Suomalaisia heitellään mädillä kananmunilla Kreikan lomakohteissa
Kommentit (33)
sillä kaikkihan tietävät että tunnetusti koskaan kreikkalaisissa lomakohteissa et saa kassakoneeseen lyötyä kuittia ostoksista muuta kuin ITSE vaatimalla. Ihan p.....ä koko noiden yhteiskunnan systeemi, kaikki tehdään pimeänä ja valtion virkamiesten liksat ovat päätähuimaavia. EI oo kuulkaa meidän kansanedustajien liksat mitään niihin verrattuna!
Jokainen tekee sitä mitä parhaiten osaa.
eikä yksikään turisti ole asiasta ilmoitellut? Niin, eipä siellä taida tähän aikaan vuodesta turisteja ollakaan.
Kun ajatellaan että Suomessa tiedetään Kreikan velkakriisistä, ihmiset tajuavat jo mihin se siellä toteutuva halpa turismi johtaa, ja SILTI EDELLEEN molopäät matkustavat sinne syömään kolmen euron pitsaa ja pastaa niin kyllä minusta on ihan oikein saada kananmunasta niiden munapäiden. Saisivat vaikka pesismailasta niin tulisi ehkä älliä päähän vähän.
Tää on niin tätä: haukutaan Kreikkaa ylivelkaantumisen takia ja samalla ravataan siellä nauttimassa siitä kun kaikki on niin halpaa.
Mennään siihen halvimpaan pitseriaan tai kaljakuppilaan joka ei taatusti maksa veroja ja sitten kummastellaan kun omat verot nousevat. No totta mooses nousevat, kun valtiolta jää veroeuroja saamatta pilvin pimein.
Kun ajatellaan että Suomessa tiedetään Kreikan velkakriisistä, ihmiset tajuavat jo mihin se siellä toteutuva halpa turismi johtaa, ja SILTI EDELLEEN molopäät matkustavat sinne syömään kolmen euron pitsaa ja pastaa niin kyllä minusta on ihan oikein saada kananmunasta niiden munapäiden. Saisivat vaikka pesismailasta niin tulisi ehkä älliä päähän vähän.
Tää on niin tätä: haukutaan Kreikkaa ylivelkaantumisen takia ja samalla ravataan siellä nauttimassa siitä kun kaikki on niin halpaa.
jos ei haluta enää sinne viedä eurojamme kreikkalaisille yrittäjille kun huonosti kohdellaan. hyödyllistä heille taas.
he eivät ensimmäistä kertaa maansa muinaisessa historiassa ole onnistuneet elämään omien tulojensa mukaan
ja me kaikki av-mammat pakotimme heidän velkaantumaan
No onneksi ovat keksineet että raha sataa taivaalta alas jos polttavat pari rakennusta
Mieluummin lähtisin helmikuussa kuin heinäkuussa. Ateenakin on kesällä aivan hirveän kuuma mutta talvella ihana.
kansalla on varaa antaa munien mennä mätäiseksi
Kreikassa ei vihata suomalaisia, saksalaisia eika ranskalaisia.Kreikkalaiset vihaavat omia politikkojaan.Nama viimetuntien kreikan suomalaisviha puheet ovat vaaria enka ymmarra keta ne palvelee.Ei ainakaan miljoonia perheita jotka Kreikassa saavat elantonsa turismista. Olen asunut Kreikassa 19 vuotta (neljan lapsen aiti) eika kertaakaan ole tapahtunut tallaista.saali etta jotkut haluavat potkia jo maassa olevaa...
mennään, sitä lähempänä ihmiset ovat eläintä. Eivät hallitse tunteitaan, käyttävät väkivaltaa jne. Ja näitä vielä pitäisi auttaa, eläimiä...
Enpä ole tuota väittämää ennen kuullut vaikka onhan se ihan mahdollista.
kansalla on varaa antaa munien mennä mätäiseksi
heitellä bensapommeja, ei vaan Suomessa olisi näillä bensanhinnoilla.
No ei vaines, minä pidän kreikkalaisista, ihania sydämellisiä ihmisiä, ja olen heidän puolestaan vilpittömästi pahoillani. Toivottavasti saavat leikkaukset tehtyä niin että maa pääsisi ulos lamasta lähivuosina.
Toivoisin että Liemola itse korjaisi tämän jutun, koska tämä ei pidä paikkaansa! Yksittäisiä tapauksia voi olla, varsinkin jos itse käyttäytyy provosoivasti, mutta kreikkalaiset eivät suhtaudu vihamielisesti ulkomaalaisiin turisteihin. Kyllä kreikkalaiset osaavat erottaa mikä on poliitikkojen mikä kansan vika. Ja huom. sunnuntain meilenosoituksessa oli Ateenassa 100 000 rauhallisesti mieltään osoittavaa tavallista kansalaista, huligaanit ja varkaat käyttivät tilannetta hyväkseen ja siitä kaikki otsikot. Ja myös Lumikeron liioitellut lausunnot.
eikä yksikään turisti ole asiasta ilmoitellut? Niin, eipä siellä taida tähän aikaan vuodesta turisteja ollakaan.