaamattomia, on toisia, joista ihmiset ovat tehneet sellaisia, ja on niitä, jotka itse, taivasten valtakunnan tähden, ovat ottaneet osakseen naimattomuuden. Joka voi valita tämän ratkaisun, valitkoon."

--Matt.19:12

Vierailija
20/21 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tyhmyys on nainen, levoton ja yksinkertainen, eikä hän mistään mitään tiedä."

* San. 9:13

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi