Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei kirpparilla mene hyvät, siistit vaatteet edes muutamalla eurolla??

Vierailija
13.12.2011 |

Otin sitten kirppispöydän pari päivää sitten.. ja vein todella siistejä vaatteita myyntiin, jopa ihan uusia, hintaa tyyliin imetyspaita 3-5e jne, farkkuja 1-4e jne. Tänään menin viemään lisää tavaraa, niin juuri mitään ei ollut mennyt! Myyntiä oli vaivaiset 9e edestä :( Harmittaa vietävästi, kun paljon olen nähnyt vaivaa ja käyttänyt aikaa hinnoitteluun ym. Pöytävuokra 25e, ei kyllä kannata jatkaa tätä viikkoa enempää, taitaa siltikin jäädä maksun puolelle koko homma :((

Mutta mitä ihmettä teen, kun minulla olisi paljon hyviä vaatteita myytäväksi, ja lasten arkivaatetta ym, kaappeihin pitäisi saada tilaa, mutta en viitsisi ihan kaikkea lahjoittaa ilmaiseksikaan...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö siellä kirppiksellä ihmisiä?

Vierailija
2/12 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosituimmalla kirpparilla, yleensä käy paljon ihmisiä naapurikunnista ym, mutta liekö nyt joulun alla sitten hiljaisempaa... harmi!!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutikseen? Siellä ainakin tietynmerkkiset imetyspaidat menee todella hyvin kaupaksi, ja henkkamaukankin jos on hyväkuntoisia tai tosi halpoja.

Tavalliset vaatteet ei mulla ole menneet huutiksessa hyvin kaupaksi, mutta hieman erikoisemmat kyllä.

Vierailija
4/12 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin yleensä saa jonottaaa 1-2kk pöytäpaikkaa niin 2 viikkoa ennen joulua ja 2 vkoa ennen juhannusta (on kiinni juhannuksesta elokuulle) on vapaita tyhjiä looseja ja porukkaa käy tosi vähän.

Vierailija
5/12 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkkivaatteita (Peak, Marc O'Polo, Esprit, Sand, Hilfiger, Diesel jne.) paikallisella kirppiksellä viime keväänä. Sain kasaan vaivaiset 60 euroa, kun myynnistä vähennettiin pöytävuokra. Ei vain mene kaupaksi hyväkuntoiset naisten vaatteet edes hintaan 5 euroa neuletakki, 6 euroa farkut. Vein sitten Uffille. Saavatpahan Afrikan mammat laadukkaita vaatteita.

Vierailija
6/12 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan myy huutonetissä tai tori.fi niin on muitakin kuin rahattomia liikkeellä.

Vierailija
7/12 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tänään kirppareita kierrelleenä voin kertoa että loosit olivat tyhjinä, asiakkaitakin vähän. Jouluna muutakin puuhaa...

Vierailija
8/12 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

halvemmalla alennuksesta!

Vierailija
9/12 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin näkisivät itse olisivatko valmiita maksamaan. Itselläni ehdoyon maksimihinta on 2 euroa koska se on yli 10 markkaa! Ainoa poikkeus esim hääpuku tms josta suostuisin enemmän maksamaan.

Vierailija
10/12 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin näkisivät itse olisivatko valmiita maksamaan. Itselläni ehdoyon maksimihinta on 2 euroa koska se on yli 10 markkaa! Ainoa poikkeus esim hääpuku tms josta suostuisin enemmän maksamaan.

Vierailija
11/12 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyhintoja voi enää verrata markkahintoihin! 90-luvulla 10mk ehkä oli käypä kirppishinta, mutta kyllä nykyisin kunnon vaatteista maksetaan tuota enemmänkin. Kaikki maksaa uutenakin enemmän kuin tuolloin...

Vierailija
12/12 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

polvet kuluneet, mä en ottais niitä edes ilmaiseksi. taidan olla pihi. mut olen köyhä. ja jos olisin rikas sitten en ainakaan ostaisi toisten vanhoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi