G: Vauvanne hupsuimmat tavat?
Hulvattomimmat, söpöimmät, hauskimmat, ihastuttavimmat, mieleenpainuvimmat, mitkä tahansa erikoiset ja vähemmän erikoiset tavat joita vauvanne tekee/on tehnyt! :)
Kommentit (34)
kieli huulten väliin suusta ulos--> henkilö hyväksytty.
Muutoin hymyilee paljon ihmisille, mutta tuo kielen ulostulo on sellainen merkki, että tykkää henkilöstä tosi paljon.
Ja se on söpöä. Täällä aika paljon samoja juttuja mitä meidän neitikin tekee. :)
Mutta sitten myös aika usein laittaa nyrkkinsä auki-kiinni-auki-kiinni-jne. Välillä huolestuttaa onko se normaali vauvamme tapa, vai merkki jostain... Onko kenelläkään muulla samaa?
Meidän vauva 7 kk tykkää kiljua ilosta. Nauraakin välillä, mutta usein on hymy päällä ja kiljuu. Erityisesti, jos on joku kovaääninen kodinkone (sauvasekotin, sähkövatkain, imuri) käytössä, niin vauva alkaa hymyillen kiljua kilpaa koneen kanssa. :)
Oli se niin söpöä!!
Hei haloo taas mikä ketju :DD
kielen ulostulo on sellainen merkki, että tykkää henkilöstä tosi paljon.
Yrjö lensi täydellisessä kaaressa kun puklasi Oli se niin söpöä!!
Hei haloo taas mikä ketju :DD
Yritä nyt vähän selittää, mikä tässä ketjussa on "hei haloo". Sehän on ihan biologiaa, että oma vauva on se maailman ihanin asia, sen puklauskin on söpöä. Kyllä mä ainakin hellyn mun vauvan pieruillekin. Ne on (siis ihan oikeasti) musta tosi suloisia pieniä pirskahduksia.
Kyllä mä ainakin hellyn mun vauvan pieruillekin. Ne on (siis ihan oikeasti) musta tosi suloisia pieniä pirskahduksia.
Et oo sentään alkanu pullottamaan sitä paskaa? Sitä kun laittais hajuveden sijaan, tai miksei käyttäisi kosteusvoiteena niin pirskahtelis sit ilosesti päivän mittaan ja toki tuoksu nyt olisi ensiluokkaista.
Kyllä mä ainakin hellyn mun vauvan pieruillekin. Ne on (siis ihan oikeasti) musta tosi suloisia pieniä pirskahduksia.
Te olette pimeitä! Et oo sentään alkanu pullottamaan sitä paskaa? Sitä kun laittais hajuveden sijaan, tai miksei käyttäisi kosteusvoiteena niin pirskahtelis sit ilosesti päivän mittaan ja toki tuoksu nyt olisi ensiluokkaista.
Mun mielestä sä kuulostat aggressiiviselta ja pimeältä. En mä tietenkään sitä vauvan kakkaa mitenkään rakasta, paskaahan se on herranjumala, mutta mun mielestä vauvani pierut on suloisia.
Yritä nyt selittää, miksi sun mielestä on jotenkin väärin ihastella vauvaansa. Sehän on lajin säilymisen kannalta todella tärkeä juttu, että vauva - joka voi olla usein tosi, tosi hankala ja ärsyttävä - herättää kuitenkin niin positiivisia tunteita, että sitä usein vain jää ihailemaan, vaikka olisi kuinka väsynyt.
Ei tänne ole pakko tulla kuikuilemaan jos ei kiinnosta. Muita saattaa jopa kiinnostaakin! :)
Minun mielestäni imetystilanteet kaikista ihanimpia, kun vauva täysin rauhallinen ja voimme vain halia toisiamme ja lepäillä yhdessä. :)
Meidän vauva aina tissiä imiessään näyttää ihan humalaiselta! On ihan hurmioissaan...varsinkin väsyneenä. Hän myös pitää kädellä kiinni paidastani tai kaulakorusta ja jos yritän livahtaa jonnekin, niin hänen silmänsä aukeavat samantien ja itku tulee :D Voi ei. Harmi vaan, että alkaa lähestymään jo sitä ikää, että pikkuhiljaa imetyksen aika vähentyä ja lopulta päättyä täysin...
Mitä hauskaa/söpöä/ihanaa on siinä että pieni vauva näyttää humalaiselta??
Selvästikään sulla ei ole ollut vauvaa, joten ehkä syy siihen, miksi et käsitä, on siinä.
Mitä hauskaa/söpöä/ihanaa on siinä että pieni vauva näyttää humalaiselta??
Selvästikään sulla ei ole ollut vauvaa, joten ehkä syy siihen, miksi et käsitä, on siinä.
Edelleenkään en tajua :)
MIELESTÄNI SE ON SÖPÖÄ! Tuo "humalainen" vertaus ehkäpä erittäin huono, mutta siis näyttää olevan täysin hurmioissaan!
Täytyy sitten takertua yhteen tiettyyn sanaan. Jollain taitaa olla menkkapäivä, kun niin nipottaa ;)
Sinulla on neljä lasta ja myöskin neljä epäonnistunutta imetystä takana? NIINKÖ?
"roliroliroliroli" sellaisella kurkkuärrällä joka vaimenee ja puuroutuu hiljalleen, kun uni tulee. Äiti aina sanoo, että mä oon tehnyt kuulemma ihan samaa ääntä vauvana.