Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko yhteydessä sisaruksiisi?

Vierailija
03.01.2025 |

Itse en. Eikä taustalla ole mitään välirikkoa tai muuta vastaavaa syytä. Ehkä jokin opittu malli. Vanhempani eivät myös ole yhteydessä omiin sisaruksiinsa, muuten kuin satunnaisesti.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain. Lämpimät suhteet on sekä 2 vuotta vanhempaan siskoon että 3 vuotta nuorempaan veljeen perheineen.

Harmi, että sinulla ei ole vastaavaa. 

Omista veljes-/sisarussuhteista on ollut paitsi käytännön apua monissa elämän tilanteissa, myös "abstraktimpaa" tukea. 

Vierailija
2/12 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu olen. Meillä on ollut aina hyvät välit kahden pikkusiskon kanssa M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sukupuoliyhteydessä? En todellakaan.

Vierailija
4/12 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juurikaan. Taustalla ei ole välirikkoa vaan ennemminkin vanhempi. Lapsesta saakka olen ollut se, jonka asiat eivät jaksa kiinnostaa ja joka on merkityksettömin. Yritin puhua sisaruksilleni mutta he eivät osoittaneet myötätuntoa. Välien viilentäminen on auttanut vähentämään omaa pahaa oloa asiasta. 

Vierailija
5/12 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen, tärkeä ihminen minulle. Nähdään kun sopii mutta viestit kulkee.

Vierailija
6/12 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä 

Vierailija
7/12 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla opittu malli. Minä olen yhteydessä sisaruksiini ja meillä on ollut aina tärkeää vaalia lämpimiä suhteita joissa autetaan toisia. Mieheni ei taas ole missään tekemisissä neljän sisaruksensa kanssa. Hänen äidillään on aina ollut hankalat välit kaikkiin ihmisiin ja on aiheuttanut lastensa välillekin eripuraa ihan tahallaan. Suosinut toisia ja syrjinyt toisia, puhunut aina pahaa seläntakana ja iloinnut muiden epäonnistumisista. Ihmettelen miksi halusi tehdä niin monta lasta, eipä paljon muuhun elämässään ole kyennytkään. Kumma kyllä miehestäni kasvoi hyvä ja terve ihminen, mutta eipä tosiaan ole enää perheeseensä väleissä. 

Vierailija
8/12 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Meillä ei kummankaan sisarukseni kanssa ole mitään yhteistä, emmekä luonteiltamme sovi yhteen. Molemmat kuppaavat vanhempiamme minkä ehtivät. Toinen taantuu lapseksi käydessään "kotona" ja toinen ei ole koskaan aikuistunutkaan. En jaksa yrittää lähentyä, koska verenpaine nousee jo pelkästä ajatuksesta.

Vierailija
9/12 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvakseltaan. Sisko on rakas, mutta rasittava. Ollaan ihan erilaisia niin persoonina kuin elämäntavaltamme.

10/12 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Ovat mun parhaat kaverit 😍

Vierailija
11/12 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon kanssa monta kertaa viikossa, veljen kanssa silloin tällöin.

Isä ei sisaruksiinsa pitänyt yhteyttä, äiti yhteen siskoonsa aktiivisesti ja kahteen satunnaisemmin.

Vierailija
12/12 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko vähän. Toinen laittoi, Hyvää Joulua, viestin. Toinen ei. Minä lähetin Hyvää Joulua toivottaneelle, Hyvää Uutta Vuotta viestin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme