Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kiire äideillä on päästä vauvoistaan eroon? Pitää kävellä jo 7kk ikäisenä,

Vierailija
13.02.2012 |

syödä itse lusikalla heti kun osaa istua, oppia lukemaan 2-vuotiaana, mennä kouluun jo 5-vuotiaana, oppia pois vaipoista heti laitokselta kotiuduttuaan.

Miksi vauva ei saa olla vauva tarpeeksi pitkään?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan puen vauvani vielä 3-vuotiaanakin potkuhousuihin koska hän on näillä näkymin viimeinen lapsemme :)3

Vierailija
2/6 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole törmännyt moiseen. Esikoisten vanhemmat toki hermoilevat, kehittyykö vauva ns. normaalia vauhtia, mutta toisaalta onko, jos et tiedä, niin eiköhän asiasta kannata puhua.

Vai onko sekin huonoa vanheemmuutta, että seuraa lapsensa kehitystä. Se on kuitenkin ihminen, eikä nukke.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä järkee on esim. kuivaksiopettelussa jossa penska kastelee housunsa kymmenen kertaa päivässä kun ei ole vielä valmis oppimaan pois vaipoista?

Vierailija
4/6 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksillä lastenkutsuilla ja kuunnellut suu auki kun eräskin äiti valitti, miten paljon hitaammin Nico-Yessica kehittyy kun on kuitenkin JO 10 kk eikä vielä osaa potalla istua.

WTF?!

Vierailija
5/6 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen halunnut kaikkien vauvojeni kohdalla, että ne kasvavat ja kehittyvät. Jokainen oppi omalla tahdillaan liikkumiset, puhumiset ja syömiset. Jokaisesta kehitysvaiheesta olen ollut onnellinen. Enhän minä nyt halua vauvani jäävän ikuisesti selällään makaavaksi köllöttelijäksi.

Ja niin, ensisijaisesti olen halunnut lapsen, en niinkään vauvaa. Mutta silti jokainen vauva on saanut ihan rauhassa kehittyä omassa tahdissaan. Enkä edes ymmärrä miten muuten se voi olla mahdollistakaan...

Vierailija
6/6 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa eli älytöntä vertailua toisiin. Toinen oppii kävelemään 10kk ja toinen 18kk ja yhtä normaalia kumpikin.. Lapsi oppii uusia asioita sitten kun se on niihin valmis, kaikkea ei vain voi opettaa, huoh.. Eli kyllä se lapsi lähtee liikkeelle sieltä makuuasennosta, kun on valmis :) harva kait kuitenkaan vanhemman opastuksella (enkä nyt tarkoita että lapsi itsekkeen viihtyy niin pitkään kun on valmis lähtemään liikkeelle).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan