Hei juoksijat! Kuinka pitälle raskauden aikana olette pystyneet juoksemaan? Siis ei kilometrejä vaan viikkoja tarkoitan...
Kommentit (11)
Aikaisempien raskauksien aikana ei olisi tullut mieleenkään juosta, olen aina ollut läski silloin. Nyt painoa 56 kg, ja pelottaa, että jos lopetan juoksun musta tulee taas paksukainen... Raskaus on vasta ihan alussa, olisikohan viikko 7... En ole vielä edes neuvolaan soittanut...
Terkuin ap.
Vierailija:
pelottaa, että jos lopetan juoksun musta tulee taas paksukainen... Terkuin ap.
kohdulle huono liikuntamuoto ku joutuu pomppia ylös alas eestaas.
Siis ainakaan kovin monena päivänä viikossa. Mies on paljon töissä ja lapset pieniä, en voi jättää niitä keskenään. Juoksuun menee vaan 30 - 60 minsaa kerrallaan. No, kun nyt kerran päätimme antaa tällekin lapselle mahdollisuuden, niin ehkä mun on pidettävä taukoa juoksusta. Kiitos teille vastanneille. Nyt lähdemmen kuopuksen kanssa ulkoilemaan. Säästä huolimatta!!
Raskauden aikana voi juosta niin kauan kuin ei tunnu pahalta.
Ei ole olemassa mitään yleisiä rajoja, tämä on yksilöllistä ja jos juoksemisesta on vaaraa vauvalle niin silloin ei tunnu hyvältä juosta. Silloin älä juokse. Mut anna mennä vaan niin kauan kun alkaa tuntua pahalta.
kun tulin yllättäen raskaaksi. Ja kesken jäi.
Kyllähän juosta toki voi, mutta ainakin minulla sykkeen vähäinenkin nousu teki todella huonon olon ja pidempi juoksu alemmallakin sykkeellä sai mahan tosi kipeäksi. Eli lopetin juoksemisen, mutta onneksi koira piti liikkeellä -3-4 kertaa päivässä kävelin reippaasti ja hyvää teki!
ä + p10kk
en tarkkaan muista, olikohan km tai ennen aikanen synnytys..
t7
Sitten tuli talvi ja jatkoin hiihtämällä vielä 7:lle kuulle asti. Sen jälkeen tein lähinnä sauvakävelyä ja pyöräilyä. En usko liikkumisestani olleen mitään haittaa sikiölle.
Terv. kestävyysurheilijaäiti
riippuu miten hyväkuntoinen olit ennen raskauden alkua. Sykerajat ovat tärkeitä eli niiden mukaan sekä tietysti miltä tuntuu.