Veikkauksia, onko Mikael Jungner jörninyt
Kommentit (13)
ero johtuu siitä että Jungnerilta puuttuu ylähuuli! :-D
Siitä ei kyllä tullut käsitystä, että kyseessä olisi varattu mies.
Mikaeli on käyny jörnimässä sitä M. Kusiniinaa.
Kumpihan sen erohakemuksen kävi jättämässä ja haki pois? Joku on pysytellyt julkisuudestakin kauempana. En voi kyllä siitä moittia, vaan se on täysi järkiliikku joka tapauksessa jos elämä myllertää.
Kumpihan sen erohakemuksen kävi jättämässä ja haki pois? Joku on pysytellyt julkisuudestakin kauempana. En voi kyllä siitä moittia, vaan se on täysi järkiliikku joka tapauksessa jos elämä myllertää.
Yhdessä hakivat ja sitten yhdessä kirjeitse sen peruivat pari pv myöhemmin.
on näyttävä nainen. Kaunis vielä vanhalla iälläänkin, eikä ainakaan mistään voi päätellä, että tekokaunis.
Tosi kaunis oli nuorena.
saattavat loukata niitä, jotka tuntevat kyseiset henkilöt. Tosiasioista voi keskustella, ei omista mietteistä, joilla ei ole mitään todellisuuspohjaa.
Hei tämä on av.
Täällä keskustellaan omista mietteistä ja kaikenlaisesta höpönlöpöstä, on sitten todellisuuspohjaa tai ei.
(Tällä en ota kantaa siihen mikä sitten on fiksua ja mikä ei. Kunhan totean.)
saattavat loukata niitä, jotka tuntevat kyseiset henkilöt. Tosiasioista voi keskustella, ei omista mietteistä, joilla ei ole mitään todellisuuspohjaa.
Näytä mulle yksikin keskustelunaihe täällä, joka on varmasti totta.
Luulen, että tapahtumat kantautuvat, siihen maahanmuuttaja naiseen, en muista nimeä, tanssii tähtien kanssa kisassa mukana.
Nää on niin fiksuja ihmisiä, että tää kriisi tulee esiin vasta nyt.
Ovat jo itse puineet asian läpikotaisin,aikoja sitten.
Veikkaukseni kohdistuu nykyiseen valtionvarainministeriin. Se tietäisi junknerin uralle vain nousua. Sopisivat yhteen ja ihan käyttämätönkin taitaa olla. Mikäs siinä.
Luulen, että tapahtumat kantautuvat, siihen maahanmuuttaja naiseen, en muista nimeä, tanssii tähtien kanssa kisassa mukana.
Nää on niin fiksuja ihmisiä, että tää kriisi tulee esiin vasta nyt.
Ovat jo itse puineet asian läpikotaisin,aikoja sitten.